Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummeksuttaa ihmiset, jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai

Vierailija
10.11.2010 |

avaa ovea kun ovikello soi.

Kaupustelijoille voi sanoa ei, mutta jos jättää vastaamattqa, voi joku tärkeä viesti jäädä saamatta.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pelkää muutenkin kaikkea ja kaikkia, eivätkä saa sanaa suustaan kun tarve tulee. Se on niin nähty ja todeksi havaittu!

Vierailija
62/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä ei moni tule ajatelleeksi.

Tosin tilanne, että hätäkeskuksella on jotain asiaa, on onneksi erittäin harvinainen, mutta sitäkin kamalampi. Kokemusta on.

oli loukkaantunut koulussa ja häntä oltiin viemässä jo ambulanssilla kun soittivat. Puheli tuli tuntemattomasta numerosta, koska opettaja soitti henk.koht. puhelimesta.

Olin juuri ulkona silloin. Siinäpä olisin ensin mennyt kotiin ja alkanut hakea enirosta ja ihmetellyt, kukahan se oli.

No viestin toki opettaja olisi voinut jättää. Mutta olettaisin, että sellaista viestiä ei jätetä vaan yritetään saada henk.koht. kiinni ja selittää tilanne puhelimessa, eikä tekstarilla, että "sun lapses on saanut aivotärähdyksen ja ei ole tullut tajuihinsa, ei tiedetä, selviääkö"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus Oy ilmoittaa voitoista tuntemattomasta numerosta. Jos ei vastaa, voitto pannaan saman tien seuraavan viikon pottiin. Turha itkeä perään. Näin lukee Veikkauksen säännöissä.

Vierailija
64/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut sen jälkeen kun tein kiellon.

Viisas uskaltaa vastata puhelimeen, tyhmä pelkää ja jättää vastaamatta kun ei tajua tehdä kieltoa.

on kyllä käynyt niinkin, että kännykkä on jäänyt kotiin ja olen soittanut miehelle toisesta kännykästä. Mut pistin ENSIN sen tekstarin, että vastaatko, kohta soitan ja oman nimeni. Sen kännyn omistaja olisi varmasti auttanut, jos en olisi osannut lähettää viestiä.;)

Mä ymmärrän, että ihmiset, jotka aina avaa oven kaikille ja aina vastaa puhelimeen, pitää outona sitä, että joku ei niin tee. Mut minä taas en pidä sitä mitenkään outona; tänä päivänä kaikki mainonta ja markkinointi on niin aggressiivista, että mä ainakin olen kyllästynty siihen että minulta jatkuvasti halutaan jotain jota en halua antaa. Silloin on helpompi vaan torjua ne yhteydenotot ja olla välittämättä niistä. Tässä parin viikon päästä meillä esimerkiksi alkaa soida ovikello monta kertaa päivässä kun lapset myy kalentereita ym. En mä enää jonkin ajan päästä viitsi edes avat sitä ovea.

Vierailija
65/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muuten sairaalakaan.

vaan siitä, että jos palvelu on eikä tuntemattoman numeron soittoon vastaa niin kai sinne vastaajaan voi jättää viestin jos asia on oikeasti tärkeä?

Jos ei vastaajaa ole eikä tunetamattomiin vastaa niin sitten on tietysti eri asia.

Joa vastaajaa ei ole mutta vastaa aina puhelimeen ei ongelmaa ole.

Ihme höyryämistä.

tottakai, ilman sitähän EI VOI tulla toimeen. KUKAAN! Piste.

ps. en ole sellaista tarvinnut koskaan, olen varmaan luonnonoikku. Ja hoidan sentään kaikki meidän perheen puhelimella hoidettavat asiat.

Vierailija
66/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikieltoon reagoivat vain ne markkinoijat jotka kuuluu suoramarkkinintiliittoon. Mulle tulee jatkuvasti puheluita niiltä "muilta".

ei ole tullut sen jälkeen kun tein kiellon.

Viisas uskaltaa vastata puhelimeen, tyhmä pelkää ja jättää vastaamatta kun ei tajua tehdä kieltoa.

on kyllä käynyt niinkin, että kännykkä on jäänyt kotiin ja olen soittanut miehelle toisesta kännykästä. Mut pistin ENSIN sen tekstarin, että vastaatko, kohta soitan ja oman nimeni. Sen kännyn omistaja olisi varmasti auttanut, jos en olisi osannut lähettää viestiä.;)

Mä ymmärrän, että ihmiset, jotka aina avaa oven kaikille ja aina vastaa puhelimeen, pitää outona sitä, että joku ei niin tee. Mut minä taas en pidä sitä mitenkään outona; tänä päivänä kaikki mainonta ja markkinointi on niin aggressiivista, että mä ainakin olen kyllästynty siihen että minulta jatkuvasti halutaan jotain jota en halua antaa. Silloin on helpompi vaan torjua ne yhteydenotot ja olla välittämättä niistä. Tässä parin viikon päästä meillä esimerkiksi alkaa soida ovikello monta kertaa päivässä kun lapset myy kalentereita ym. En mä enää jonkin ajan päästä viitsi edes avat sitä ovea.

Vierailija
67/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on niin kiireistä ja tärkeää asiaa, niin voi kai jättää viestin vastaajaan tai lähettää tekstiviestin. Minä en päivystä puhelinta ympäri vuorokauden, aika usein on äänettömällä, silti kaikista asioista saa tiedon ihan riittävän nopeasti.

