Ei ollut Ninan juttu taaskaan =)
tuo paikallinen muotinäytös! Että silleen... Milanoon sitten vain - tervemenoa!
Kommentit (14)
on vaatekaapin sisällön merkkien ja hintojen luettelua. Mikä tässä on idea?
nuo "miljonääriäidit".
Ja ne rantabaarin "VIP" bileet missä ne oli... Jengiä oli kuulemma vähän kun vaan harvat ja valitut pääsee. Taitaa olla niin että ne harvat ja valitut ei tuonne olisi vaivautuneet paikalle vaan pyörivät ihan eri mestoissa..
Julkkiksia kuulemma hirveästi. Kumma kun ei kameralle ollut tallentunut yhtään.
Eikö ne palkanneet jonkun tyypin jonka duuni on hankkia niille kutsuja kekkereihin!?
Aika epätoivosta touhua.
Ja varsinkin sen Ninan puhetyyli on jotenkin niiiiiiin leuhka. Yök!
Ohejlman nimenä pitäis olla "Tavalliset suomalaismoukat yrittää epätoivoisesti päästä piireihin".
Hemppa-maukan biksut?! Miten noloa :))))
Ei ois varmaan ninan juttu.
kuvausten jälkeen kauppaan.
Hauskaa oli myös nähdä niitä hirveitä paitoja siellä kaapissa, jotain velour-juttuja jotka eivät ole enää muodissa; no miksi niitä on sitten siellä Marbellassa mukana?
kuin olisivat ensimmäistä kertaa 'piireihin' päässeitä teinejä.
Tai köyhiä äitejä, joille on annettu pariksi viikoksi mahdollisuus kuluttaa rahaa niin paljon kuin ehtivät.
Pari jaksoa olen miljonääriäitejä katsonut ..ja ihmetellyt miksi he niin kovasti puhuvat rahasta ja siitä että elämänsä nyt on luksusta ja hienoa o_0
litomaan sieltä salsatunnilta; ei oo meidän juttu, mennään drinksuille.
Tunsin järkyttävää myötähäpeää, kun ne lähtivät litomaan sieltä salsatunnilta; ei oo meidän juttu, mennään drinksuille.
ja huusivat jonon perältä olevansa VIP henkilöitä :O :DDDDD
Niin minäkin! Mä en voi käsittää miten voi kohdella ihmisiä noin. Täysin käsittämätöntä. Surullista.
Niin minäkin! Mä en voi käsittää miten voi kohdella ihmisiä noin. Täysin käsittämätöntä. Surullista.
Tämä kommentti siis tuohon salsatunnilta häipymiseen liittyen.
ettei niitä ainakaan ole liialla älyllä siunattu. Todella noloja!!!
Marian yksissä bikineissä vilahti H&M:n laput.
:)
Mikään ei oo sen Nina juttu :D Niin noloja kun ovat olevinaan...
Tää on kamalaa katsottavaa... jakso jaksolta ala arvosemmaks menee:(