Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en tiedä mitään

Vierailija
10.11.2010 |

ärsyttävämpää kuin huonosti kasvatetut pennut jotka iltaisin ravaavat rimputtelemassa ihmisten ovikelloa ja juoksevat pois kun avaa.

Näin on tapahtunut jo kolmena iltana peräkkäin.aina sama juttu.koira haukkuu ovikelloa ja vauva herää :(

Tänä iltana aion olla kytiksellä tossa oven lähistöllä ja napata edes yhden kakaran kiinni raahata sen meille sisälle ja soittaa poliisille.

tämä menee jo kotirauhan häirinnäksi.

ja en nyt kaipaa mitään oli se meistäkin lapsena kivaa lässytystä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävämpää kuin huonosti kasvatetut pennut jotka iltaisin ravaavat rimputtelemassa ihmisten ovikelloa ja juoksevat pois kun avaa.

Näin on tapahtunut jo kolmena iltana peräkkäin.aina sama juttu.koira haukkuu ovikelloa ja vauva herää :(

Tänä iltana aion olla kytiksellä tossa oven lähistöllä ja napata edes yhden kakaran kiinni raahata sen meille sisälle ja soittaa poliisille.

tämä menee jo kotirauhan häirinnäksi.

ja en nyt kaipaa mitään oli se meistäkin lapsena kivaa lässytystä

pentu kiinni, etsi sen taskusta kännykkä ja soita sen vanhemmille.

Eräs tuttuni tekee näin ja kakarat ovat joutuneet todella kuseen...

Eikä tarvitse poliisia häiritä.

Vierailija
2/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä hitossa itse tekisit jos ovesi takana ravaisi jatkuvasti pentulauma rimputtelemassa ovikelloa???????????????????

toki itsekin ajattelin tuon kännykkä hommelin tarkistaa mutta kun ei niillä kaikilla pilteillä sitä kännykkää ole ja yksi tuttavani soitti poliisille vastaavassa tilanteessa

lapset sekävanhemmat oli saaneet ns herätyksen ja eivät pennut enää häiriköineet ketään

Vierailija
4/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä kävis tollasia häiriköitä niin takuulla tekisin poliisille rikosilmoituksen kotirauhanhäirinnästä, eiköhän se herätä niiden marakattien vanhemmat hieman valvomaan mitä ne iltaisin tekevät. Jos mun penskani rimputtelisivat toisten ovikelloja pilailumielessä niin voi perkele että olis leikki kaukana silloin kun minä sen selville saisin.

Vierailija
5/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä kävis tollasia häiriköitä niin takuulla tekisin poliisille rikosilmoituksen kotirauhanhäirinnästä, eiköhän se herätä niiden marakattien vanhemmat hieman valvomaan mitä ne iltaisin tekevät. Jos mun penskani rimputtelisivat toisten ovikelloja pilailumielessä niin voi perkele että olis leikki kaukana silloin kun minä sen selville saisin.

että joku on smalla aaltopituudella mun kanssa :)

Jos omat mukulat tuollaista häiriköintiä tekisivät niin kuulisivat kyllä kunniansa

T.AP

Vierailija
6/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

olen soittanut poliisille kun kyrpiinnyin tarpeeksi.

Mieli olisi tehnyt ottaa kakara kiinni läpsiä vähän kasvoille mutta sen sijaan soitin poliisit ja he pitivät puhuttelun pojille ja lähikoulun rehtori myös.

Homma loppui siihen.