Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää jäädä autolla risteykseen MUNIMAAN?

Vierailija
29.10.2022 |

Minkä hel**tin takia pitää himmailla ja munia siinä perk**een risteyksessä jos latu on auki ja vihreä palaa? Onko kääntyminen niin vaikea toimenpide suorittaa autolla? Eikö jalka yletä kaasupolkimelle? Pitkä autojono takanasi ja vain muutama auto ehtii valoista kun sinä jäät munimaan eikä uskalla kaasuttaa alta pois reippaasti vaan mietit tai ryömit hitaasti eteenpäin kytkin savuten. Yleensä nämä perseilijät ovat naisia. Mikä teitä vaivaa??

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muniminen on tarkkaa hommaa ettei muna mene rikki.

Vierailija
2/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se purkurauta pois sieltä sun ahteristasi, niin alkaa yleensä helpottaa. Toimii miehillä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat opettaneet heidät ajamaan.... siksi

Vierailija
4/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen + auto = ongelma tai katastrofi

Mielestäni useimmiten vanhempi mies Toyotansa kera.

Olen 73 v. nainen, ja nuo ukot on aina jaloissa hitaampina tukkimassa tietä.

Vierailija
5/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

risteyksissä pitää edetä varovasti, niissä ei ole mitään alanopeusrajoituksia, joten voisit ap itse lähteä vaikka hiukan aiemmin liikkelle autosi kanssa ettei sitten hermo mene odotellessa omaa vuoroa.

minä lohduttaudun hidastelevien kanssa sillä, että kun jään odottamaan seuraavia vihreitä, niin todennänköisimmin se hidasteleva kuski on ajanut sen verran kauas minusta ettemme enää sinä päivänä tapaa ja näin tiedän loppumatkani sujuvan hyvällä vauhdilla.

Vierailija
6/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että sun pitää relata.

Vierailija
7/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku munija vastata että miksi teette sitä?

Vierailija
8/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää ajaa rauhallisemmin. Yleensähän nämä kaahaavat punaisiin valoihin kaasu pohjassa.

Vierailija
9/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kiire vastailla tärkeisiin kännykkä viesteihin.

Vierailija
10/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehe-ehe. Minä olen nainen ja minulla on todella hyvä reaktionopeus ja sen lisäksi ajan sähköautolla. Kyllä ne ovat ukot käsivaihteisine autoineen, jotka jäävät kauas taakse, kun minä tyttö polkaisen liikennevaloissa kaasua. Ja sitten reppanat seisovat kaasupolkimellaan, että pääsevät minusta ohi, kunnes sama toistuu seuraavissa liikennevaloissa. :D :D :D

Ai että minä nautin!

Vierailija
11/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: miksi pitää aina ajaa niin kuin olisi tulinen chili persiessä, ihan kaikkialla? Neljänkympin alueella kun ajat viittäkymppiä, eikös joku Arto Bemarissaan tule takapuolta nuolemaan ja heti kun pääsee, vetää mielenosoituksellisen kovaa ohi. Viidenkympin alueella nämä sankarit sitten ajavatkin jo lähemmäs kahdeksaakymppiä, kun on niin kova KIIRE jokainen sekunti, eikä nyt Bemsulla voi alle satasta ajaa, eikä ainakaan rajoitusten mukaisesti. 

Aja itse rauhallisemmin, ap. 

12/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään sääntöä miten siitä risteyksestä lähdetään. Ei tarvitse lähteä renkaat vinkuen heti kun valo on vaihtunut. Jos on kääntymässä, täytyy ottaa huomioon myös kevyt liikenne. Tuommoiset hermopellet voisivat valita jonkun toisen reitin jos ei kestä olla muun liikenteen joukossa.

Vierailija
13/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee alkaa aamuvirkuksi, niin ei tarvitse jonotella risteyksissä.

Vierailija
14/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymys: miksi pitää aina ajaa niin kuin olisi tulinen chili persiessä, ihan kaikkialla? Neljänkympin alueella kun ajat viittäkymppiä, eikös joku Arto Bemarissaan tule takapuolta nuolemaan ja heti kun pääsee, vetää mielenosoituksellisen kovaa ohi. Viidenkympin alueella nämä sankarit sitten ajavatkin jo lähemmäs kahdeksaakymppiä, kun on niin kova KIIRE jokainen sekunti, eikä nyt Bemsulla voi alle satasta ajaa, eikä ainakaan rajoitusten mukaisesti. 

Aja itse rauhallisemmin, ap. 

Ööööö. Jos ajat MITTARIN MUKAAN viittäkymppiä, ajat todellisuudessa ~ 45 km/h. Et välttämättä edes niin kovaa. 40:n alueella pitää ajaa mittarin mukaan ~55 km/h, niin ollaan oikeassa nopeudessa. Jos kaikki ohittelevat sinua jatkuvasti, kannattaisi tajuta, että SINÄ MATELET JA MUUT OVAT RAIVOISSAAN, KUN OLET TIEN TUKKEENA.

Vierailija
15/49 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motarilla satasen rajoituksella voi ajaa mittarin mukaan 120 km/h ajamatta ylinopeutta. Todellinen nopeus on tällöin ~110, jos sitäkään. Minä ajan yleensä 15 km/h "ylinopeutta" mittarin mukaan, eli kun rajoitus on 60, mittari näyttää 75 jne.

Vierailija
16/49 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

risteyksissä pitää edetä varovasti, niissä ei ole mitään alanopeusrajoituksia, joten voisit ap itse lähteä vaikka hiukan aiemmin liikkelle autosi kanssa ettei sitten hermo mene odotellessa omaa vuoroa.

minä lohduttaudun hidastelevien kanssa sillä, että kun jään odottamaan seuraavia vihreitä, niin todennänköisimmin se hidasteleva kuski on ajanut sen verran kauas minusta ettemme enää sinä päivänä tapaa ja näin tiedän loppumatkani sujuvan hyvällä vauhdilla.

Varovasti voi edetä ja ajaa silti sujuvasti. Ja tätä munimista tapahtuu, vaikka ei olisi muuta liikennettä tai jalankulkijoita mailla halmeilla. En käsitä mikä siinä kääntymisessä niin jännittää, johtuuko se munimimen siitä että etenkin naisilla usein auton käsittely on epävarmaa ja naisen aivot ylikuormittuvat kun pitää käsitellä rattia, kytkintä ja vaihteita samaan aikaan ja muuttaa auton kulkusuuntaa.

Minä suosittelisin näille risteyksissä jännittäjille ja ylivarovaisille ryömijöille ajokortin palauttamista poliisilaitokselle ja kuukausilipun hommaamista julkiseen liikenteeseen.

Vierailija
17/49 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motarilla satasen rajoituksella voi ajaa mittarin mukaan 120 km/h ajamatta ylinopeutta. Todellinen nopeus on tällöin ~110, jos sitäkään. Minä ajan yleensä 15 km/h "ylinopeutta" mittarin mukaan, eli kun rajoitus on 60, mittari näyttää 75 jne.

Onko lukutaidossasi vai ymmärryksessäsi vikaa?

Vierailija
18/49 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään käy kuten minulla, että kun jää punaisiin, niin unohtaa seurata milloin valo vaihtuu? Meneehän se silloin munimiseksi, jos on ekana siinä risteyksessä.

Vierailija
19/49 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muniminen on hieno mahdollisuus. Jos autoni pyöräyttäisi tuohon lähiristeykseen, saisi vaimokin oman auton. Auton muna kuoriutuu kun sitä kastelee tarpeeksi moottoriöljyllä ja bensiinillä. Jos oikein hyvin hoitaa ja hautoo munaa trasseleista tehdyssä pesässä, parhaat hautojat saavat vetokoukun jo kuoriutuessa. Näinä inflaation aikoina kannattaa munia! Tietysti jonkin aikaa menee kunnes uusi auto kasvaisi isoksi, mutta kyllä Aygollakin ajelee jos pakko on ja useimmat ovat tyytyväisiä Yarikseenkin. C-luokka kun vaatii murkkuiän sietämistä ja siinä kohtaa mieluummin munitaan uusi.

Vierailija
20/49 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö risteyksissäkin kuuluisi noudattaa turvallisen tilan periaatetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi