Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisot eri vuoteissa/huoneissa?

Vierailija
11.11.2010 |

Nukkuuko joku eri sängyssä kuin puolisonsa tai jopa eri huoneessa? Olen tosi huonouninen ja huomannut, että nukun kaikkein parhaiten, kun olen ihan yksin koko huoneessa. Olen alkanut miettiä, josko irrottaisi parisängyn sängyt toisistaan. Mietin vain, että herättäisikö se kovasti ihmetystä vieraissa. Mitä ajattelisit, jos näkisit, että avioparilla ei ole parisänkyä tai heillä on erilliset huoneet?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitte?

Vierailija
2/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä ole yhtä innoissaan, mutta mieluummin se on eri huoneessa kuin kuuntelee mun valitusta. Eli mies kuorsaa niin, että mä herään siihen joskus vieläkin, vaikka nukkuu eri huoneessa. Ja mulla on sängyn pääty kohotettuna refluksin vuoksi, ja siinä on miehen huono nukkua. Mihen kääntyily taas herättää mua ja hötkyttää sänkyä niin, että mulle tulee huono olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyvin parisuhteessa kuin ennenkin. Nukun alhaalla ja mies ylhäällä lasten kanssa sillä mulla pahoja uniongelmia ja mun on pakko nukkua nyt yksin jos aion nukkua ylipäänsä ollenkaan. Nytkin heräilen monta kertaa yössä...mitä se muille kuuluu miten kukin nukkumisensa järjestää ja mitä väliä sillä mitä muut ajattelevat? Kyllä meilläkin on tarkoitus palata yhteen nukkumaan kunhan mun elämäni helpottaa...

Vierailija
4/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla teidän ukot ylipainoisia kun noin kuorsaavat.

Laiduttamaan vaan.

Kyllä mä ihmettelen jos erikseen nukutaan.

Vierailija
5/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä just selitin että mulla itselläni pahoja uniongelmia ja siksi haluan toistaiseksi nukkua yksin niin mikä siinä on noin vaikeaa tajuta? :D

Vierailija
6/39 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laitetaan suuhun yöksi. Se pitää hengityksen auki ja sen takia ei kuorsaa. Saa vaan Hymyklinikalta Itkeskuksesta. meillä muuttui nukkumiskuviot kokonaan, päästiin taas samaan sänkyyn takaisin!

Vierailija
7/39 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu, talo elää tavallaan...

Mutta, selvitä nyt ekaksi mistä tuo unettomuus johtuu.

Meillä mies kuorsaa jonkun verran ja olen lisäksi herkkäuninen. Hammaslääkäri sanoi että narskuttelen ja kiristelen hampaita kun ne ovat kuluneet takaa. Sain hammassuojat, ja olen nukkunut niiden avulla paljon paremmin! Tosin käytän myös silikoni-korvatulppia lisäksi etten herää miehen kuorsaukseen. Nyt raskaana ollessa muutenkin herää aamuyöstä vessaan, joten sen jälkeen on hankala saada enää unta...

Vierailija
8/39 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä vieraiden ja muiden mielipiteistä, tärkeintä on että toimii parisuhteensa parhaaksi

Mä ainakin näkisin asian niin, että parempi parisuhteellekin kun kumpikin ovat hyvin levänneitä eikä huonosti nukkuneina kiukkuisia.. kokemuksesta tiedän, riitaa ja murmutusta tulee paljon vähemmän kun ollaan virkeinä. Ja tosiaan, jos jotakuta kyläilijää ihmetyttää miten seksielämä sujuu (mitä helvettiä se edes kellekään kuuluu???) , niin voi tosiaan todeta että on tapana sekstailla valveilla, nukkuminen on sit asia erikseen.

Vierailija
9/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä just selitin että mulla itselläni pahoja uniongelmia ja siksi haluan toistaiseksi nukkua yksin niin mikä siinä on noin vaikeaa tajuta? :D

ei sais olla vaikea tajuta?

Vierailija
10/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä joku pölhö kummastella vaikka sitä ettäö joku muu tykkää hernekeitosta kun itse ei tykkää tai muuta yhtä idioottimaista :D mulle on ihan päivänselvää että jos joku ei pysty syystä tai toisesta nukkumaan jos joku kuorsaa vieressä tai itsellä on muita uniongelmia niin totta kai sitä siirrytään sit nukkumaan yksin jotta saadaan nukuttua. Uni on kuitenkin yksi ihmisen perustarpeista...aika heikoissa kantimissa on suhde jos se siitä kärsii jotenkin.

Vierailija
11/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen herkkäuninen ja suorastaan raivostun tuollaisen "mölinän" kuuntelemisesta!! Minulla on siis oma huone...torkut voin ottaa miehen sylissä sohvallakin, yöunet eivät onnistu. Tahdon levätä yöllä, epämukava ympäristö ei siihen sovellu.

Vierailija
12/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saa heti unta joten jos nukkuisin mieheni kanssa niin pyörisin pimeässä tuntitolkulla. Nyt kun nukun yksin niin otan kirjan ja lueskelen hetken jolloin taas tulee uni...elämä on ja parisuhde toimii :D täytyy myöntää että jopa haluan jatkossakin nukkua yksin.

Vierailija
13/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla teidän ukot ylipainoisia kun noin kuorsaavat. Laiduttamaan vaan.

Minä (nainen) olen normaalipainoinen (BMI 23) ja kuorsannut vuosia ylipitkän kitapurjeen vuoksi. Nyt olen vihdoin menossa leikkaukseen.

Ennen uneni kärsi, kun mies töni minua kyljelleni aina kun heräsi kuorsaukseeni. Nyt mies menee eri huoneeseen nukkumaan, jos herää kuorsaukseeni. Kyllä hänkin (jonkin verran ylipainoinen) joskus kuorsaa, mutta minun uneni ei siitä häiriinny.

Vierailija
14/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko joku eri sängyssä kuin puolisonsa tai jopa eri huoneessa? Olen tosi huonouninen ja huomannut, että nukun kaikkein parhaiten, kun olen ihan yksin koko huoneessa. Olen alkanut miettiä, josko irrottaisi parisängyn sängyt toisistaan. Mietin vain, että herättäisikö se kovasti ihmetystä vieraissa. Mitä ajattelisit, jos näkisit, että avioparilla ei ole parisänkyä tai heillä on erilliset huoneet?

ekaksi tulisi mieleen muumipappa ja -mamma ;)

mitäpä vieraiden ja muiden mielipiteistä, tärkeintä on että toimii parisuhteensa parhaaksi

Vierailija
15/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan kyllä samassa sängyssä, mutta jos satun heräämään, niin uni ei tule varmasti enää lähellekään ja miehen tuuppimisesta ei ole mitään hyötyä. Otan tyynyn ja siirryn jatkamaan unia olohuoneen sohvalle.

Ja mies ei ole ylipainoinen. On 185 cm ja 80 kiloa.

Vierailija
16/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuaikoina samassa sängyssä ja huonosti.

Mies heräilee, käy vessassa, lukee kirjaa ym. toimintaa öisin.

Vierailija
17/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö miehesi? :)

Vierailija
18/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti myös puolisosi ymmärtää. Se on tärkeintä. Ei se, mitä muut ajattelevat

Vierailija
19/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin ja millaista seksia teilla on?

Meilla on ollut omat makuuhuoneet jo kauan, ei tarvitse kuunnella toisen kuorsausta. Saa lukea kiinnostavaa kirjaa vaikka aamuun asti toista hairitsematta.

Saa menna nukkuumaan ja nousta ylos herattamatta toista.

Vierailija
20/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iltavirkku, ja mieheni on aamuvirkku. Viime yönä oli tytär lapsineen yötä, joten nukuimmme samassa huoneessa, nukuin tosi huonosti.Mies kuorsasi, onneksi pääsen ,omaan huoneeseen.