Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisot eri vuoteissa/huoneissa?

Vierailija
11.11.2010 |

Nukkuuko joku eri sängyssä kuin puolisonsa tai jopa eri huoneessa? Olen tosi huonouninen ja huomannut, että nukun kaikkein parhaiten, kun olen ihan yksin koko huoneessa. Olen alkanut miettiä, josko irrottaisi parisängyn sängyt toisistaan. Mietin vain, että herättäisikö se kovasti ihmetystä vieraissa. Mitä ajattelisit, jos näkisit, että avioparilla ei ole parisänkyä tai heillä on erilliset huoneet?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se olisi tosi paha paikka, jos mies haluaisi alkaa nukkumaan erillään. Oikeasti.

Tulee mieleen väistämättä, että olisi oikeasti avioeron paikka, mutta jostain syystä ei haluta erota kokonaan..

Vaikka järki sanoo, että on ihmisiä, jotka kärsii puolison kuorsaamisesta/ valvomisesta / hampaiden narskuttamisesta jne ja näiden asioiden takia nukutaan erillään..

Mutta silti...

Vierailija
22/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun nukuttiin yhdessä ja haluttiin yhteinen iso peittokin että päästään mahdollisimman lähelle toisiamme. Sitten saimme lapsia ja kaikilla on sairaksia joiden takia heräilevät öisin...

Ainut tapa pysyä järjissään oli jakaa lapset ja vanhemmat eri huoneisiin niin ei kaikki herää kaikkiin itkuihin. Sitä on jatkunut jo monta vuotta ja nyt voisi jo ehkä onnistua välillä nukkua samassakin huoneessa kun lapsilla on hyviä öitä mutta enää ei oikein osaa nukahtaa vierekkäin ja häiriintyy toisesta vieressä.

Minua ei ihmetyttäisi erilliset huoneet. Ja minusta on tärkeää että teet mikä sinusta tuntuu hyvältä etkä jää liikaa miettimään muiden mielipiteitä. Kokeilkaa ihmeessä. Tosin itse jättäisin ennemmin toiseen kamariin parisängyn ja ostaisin toiseen yhden hengen sängyn. Näin olisi helpompaa välillä vaikka nukkua yhdessä jos se tuntuisi välillä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin saan nukkua kainalossa jos haluan.

Vierailija
24/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miten aviopari malttaa nukkua eri sängyissä! Oli lapsia sitten paljon tai vähän. Mutta tehkää miten teette, ei kai sitä muiden ajatuksia kannata miettiä..

Vierailija
25/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykätään että näin on hyvä. Saa nukuttua paremmin.

Vierailija
26/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkunut yksin jo viisi vuotta=) Mieheni nimittäin tekee yötyötä jatkuvasti, ja menee nukkumaan silloin kun me tyttelin kanssa herätään. Kaikkeen tottuu ja todellakin, sitten kun hänellä on harvat vapaat, niin onpa vaikeaa nukahtaa vierekkäin, kun on yksin tottunut leveilemään sängyssä=)

Vierailija
27/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eri kertaa, siis esikoisen ja toisen lapsen syntymän jälkeen n. 1 vuosi. kun lapset kasvaneet olemme mekin palanneet yhteen sänkyyn.

olen tosi huonouninen ja edes korvatulpat eivät eristä ääniä mihin herään, toisen kääntelyihin ym joten tosiaankin tarvitseimme ne eri paikat nukkua jotta olin edes jotenkuten selväjärkinen.

naapurissammekin nukutaan yhä eri huoneissa vaikka nuorin lapsi 4v eikä se mua haittaa ollenkaan :) ymmärrän paremmin kuin hyvin...

Vierailija
28/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti olen miettinyt, että pitäiskö miehen mennä alakertaan nukkumaan. Häiriintyy helposti lasten inahduksista ja itkuista yöllä (vaikka minusta nukkuvatkin hyvin yöt), ja jos tulevat meidän väliin, niin ei osaa nukkua. Nukkuu yksinään selvästi parhaiten.

Itseäni ei taas haittaa, vaikka välillä sängyssämme on meidän vanhempien lisäksi ollut kaksi lasta ja koira:) Ja noihin lasten "turhiin" inahduksiin en edes herää, mies taas on jo lasten huoneessa katsomassa onko jokin hätänä...

Vierailija
29/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu miehen kuorsauksesta, ollaan nukuttu eri huoneissa about 8 vuotta. Nyt hänellä on ylipainelaite, joten samassakin huoneessa voisi jo nukkua, mutta rytmit on sen verran erilaiset, että paremmin nukutaan erikseen.

Pelkään, että tää on outoa, joten asuntoesittelyihin lavastettiin parisänky (ja ihan yhdessä muutettiin uuteenkin asuntoon)

Vierailija
30/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa niin lujaa etten voisi nukkua samassa huoneessa ollenkaan. Avioero tulisi jos ei olisi eri huoneita

Vierailija
31/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokausisirytmimme ovat erilaiset ja molemmat nukumme paremmin yksin. Seksin tai läheisyyden kanssa asialla ei ole tekemistä, tärkeintä ja vapauttavinta meille on oma tila ja vapaus.

Vierailija
32/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% öistä. Välillä yritimme nukkua taas kaksin, mutta ei siitä mitään tullut kun mies kuorsasi ja heräilin pitkin yötä.

Sitten ostin miehelle nukkulan ja nyt saan nukkua taas kainalossa...ihanaa!!!

Vierailija
33/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että jotain on vialla. Kyllä joskus nukun olohuoneessa jos mies kuorsaa, mutta päivän kohokohta on kuitenkin illalla olla miehen kainalossa, ja nukahtaa siihen.

Vierailija
34/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu arkisin alakerrassa ja minä lasten kanssa yläkerrassa. Mies lähtee aamuisin kuuden aikoihin töihin, ja jos hän nukkuu ylhäällä, niin lapset heräävät hänen lähtöönsä. Viikonloppuisin mies nukkuu omassa sängyssämme. Onneksi viikonloput on lyhyitä :)

Vierailija
35/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmettelivät, että onko aviollinen elämä loppunut.... Öööh, totesin vain, että meillä harrastetaan seksiä hereillä. Nukkumajärjestelyt on asia erikseen.

Vierailija
36/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% öistä. Välillä yritimme nukkua taas kaksin, mutta ei siitä mitään tullut kun mies kuorsasi ja heräilin pitkin yötä. Sitten ostin miehelle nukkulan ja nyt saan nukkua taas kainalossa...ihanaa!!!

Vierailija
37/39 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rytmit erilaiset ja molemmat kuorsaamme. Sänky on ensisijaisesti nukkumiseen. Ja molemmilla on parisänky.

Vierailija
38/39 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkerrassa ja mies kahden vanhemman lapsen kanssa alakerrassa. Näin kaikki nukkuvat parhaiten, mies kun ei heräile lasten pienempiin yskähdyksiin ja lapset eivät herää miehen kuorsaukseen...

Vierailija
39/39 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostit miehellesi nukkulan... eikös tämä sama kommentti ole useammassa eri sivustolla???? Nukkulan mainos vai todellakin apua kuorsaukseen saaneen kommentti? Eikös Nukkula tehdä asikaskohtaisesti useamman hammaslääkäri käynnin jälkeen, ei sitä vain osteta... Mitä maksoi?