Onko tylsää jos vietän joulun kahdestaan 8v pojan kanssa?
Kommentit (9)
Mä olen aina pitänyt tärkeänä nimenomaan joulussa, perinteitä. Niitä me olemme noudattaneet niin pienellä kuin suurellakin porukalla ja se tuo sitä joulun tuntua. Perinteet ei minusta tarkoita tiukkaa aikataulua tai orjallista listaa ja perinteitä voi luoda itsekkin.
Silti ne ja niiden valmistelut on minusta just sitä joulua ja sillä lailla joulunpyhät eroaa normiviikonlopuista : )
Uskon siis vakaasti että teillä voi olla ihana joulu kahden, kun panostat siihen hieman.
mutta se ei haittaa ollenkaan, jos kuitenkin muuten teette joulusta kivan teille kahdelle.
8v taatusti tylsistyy, kun et varmasti jaksa sen kanssa niin intensiivisesti olla ja touhuta.
Eli tarkoitan sitä että ihminen itse voi vaikuttaa siihen onko joulu tylsä vai ei.
Ei ihmisten määrä sitä sano. Luo joulusta kiva, sellainen mikä sopii teille.
Ottakaa joku teema, josta erityisesti lapsi tykkää. Vaikka peli-ilta. Joko konsolilla, nettipeleillä tai lautapeleinä. Tai rakennusprojekti (legosysteemejä, pahvista) tai iso palapeli kasattavaksi. Tai hankkikaa joku leffa, jonka lapsi haluaa nähdä ja tehkää kunnon leffailta dippeineen jne.
Erilainen ja mieleenpainuva.
Eikä junamatka mummolaankaan ole yhtään paha, itse varmaan lähtisin sinne, jos seura muuten on mieleistä.
Oletan, että aiotte jotain puuhaillakin yhdessä.
Mitä vaihtoehtoja olisi?