Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisköhän taaaaaas laihduttaa....

Vierailija
01.11.2010 |

....tai tehdä "pysyvä elämäntaparemontti", taas...

Olen tähän mennessä aikuisiälläni (18-30 v.) onnistunut karistamaan n. 15 liikakiloani neljä kertaa. Tehnyt sen kaikkien sääntöjen mukaan, hitaasti, noin kilo kuussa.

Ja olen päässyt aina tavoitepainooni, ja pysynyt siinä noin parista kuukaudesta puoleentoista vuoteen. Sitten on repsahtanut, kun motivaatio on karannut jonnekin ihan täysin, ja olen sitten lakannut liikkumasta ja välittämästä katsoa mitä syön, ja kilot ovat tulleet takaisin noin puolen vuoden-vuoden aikana.

Jotenkin vaan se laihana oleminen ei sitten kuitenkaan ole voittanut syömisen ihanuutta. Sitä, että voi syödä vaikka kuinka monta ihanaa voileipää, ja ottaa vieläkin lisää. Hoikkana jos meinaa pysyä, pitää tyytyä pariin voileipään kerralla ja muutenkin aina muistaa "kohtuus". Äh, miten ikävää ja _vaikeaa_!

Mutta sitten toisaalta taas tympii tämä läskiyskin. Joutuu aina miettimään pukeutumista, että mitä pistäisi päälleen jottei näytä ihan niin läskiltä kuin on. Tai ettei makkarat tursua. Ja sitä kuitenkin pelkää, että mitä jos lihoo vielä tästäkin lisää ja on sitten oikein kunnon tankki...

Äh.

Nyt mietin taas, että alottaisikohan sitä jälleen kerran laihdutuksen/elämäntaparemontin.. vai pitäisiköhän sitä jo uskoa, että jos neljällä aiemmallakaan kerralla ei ole saanut mitään PYSYVÄÄ aikaiseksi, niin miksiköhän tämä kerta olisi yhtään sen erilaisempi...?

Onko täällä ketään, joka olisi minun laillani onnistunut laihduttamaan useammankin kerran liikakilot (ei millään ihmedieetillä/kitukuurilla) lihoten ne aina takaisin, mutta sitten saanut jollain kumman ilveellä kilot pois pysyvästi, tai ainakin useammaksi vuodeksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tulee niitä kausia, jolloin on ihan sama mitä suuhunsa pistää, kunhan saa nopeasti ja on täyttävää. I hate this shit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä