Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jossain juuri väitettiin, että Irwin Goodmanin viimeinen keikka olisi ollut Hotelli Joronjäljessä

Vierailija
20.05.2026 |

Mutta eikös Irwin kuollessaan ollut tulossa Venäjältä, ja rajavirkailijat viivyttivät ylitystä mahdollisesti kohtalokkaasti? Oliko sitten keikalta tulossa vai mitä oli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli kun oli Venäjältä tulossa. Googlesta ehkä löytyy juttua. 

Vierailija
2/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit googlannut.

Irwin Goodmanin (Antti Hammarberg) viimeiseksi jäänyt keikka soitettiin 11. tammikuuta 1991 hotelli Joronjäljessä Joroisissa. Keikan jälkeen artisti matkusti vielä Venäjälle, jossa hän menehtyi äkilliseen sydänkohtaukseen keikkamatkalla paluumatkalla 14. tammikuuta 1991 vain 47-vuotiaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais se viimeinen olla yksityinen harjannostajaiskeikka suomalaisille rakentajille Viipurissa. Voi olla, että Joronjälki oli viimeinen yleisökeikka.

Vierailija
4/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotias? Ohhoh, olen itse nyt 47 ja.. no tuota.. olisin olettanut vanhemmaksi. 

Vierailija
5/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni Viipuriin keikalle, mutta kunto heikkeni nopeasti ennenkuin ehti heittää keikan, joten lähtivät paluumatkalle.

Vierailija
6/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit googlannut.

Irwin Goodmanin (Antti Hammarberg) viimeiseksi jäänyt keikka soitettiin 11. tammikuuta 1991 hotelli Joronjäljessä Joroisissa. Keikan jälkeen artisti matkusti vielä Venäjälle, jossa hän menehtyi äkilliseen sydänkohtaukseen keikkamatkalla paluumatkalla 14. tammikuuta 1991 vain 47-vuotiaana. 

Saiko Irwin ryyppyputken jälkeen rytmihäiriön ja siitäkö kuolema johtui. Rytmihäiriöt ovat alkoholisteilla tavallisia.

Vierailija
7/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47-vuotias? Ohhoh, olen itse nyt 47 ja.. no tuota.. olisin olettanut vanhemmaksi. 

Äkkiäkös sitä saa itsensä vanhan näköiseksi. Alat vain alkoholistiksi.

Vierailija
8/8 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kymmentä vuotta ehti ryypiskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi