Käykö meikäläinen Visa Elektron ulkomailla (Espanja)?
Kommentit (7)
Kiitti tiedoista, vaikka en alkuperäinen kysyja olekkaan. Lähden 15.2-2014 Fuengirolaan. Täällä ei kannata rueta paleltumaan, lennot ja majoitukset onjo halvimmillaan sitä luokkaa, että kotimaan reisu junalla lappiin jo vie melkein saman rahan kuin lento lämpimään Espanjaan.
Kannattaa olla varakortti tai -käteistä kuitenkin mukana; mulla on Madridissa automaatti nielaissut kortin, eikä pankki ollut silloin auki. Saisi tulla koko maailmaan samanlaiset automaatit kuin Suomessa, että kortti jää puoliksi ulos. :p
Mulla ei käynyt Palermossa hotellissa, tarjosin mieluummin korttia koska mulla oli kaksi 500 eu seteliä. Hotelli maksoi vaan 40 eu hyvällä kadulla.
Käy ja kävi myös usassa, mutta siellä piti usien valita debitin sijaa credir....
Vain köyhillä ja luottotiedottomilla on electron. Hanki oikee kortti äläkä leiki lasten kortilla. Meillä 10v. on electron.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:29"]
Kiitti tiedoista, vaikka en alkuperäinen kysyja olekkaan. Lähden 15.2-2014 Fuengirolaan. Täällä ei kannata rueta paleltumaan, lennot ja majoitukset onjo halvimmillaan sitä luokkaa, että kotimaan reisu junalla lappiin jo vie melkein saman rahan kuin lento lämpimään Espanjaan.
[/quote]Ei kylmä luita riko eikä elämä Espanjassa ilmaista ole. Rahaa menee yleensä niin paljon kuin sitä on. Eli vaikka siellä on halpaa niin ei se reissu silti yhtään halvemmaksi tule. Vituttaa vaan jälkeenpäin että tuli taas tuhottua ilmastoa ja aiheutettua paljon pahaa
sitä monissa Euroopan maissa (muistaakseni myös Espanjassa) sekä parissa Väli-Amerikan maassa. Hyvin on toiminut!
Ihan joka kaupassa/ravintolassa/hotellissa/nähtävyydessä se ei tietenkään kelpaa, mutta eipä se joka paikassa kelpaa Suomessakaan.