Tekee pahaa erota ja jäädä sinkuksi 33 vuotiaana!!!
Kommentit (8)
peliaikaa jäljellä, vasta sitten olette liian vanhoja lapsentekoon, bilettämiseen, yms. elämään.
33 on niin erikoinen ikä?
Kyselee vasta onnellisesti eronnut 31-v
Edelleen yksin koska huonoa ukkoa en toiste ota.
olen aina halunnut tehdä lapset ennenkun täytän 25. Nyt olen 22, ja lapseton, ja jos nyt jätän ton äijän, en ehdi kuitenkaan ketäämn löytää, varsinkin kun mulle ei kelpaa kuka vaan. Olen mielummin ton kusipään kanssa, saan lapsia jne. kun olen yksin ja lapseton.
mä erosin 33v. Kainalossa kaksi alle 2v lasta ja ajattelin että elämä on nyt sitten ohi. Erosta on nyt 6,5v ja mulla on hyvä mies ollut nyt yli 5v ollaan naimisissa ja yhteinen lapsikin on. Kyllä teillä +30v mimmeillä, joilla ei lapsoset roiku jaloissa on taskut täynnä mahdollisuuksia!
Tsemppiä:)
ja mieti oletko tosissasi. nyt näytät kuitenkin huolivan kenet vaan. hanki hyvä mies ja tee lapset sen kanssa. lastesi isää joudut kuitenkin sietämään lopun elämääsi.
olen aina halunnut tehdä lapset ennenkun täytän 25. Nyt olen 22, ja lapseton, ja jos nyt jätän ton äijän, en ehdi kuitenkaan ketäämn löytää, varsinkin kun mulle ei kelpaa kuka vaan. Olen mielummin ton kusipään kanssa, saan lapsia jne. kun olen yksin ja lapseton.
että metsään menee melkoisella todennäköisyydellä tuolla asenteella. Olen tullut äidiksi viisi kertaa, ensimmäisen kerran 21 vuotiaana ja viimeisen kerran 38 vuotiaana. Voin rehellisesti sanoa että äitiys kypsemmällä iällä oli ehdottomasti paljon parempi kokemus.
Jäin kolmen lapsen yksinhuoltajaksi 30 vuotiaana, ja olen sitä mieltä että näin ei olisi käynyt jos olisin ollut kypsempi perhettä perustaessani ja kumppania valitessani.
Elä nuoruuttasi äläkä missään tapauksessa jää roikkumaan huonoon parisuhteeseen, lapsia kerkiää hankkimaan myöhemminkin ja lapsi harvemmin parantaa huonoa parisuhdetta.
En tiedä haluanko erota vai jäädä.
t. n33