Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on noloa, kun annatte miehellenne isänpäivälahjan tai odotatte äitienpäivänä mieheltänne lahjaa...

Vierailija
11.11.2010 |

Kun ei miehenne ole sinun isäsi, etkä sinä ole miehesi äiti...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tarvitse ostaa isänpäivälahjaa miehelleni, koska hän ei ole minun isäni..

melko naurettavaa..

Vierailija
22/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ap olla tosissas? Isänpäivänä juhlitaan kaikkia isejä, ei vain omaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjoja, kun et sä ole mikään joulupukki

tyhmä provo - kuinkahan mones tänään ...

Vierailija
24/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhettä, ja hänen isänrooliaan siinä. Tosissaan äärimmäisen noloa, ja nyt sen tajusin. Antaa lasten juhlia ja lahjoa, minä en moiseen enää ryhdy.

Vierailija
25/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tellään siis 2-vuotiaalle 20euroa (lapsilisistä) kouraan ja sanon et kipitäpä kauppaan ostamaan isälles lahja, ei se mun isäni ole.

oikeasti, mistä se lapsi oppii arvostamaan pienestä pitäen toisia ihmisiä jos ei vanhemmiltaan? Sillä että ostamme lahjan ja juhlimme, opetan myös lapselle arvostamaan ja että minä arvostan.

Vierailija
26/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ostan sen.

Vierailija
27/42 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jaksaa tätä samaa jauhaa...

Ajatelkaas, mummoni antaa äitienpäivänä lahjakuoret kaikille lapsilleen ja lapsenlapsilleen jotka ovat äitejä!

Vierailija
28/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me ollaan isä ja äiti, kyllä silloin saa toista muistaa, eikä siinä ole mitään noloa.

Vierailija
29/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olisi edes mitään syytä. Meillä nimittäin ostellaan lahjoja ympäri vuoden.

Häpeä sinä ihan rauhassa.

Vierailija
30/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluan häntä muistaa isänpäivänä.

Vierailija
31/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on meidän perheemme isä ja minä olen meidän perheemme äiti. Mieheni muistaa minua äitienpäivänä ja minä miestäni isänpäivänä. Lisäksi perheenä muistamme sekä appiukkoani eli omaa isääni. Äitienpäivänä taasen sekä anoppiani, äitiäni että omaa mummoani siis lasteni isomummoa. Tämä on varmaan extranoloa, sillä enhän minä ole mitään sukua appivanhemmilleni eikä mummonikaan ole äitini.

Vierailija
32/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltoasemalla, kun kävimme tankkaamassa matkalla mummiloihin. Olisi varmaan pitänyt tirvaista kassaa, enhän minä hänen äitinsä ole!!!

Vierailija
33/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauseen piti mennä näin: sekä appiukkoa ETTÄ omaa isääni.

Vierailija
34/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

supernolo joka muistaa myös isovanhempia isän- tai äitienpäivänä.

Vierailija
35/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja meillä annetaan jouluna kaikille lahjoja vaikka kukaan meistä ei ole Jeesus! nolouden huippu, menen nurkkaan häpeämään

Vierailija
36/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä pitäis joku lahja olla? ei meillä tehty lapsenakaan lahjoja, kortti ehkä. ja kaiken huippu on jos se lahja pitää mennä kaupasta ostamaan!! ei onnistu meillä...

en tiedä miten onnistuu, kun mies ilmoitti, että kyllä heillä on ollut vähän tapana syödä kakkua isänpäivänä... kai sitä täyty yrittää? vaikkei sitä muut syökään.

Vierailija
37/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin annan isäni lisäksi myös miehelleni isänpäivänä lahjan, koska hän on lasteni isä!!!!! olen ylpeä ja iloinen siitä joten mieheni ansaitsee siksi lahjan..

Vierailija
38/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös isänpäivä ole kaikkien isien juhla?? miksi silloin pitäisi antaa lahja vain omalle isälle...??? :O

Vierailija
39/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähinnä se, että jaksaa murehtia mitä muut tekevät tai tekemättä jättävät tämän tasoisissa jutuissa. ;)

Vierailija
40/42 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitten miehet ei muista vaimojaan äitienpäivänä eikä muulloinkaan ja siksi haluaa haukkua muitten kauniit tavat. Voi rassua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän