Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita itseni kaltaisia, jotka ovat olleet vain yhden miehen kanssa seksisuhteessa?

Vierailija
11.11.2010 |

Eli siis oman puolisonsa kanssa.

Ainakin minusta tuntuu, että tässä maailmassa ei ole montaa lähes 40v tyyppiä, jotka ovat samassa tilanteessa kanssani.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena tuli kokeiltua.

Vierailija
22/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täälläkin yks

ja olen sitä mieltä että ennemmin 100 asentoa yhden kans kuin et yks asento sadan kans

eli ei haittaa, tyytyväinen olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täälläkin yks

ja olen sitä mieltä että ennemmin 100 asentoa yhden kans kuin et yks asento sadan kans

eli ei haittaa, tyytyväinen olen

se, että on ollut useampi kuin yksi seksikumppani, tarkoita, että ne kaikki loput olisi jotain kännisiä yhdenillan juttuja? Vaikka tekisi jonkun kanssa kaikki Kama Sutran asennot, niin sama ihminen siinä silti on. Onhan suutelukin ihan erilaista riippuen siitä, kenen kanssa suutelee, vaikka itse toimitus on samanlainen. Minulle tietty on ihan sama mitä muut tekee seksielämällään.

Vierailija
24/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tarkoitukseni ei ole/ollut arvostella heitä joilla on useampia kumppaneita ollut. Tämä kyssärihän oli siis itseni kaltaisille, ajattelin, onko meitä edes enää olemassa.. ; )

Minulle tämä on ollut tälläinen tähän astisen elämän kestävä seikkailu mieheni kanssa. Seksi on luultavimmin aika tavalla samanlaista, kuin teillä muillakin. Välillä intohimoisempaa, välillä laimeampaa, välillä on testailtu jotain uutta, joskus pitäydytty vanhassa.

Syy, miksi minulla ei ole ollut muita kumppaneita on se, että halusin nuorena harrastaa seksiä vasta, kun löydän sellaisen miehen, jolle oikeasti haluan antaa. Ja löytyihän se lopulta. Yhdenillan jutuista en parikymppisenä olisi saanut mitään nautintoa. Ja sitten kävi niin onnekkaasti, että ensimmäisestä seksikumppanistani tuli mieheni.

Vierailija
25/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään joukkoon vielä yhden, eli mieheni. Ei ole ollut muiden kanssa sillain, ei ainakaan ennen minun kanssa aloittamista. Toivottavast ei suhteemme, melkeen 10v. aikanakaan.

Itseäni en kutenkaan voi lisätä pinoon, oen miestäni vanhempi, ja jo siksikin kokeneempi. Olihan mulla 10 v ennen mieheni löytymistä aikaa kokeilla ja elää.

Vierailija
26/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yli 20 vuotta...

Vierailija
27/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täälläkin yks ja olen sitä mieltä että ennemmin 100 asentoa yhden kans kuin et yks asento sadan kans eli ei haittaa, tyytyväinen olen

se, että on ollut useampi kuin yksi seksikumppani, tarkoita, että ne kaikki loput olisi jotain kännisiä yhdenillan juttuja? Vaikka tekisi jonkun kanssa kaikki Kama Sutran asennot, niin sama ihminen siinä silti on. Onhan suutelukin ihan erilaista riippuen siitä, kenen kanssa suutelee, vaikka itse toimitus on samanlainen. Minulle tietty on ihan sama mitä muut tekee seksielämällään.

Minulle ainakin se pointti ja nautinto on juurikin siinä, että se on se sama ihminen, koska vain häntä rakastan ja haluan!

Mutta joo, ihmiset on erilaisia, joillekin varmaan sitten sopii monta kumppania, mutta minä olen ainakin täysin tyydytetty tämän ainokaiseni kanssa! :)

Ikää siis mulla 32v, kaksi lasta ja vain yksi seksikumppani, joka on siis minun aviomieheni ja ensirakkauteni teinivuosilta.

Vierailija
28/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 45v, olen ollut aviomieheni kanssa yhdessä v. 84 asti. Meillä on kolme lasta. Ja edelleen ollaan onnellisia :)

Miehelleni en ollut se ensimmäinen.

Vierailija
29/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v ja yhdessä olemme olleet 23 v. Minäkin olin miehelleni ensimmäinen. Eikä tosiaan olla mitään uskiksia enkä ainakaan minä ollut mitään suunnitellut. Näin vain kävi: tutustuttiin, rakastuttiin ja aikanaan mentiin naimisiin. Välillä ollaan oltu onnellisempia ja välillä vähemmän onnellisia, mutta kokonaisuutena on mennyt kuitenkin hyvin ja rakastamme edelleen toisiamme. Uskon, että olemme yhdessä "kunnes kuolema meidät erottaa". Niin ja seksi on nyt parempaa kuin koskaan aiemmin!

Vierailija
30/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aloin seurustella mieheni kanssa 18 vuotiaana ja oli silloin ensimmäiseni ja on edelleen ainoani. En ollut näin mitenkään suunnitellut, enkä kuvitellut, se vaan kävi niin ja olen tyytyväinen. Miehellä ollut enen minua useampiakin koska meillä on ikäeroakin 10 vuotta. Enää ei muita tarvita =)

Vierailija
31/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotta ja 8-vuotta saman miehen kanssa (tai poika se aluksi kyllä oli). en minä tätä mitenkään ole tavoitellut, siis että vain yksi kumppani on ollut. ei vaan ole tullut tarvetta vaihtaa. mutta kyllä esim. jotkut entiset yläasteaikaiset kaverit ihmettelee, että miten me vieläkin voidaan olla yhdessä. kyllähän tänä päivänä olisi kai suotavampaa heilastella useammankin kanssa ennen kuin vakiintuu.

Vierailija
32/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaksi lasta ja yhdessä oltu nyt 16 vuotta.

Vierailija
33/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdessä noin 24v. Mutta en ole ennen ymmärtänyt, että olen jotenkin säälittävä...Vaikka en tajua miksi, jokainenhan voi olla vaikka joka päivä eri ihmisen kanssa, mutt akun ei halua, niin ei halua.

Vierailija
34/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa molemmat oltiin toisillemme ensimmäiset. Yhdessä oltu 16v. Olin 16v kun alettiin, mies 18v.

Ei tarvi tauteja pelätä :)

Vierailija
35/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä on oltu 14 vuotta; siitä 12v naimisissa. Lapsia on kolme ja olemme edelleen onnellisia yhdessä.

Vierailija
36/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa molemmat oltiin toisillemme ensimmäiset. Yhdessä oltu 16v. Olin 16v kun alettiin, mies 18v.

Ei tarvi tauteja pelätä :)

siis harrasta suojaamatonta seksiä miehesi kanssa? Jos miehesi esim. jättäisi sinut ja etsisit uuden, niin ei kukaan tervejärkinen suostuisi harrastamaan kanssasi seksiä ennen kuin olet käynyt testeissä, koska ei kukaan voi olla varma, ettei miehesi ole pettänyt. Eritoten koska aloitte olemaan yhdessä niin nuorina ja kokemattomina. Useimmat pettäjät kun ajattelee, että se mitä ei tiedä ei satuta, eivätkä siksi halua paljastaa tekosiaan toiselle osapuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän