miten napsautetaan työkaverille, joka on koko ajan neuvomassa asioissa, jotka liittyvät persoonaan?
Tyyliin "pikku asioissa", jotka eivät ole maailmaa mullistavia? Eli jotka on ihan sama tekeekö ne tavallasi vai sillä toisella tavalla. Tai ei voi sanoa, kumpiko tapa on parempi.
Kommentit (8)
"Mutta minä teen tämän asian näin ja näin aion tehdäkin."
tuo on teitysti yksi tapa mutta mä tykkään tehdä näin/musta tämä on parempi/ tämä sopii mulle. Jos kehkeytyy väittely että ei varmasti ole hyvä tapa niin pyydä esimiestä ratkaisemaan kiista.
mitä väliä tavalla on lopulta lopputuloksen takia?
Miksi häntä häiritsee, että asioita voi tehdä niin eri tavoin?
Ymmärtääkö hän, että ihmiset ovat erilaisia?
mitä väliä tavalla on lopulta lopputuloksen takia? Miksi häntä häiritsee, että asioita voi tehdä niin eri tavoin? Ymmärtääkö hän, että ihmiset ovat erilaisia?
ap
neuvoo asioissa, jotka liittyvät persoonaan? Miten työtehtävät liittyvät persoonaan?
ja ottaa parhaat vinkit avoimesti vastaan. Jos on esim. tehnyt samaa työtä vuosikausia kehittämättä toimenkuvaansa ja etsimättä tehokkaampia toimintapoja, voi omalle työlleen sokeutua. Tällöin toinen voi sivusta nähdä tekotapojen järjettömyyden ja ehdottaa järkevämpää toimintatapaa.
Aina kannattaa yrittää oppia uutta!
Napsautat sormia hänen nenänsä edessä ja sanot aina "naps", kun senlaatuista käytöstä ilmenee. Tietenkin.
eikä mikään niistä ole se ainoa oikea.
Erilaisuus on rikkautta. Täytyy opetella sietämään erilaisuutta.
Jos oltais robotteja, niin voitais tehdä kaikki asiat samalla tavalla.