Vierailija
68/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstareita jos vaikka muksusi tai ukkosi makaa siellä henkitoreissaan? Juu, ei aleta.

lähettäjä varmaankin osaa lähettää myös tekstiviestin...

Vierailija
69/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätäkeskuksen puhelinbudjetilla virittää sitä systeemiä niin, että näytöllä näkyy se 112.

Vierailija
70/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole puhelimen ääressä ja kokeilemme toiselle läheiselle omaiselle jos sellainen on.

tekstareita jos vaikka muksusi tai ukkosi makaa siellä henkitoreissaan? Juu, ei aleta.

lähettäjä varmaankin osaa lähettää myös tekstiviestin...

Vierailija
71/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pelkää muutenkin kaikkea ja kaikkia, eivätkä saa sanaa suustaan kun tarve tulee. Se on niin nähty ja todeksi havaittu!

Mä hoidan työkseni asioita puhelimitse mutta en voi enkä halua päivän aikana vastata kaikkiin höpöhöpönumeroihin mitä tulee henkilökohtaiseen luuriini. Koneella kun olen niin usein tarkistan jälkikäteen kuka soitti ja usein ne on joku Mediapöpölöpö Oy tms. Ei varmaan hirveätä vahinkoa koitunut jos jäi sanomatta ei sille sukkamyyjälle tms.

kotiäideillä on aikaa jaarittaa kaikkien myyjien kanssa mutta itseäni ei niin hirveästi kiinnosta.

Vierailija
72/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut paljon häirikkösoittoja.

Vierailija
73/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteerisenä pelätä, kuka soittaa.

Olen aina ihmetellyt, että miksi ihmisiä ei saa kiinni. Nyt vasta tajusin, millaisia hysteerikkoja he ovat. Nimittäin minun pitäisi saada ihmisiä pikaisesti kiinni, että saan sopimukset kuntoon heidän kanssaan. Rasittavaa odottaa, että he ensin laahautuvat koneelle ja tarkistavat numeron ja sitten jäädät odottamaan, että soitan uudelleen.

Asiat saa hoidettua niiden kanssa ensin, jotka suostuvat vastaamaan puhelimeen. Jos on niin välinpitämätön, että ei vaivaudu vastaamaan, en ala tuhlaamaan työaikaani tekstareihin.

Mä hoidan työkseni asioita puhelimitse mutta en voi enkä halua päivän aikana vastata kaikkiin höpöhöpönumeroihin mitä tulee henkilökohtaiseen luuriini. Koneella kun olen niin usein tarkistan jälkikäteen kuka soitti ja usein ne on joku Mediapöpölöpö Oy tms. Ei varmaan hirveätä vahinkoa koitunut jos jäi sanomatta ei sille sukkamyyjälle tms.

kotiäideillä on aikaa jaarittaa kaikkien myyjien kanssa mutta itseäni ei niin hirveästi kiinnosta.

Vierailija
74/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo diagnoosit kanssa. Samaa tasoa ikuiseen "käytekö vessassa ovi auki" väittelyyn jota ei muuten hetkeen ole ollutkaan.

Miten teitä kiinnostaa noin paljon toisten puhelinkäyttäytyminen? Pakko johtua siitä että joku ei vastaa teidän puheluihin. Miksi ette jätä viestiä? Olisiko kenties joku muu syy miksi joku ei vastaa, esim ei-toivottu soittaja kyseessä?

Ihmiset kuvittelee nykyään että pitää olla koko ajan tavoitettavissa ja tärkeänä mutta niinhän se ei tosiaan ole.

Vierailija
75/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteerisenä pelätä, kuka soittaa.

Enkä "laahaudu" koneelle, teen töitä koneella.

Vierailija
76/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten selitätte perustelunne siitä, että "jos se on jotain tärkeää, niin se soittaa uudestaan." Ööö, mutta kun te ette vastaa siihen puhelimeen! Eikö tässä nyt teistäkin ole joku ristiriita ja ongelma??

Jos tulee useampi puhelu tietystä minulle tuntemattomasta numerosta niin yleensä kilautan sinne takaisin tai vastaan. Ei ole niin vaikeaa ymmärtää ettei elämä ole niin mustavalkoista?

Vierailija
77/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tietävät jo, etten jaksa puhua puhelimessa, laittavat viestiä jos on asiaa.

Vierailija
78/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av-mammat olisivat oikeasti niin tärkeitä ihmisiä että heidän pitää saada heti kaikki kiinni tai heidän pitää olla koko ajan itse tavoitettavissa. Herätkää unestanne.

Vierailija
79/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisissa duuneissa joutuu soittelemaan ihmisille ja yrittämään saada heitä kiinni.

t.sh

että av-mammat olisivat oikeasti niin tärkeitä ihmisiä että heidän pitää saada heti kaikki kiinni tai heidän pitää olla koko ajan itse tavoitettavissa. Herätkää unestanne.

Vierailija
80/97 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisissa duuneissa joutuu soittelemaan ihmisille ja yrittämään saada heitä kiinni.

t.sh

olen puhelimitse yhteydessä yritysasiakkaisiin, en yksityishenkilöihin. Työnumeroihinhan vastaa kaikki, nyt onkin kyse niistä omista kotikännyköistä ja kuinka paljon kiinnostaa niihin vastata.