Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitenkään töitä. Joudunko siivoojaksi? :(

Vierailija
22.04.2026 |

Alkanut pelottamaan laitetaanko minut siivoojaksi, kun en saa oman alan töitä. Kai se on sittn kohta pakko suostua. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloo taas.

Vierailija
2/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua laiteta siivoojaksi. Siihen vaaditaan kunnon koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojalla pitää olla nykyisin alan koulutus. Ja nekin paikat ovat kiven alla. 

Vierailija
4/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon hakenut siivoojan töitä 10 vuoden työkokemuksella ja ei kelpaa. 

Vierailija
5/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pelottaa? Ettei kunto riitä?

Vierailija
6/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös siivousalalla on sama meininki kuin muuallakin. Mikään ei enää kelpaa ja yhteen työpaikkaan on satoja tai tuhansia hakijoita. Myös työmäärät ja vaatimukset ovat koko ajan vaan lisääntyneet. 

Vierailija
7/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sä siivoojaksi päätyisit, kun et muutenkaan töitä saa?

Vierailija
8/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siivoojaksi pääse nykyään samaan tapaan kuin ennen pääsi hollitupaan. Pitää olla pätevyyttä, kokemusta, asenneta jne. Monelta ulkkarilta sitä löytyykin, harvalta kantikselta.

Vierailija
9/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olin kouluja siivoomassa. Sitten ne keksi että pitääkin olla siivouskoulutusta joten en saanut jatkaa töissä vaikka kukaan ei valittanut työn jäljestä. On mukavaa olla työtön. Kalastelen kesän ja  myyn kalaa kotoa.

Vierailija
10/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin PÄÄSET siivoojaksi. Joudut jatkamaan lorvina.

Vierailija
11/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olin kouluja siivoomassa. Sitten ne keksi että pitääkin olla siivouskoulutusta joten en saanut jatkaa töissä vaikka kukaan ei valittanut työn jäljestä. On mukavaa olla työtön. Kalastelen kesän ja  myyn kalaa kotoa.

EI voi pitää paikkaansa. Itsekin ilman koulutusta kouluja ja päiväkoteja siivoan. Yritys täynnä nuoria joilla ei siivousalan koulutusta.

Vierailija
12/12 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI voi pitää paikkaansa. Itsekin ilman koulutusta kouluja ja päiväkoteja siivoan. Yritys täynnä nuoria joilla ei siivousalan koulutusta.

No varmaan kerrot sitten missäpäin Suomea ja missä yrityksessä on siivoojan töitä näin helposti saatavilla, että töihin pääsee ilman alan koulutusta ja otetaan niitä kouluttamattomia nuoria vielä palkkalistoille lisää?

Luulen, että tältäkin palstalta löytyy monta, jotka jättävät hakemuksen välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän