Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei huomioi, kun tulen hänen luokseen

Vierailija
21.06.2022 |

Olemme seurustelleet alle vuoden emmekä asu yhdessä. Kun menen hänen luokseen, niin hän hädintuskin tervehtii ja katsookaan minuun. Eikä ala yleensä vaihtamaan kuulumisia heti. Tällainen hän on ollut ensi treffeistä lähtien. Silloin luulin sitä vain jännitykseksi. Sittemmin olen ymmärtänyt, että hän on melko hiljainen eikä usein jaksa olla sosiaalinen. Mutta hänellä on kyllä paljon kavereita ja välissä onkin tosi sosiaalisella tuulella.

Ymmärrän sen, että ihminen ei jaksa olla aina sosiaalinen ja puhelias, mutta tuo ettei kunnolla tervehdi jne. tuntuu epäkohteliaalta. Ja aiheittaa olon etten ole tervetullutta ja kaivattua seuraa. Tuntuu jotenkin väärältä ruveta aikuista ihmistä neuvomaan näin ns. perus asioissa, mutta onko nyt oikein muuta vaihtoehtoa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et tuppautuisi sinne niin usein?

Vierailija
2/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐽🐷-jättöaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä haluaako se edes ,että sä tuut sinne ? Kyllä mä ainakin loukkaantuisin jos ei millään tavalla huomioitas .

Vierailija
4/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne. Ollenkaan. Jos tyyppi alkaa sitä ihmetellä, sano suoraa.

Kenenkään ei kannata seurusteluvaiheessa hyväksyä huonoa käytöstä - ja sitähän se on. Ei parane ajan kulussa. Pahenee. Etsi toinen mies.

Vierailija
5/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene sinne. Ollenkaan. Jos tyyppi alkaa sitä ihmetellä, sano suoraa.

Kenenkään ei kannata seurusteluvaiheessa hyväksyä huonoa käytöstä - ja sitähän se on. Ei parane ajan kulussa. Pahenee. Etsi toinen mies.

Eikä muuten todennäköisesti parane vaihtamalla, vaan menee vaan entistä pahemmaksi.

Vierailija
6/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kotonaan ei ole ollut tapana tervehtiä kotiin tulevia ja sieltä lähteviä.

Minun kaverillani on samanlainen mies. Hän saattaa yhtäkkiä vain lähteä ulos sanomatta siitä mitään kenellekään. Pari on silti ollut onnellisesti avioliitossa yli 30 vuotta.

Vierailija
7/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei taida kovasti välittää sinusta:/

Vierailija
8/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä sinusta, mutta pitää sinua siinä, koska saa sinulta seksiä.

Vierailija
9/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverillani on samanlainen mies. Hän saattaa yhtäkkiä vain lähteä ulos sanomatta siitä mitään kenellekään. Pari on silti ollut onnellisesti avioliitossa yli 30 vuotta.

Ei pari ole 30:a vuotta yhdessä, jos ei pärjää tuollaisen asian kanssa. Noin pitkät liitot eivät ole mitään kitisijöiden juttuja.

Vierailija
10/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on joskus miehen elämä, jos jotain haluaa saada.

Vierailija
11/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole tätä tullut ajatelleeksi? Olet käyttöesine, mukava olla saatavilla silloin kun tarve ilmenee, muuten voi työntää nurkkaan odottamaan.

Sitäkö haluat? Niin paljonko itseäsi arvostat?????

Vierailija
12/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on mies. Ei mikään naisen käyttäytymisunelmien esine. Miehet ovat psyykkeeltään aivan erilaisia kuin naiset. Minä riemuitsen vaimoni läsnäolosta samassa tilassa, vaikken häneen kontaktia ottaisikaan. Näin jo 18 vuotta

M39

Vierailija
13/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli tuollainen, että ei mitään halimisia ja huomioimisia kuulumisia kysellen ja sellaista. Morotettiin vaan kun nähtiin ja ruvettiin tekemään mitä ohjelmassa oli. Jotenkin menin siihen mukaan, vaikka aluksi kummastutti. Sitten kun suhde meni huonompaan suuntaan ja tajusin ton paremmin, ei enää jaksanutkaan kiinnostaa. Hänellä masennusta ym. ja itsellänikin toki mitälie.

Vierailija
14/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joko välitä sinusta pätkääkään ja/tai jotain pahoja psyykkisiä ongelmia.

Vierailija
15/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huomannut saman, minkä minäkin olen huomannut, että parisuhteet on raskaita. Varsinkin meille vähemmän sosiaalisille ihmisille.

Vierailija
16/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, deittaat mun miestä. On se vaan semmonen mörökölli että!

Vierailija
17/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on mies. Ei mikään naisen käyttäytymisunelmien esine. Miehet ovat psyykkeeltään aivan erilaisia kuin naiset. Minä riemuitsen vaimoni läsnäolosta samassa tilassa, vaikken häneen kontaktia ottaisikaan. Näin jo 18 vuotta

M39

Naisesi on nainen. Ei mikään miehen seksiunelmien esine. Naiset ovat psyykkeeltään aivan erilaisia kuin miehet. Minä riemuitsen mieheni seksuaalisesta energiasta samassa tilassa, vaikken hänen antaisi koskeakaan. Näin jo 18 vuotta.

N39

Vierailija
18/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli tuollainen, että ei mitään halimisia ja huomioimisia kuulumisia kysellen ja sellaista. Morotettiin vaan kun nähtiin ja ruvettiin tekemään mitä ohjelmassa oli. Jotenkin menin siihen mukaan, vaikka aluksi kummastutti. Sitten kun suhde meni huonompaan suuntaan ja tajusin ton paremmin, ei enää jaksanutkaan kiinnostaa. Hänellä masennusta ym. ja itsellänikin toki mitälie.

Tuo tulee ihan siitä ettei häneltä oltu koskaan lapsena kysytty kuulumisia tai halattu. Moni syyllistää tuollaista miestä vaikka hän on juuri uhri ollut. Moni lapsi kasvaa yksin vaikka on perhe eli lukitaan omaan huoneeseen. Siitä on sitten aikuisena helppo siirtyä omaan yksiöön missä istutaan koko elämä.

Vierailija
19/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kannattaa miettiä sitä, jos joku kerta tyyppi lähtee lopullisesti ovesta. Joko karkaa, katoaa tai kuolee. Ja sitten se yksin jäänyt miettii, et mitkä mahtoi olla heidän viimeiset sanat, jotka he sanoivat toisilleen. Ei kuulosta järin onnelliselta avioliitolta. Toki tuollainenkin liitto voi kestää, jos se molemmille sopii.

Vierailija
20/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hes not that into you:(