Kummeksuttaa ihmiset, jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai
avaa ovea kun ovikello soi.
Kaupustelijoille voi sanoa ei, mutta jos jättää vastaamattqa, voi joku tärkeä viesti jäädä saamatta.
Kommentit (97)
kun pitäisi töitäkin tehdä.
Ymmärrän vastaamattomuuden jos vaikka pelkää jotain joka voi soittaa, tai pakoilee jotain, tai on tehnyt jotain luvatonta, tai pelkää velkojia, poliisia ym. Muuten minusta outoa.
sitten matkalla kaverin kännykkä tippuu ja menee tuusannuuskaksi ja pyytää ohikulkijalta kännyä lainaa soittaakseen sinulle. Ja sinä et vastaa. Kaveri ei lähetä tekstaria, koska vieraalla kännykällä ei osaa, eikä tahdo nyhrätä sillä varttia.
jos numerosta ei vastata, kokemusta on. Jos on tullut puhelu tuntemattomasta numerosta, muttei ole viestiä vastaajassa = lehtimyyjä
Että todellakin vastaan. Voihan olla että jollekin perheenjäsenistä on sattunut jotain, vaikka liikenneonnettomuus. Lehtimyyjille osaan sanoa heti että kiitos ei. Ei se ole mikään ongelma.
Ja miten selitätte perustelunne siitä, että "jos se on jotain tärkeää, niin se soittaa uudestaan." Ööö, mutta kun te ette vastaa siihen puhelimeen! Eikö tässä nyt teistäkin ole joku ristiriita ja ongelma??
Ymmärrän vastaamattomuuden jos vaikka pelkää jotain joka voi soittaa, tai pakoilee jotain, tai on tehnyt jotain luvatonta, tai pelkää velkojia, poliisia ym. Muuten minusta outoa.
Mun on pakko vastata aina, voi olla asiakas.
tullut lankapuhelimeen jolloin yleensä kaikki puhelut tulee tuntemattomista numeroista.
mutta kun ei se mitään maksa minulle niin miksei minulla sitä olisi
Niin, ja KAIKILLAHAN on vastaajapalvelu, tottakai, ilman sitähän EI VOI tulla toimeen. KUKAAN! Piste. ps. en ole sellaista tarvinnut koskaan, olen varmaan luonnonoikku. Ja hoidan sentään kaikki meidän perheen puhelimella hoidettavat asiat.
vaan siitä, että jos palvelu on eikä tuntemattoman numeron soittoon vastaa niin kai sinne vastaajaan voi jättää viestin jos asia on oikeasti tärkeä?
Jos ei vastaajaa ole eikä tunetamattomiin vastaa niin sitten on tietysti eri asia.
Joa vastaajaa ei ole mutta vastaa aina puhelimeen ei ongelmaa ole.
Ihme höyryämistä.
tottakai, ilman sitähän EI VOI tulla toimeen. KUKAAN! Piste.
ps. en ole sellaista tarvinnut koskaan, olen varmaan luonnonoikku. Ja hoidan sentään kaikki meidän perheen puhelimella hoidettavat asiat.
sitten matkalla kaverin kännykkä tippuu ja menee tuusannuuskaksi ja pyytää ohikulkijalta kännyä lainaa soittaakseen sinulle. Ja sinä et vastaa. Kaveri ei lähetä tekstaria, koska vieraalla kännykällä ei osaa, eikä tahdo nyhrätä sillä varttia.
kun lapset isompia voivat soittaa jonkun toisen kännykästä, jonkun lasteni kaverin vanhemmat soittaa, koulusta soitetaan, opettaja tai terkkari tai mikä pahinta, lapselle on voinut sattua jotain ikävää, joku outo soittaa.
Nykyään vastaan aina jos pystyn.
Lehtimyyjiä varten olen tehnyt puhelinmarkkinointikiellon, ne eivät minulle soita.
Veikkaus Oy ilmoittaa voitoista tuntemattomasta numerosta. Jos ei vastaa, voitto pannaan saman tien seuraavan viikon pottiin. Turha itkeä perään. Näin lukee Veikkauksen säännöissä.
aikana ennen kännyköitä! Miten on selvitty???
"myöhästyn, känny hajosi, olen paikalla n. 00.00" (tms) ja kysyy "miten lähetän tämän numeroon 999-9999999 jos ei oikeasti osaa sitä vieraalla puhelimella lähettää?
kännykän omistaja siinä malttamattomana vieressä, että anna tänne se jo
Ai siihen menis vartti että kirjottaa "myöhästyn, känny hajosi, olen paikalla n. 00.00" (tms) ja kysyy "miten lähetän tämän numeroon 999-9999999 jos ei oikeasti osaa sitä vieraalla puhelimella lähettää?
mun äidillä menis varmaan tunti =)
Veikkaus Oy ilmoittaa voitoista tuntemattomasta numerosta. Jos ei vastaa, voitto pannaan saman tien seuraavan viikon pottiin. Turha itkeä perään. Näin lukee Veikkauksen säännöissä.
on kyllä käynyt niinkin, että kännykkä on jäänyt kotiin ja olen soittanut miehelle toisesta kännykästä. Mut pistin ENSIN sen tekstarin, että vastaatko, kohta soitan ja oman nimeni. Sen kännyn omistaja olisi varmasti auttanut, jos en olisi osannut lähettää viestiä.;)
Mä ymmärrän, että ihmiset, jotka aina avaa oven kaikille ja aina vastaa puhelimeen, pitää outona sitä, että joku ei niin tee. Mut minä taas en pidä sitä mitenkään outona; tänä päivänä kaikki mainonta ja markkinointi on niin aggressiivista, että mä ainakin olen kyllästynty siihen että minulta jatkuvasti halutaan jotain jota en halua antaa. Silloin on helpompi vaan torjua ne yhteydenotot ja olla välittämättä niistä. Tässä parin viikon päästä meillä esimerkiksi alkaa soida ovikello monta kertaa päivässä kun lapset myy kalentereita ym. En mä enää jonkin ajan päästä viitsi edes avat sitä ovea.
kännykän omistaja siinä malttamattomana vieressä, että anna tänne se jo
Työpaikan lankapuhelimeen sitten vastaankin, kuuluu työnkuvaan.
Mun on pakko vastata aina, voi olla asiakas.
Sulla ei kukaan soita työasioissa?
kun maksan pelit aina käteisellä eikä niissä jätetä nimiä ja osoitetietoja?
Mikäs ongelma siinä olisikaan jos puheluita tulisi harvakseltaan, mutta kun niitä tulee useita päivässä niin tilanne on jo vähän toinen..