Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on Kadonneita etsimässä ketju. Kuka sinulta on hukassa?

Vierailija
09.11.2010 |

Pena. Jätti yhteiskoulun keskikoulusta kesken. Oli ainakin uransa alkuaikoina kirjapainoalalla. Hyvä piirtämään. Pääkaupunkiseutulainen, Länsi-Hesa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä ystäväni yläasteiässä, sen jälkeen tiet erkanivat mm. opiskelujen takia. Monesti olen miettinyt mitä hänelle kuuluu ja olisi kiva nähdä. Ei mitään hajua missä päin maailmaa hän nykyisin vaikuttaa. Pohjois-Karjalassa asuttiin teineinä.

Vierailija
62/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku kaipaa tollaista luuseria?

Tummat hiukset, "kihartuvat" hiukset. Asui ainakin 90-luvulla pääkaupunkiseudulla. Avovaimo lähti ja liitosta jäi jäljelle tyttövauva (jota Arto ei koskaan tavannut). Lapsia myös edellisestä liitosta. Kaksi tyttöä. Tämä avovaimo joka lähti oli vaalea ja hoikka. Erosivat kai naisen uskovaisuuden takia.

Tiedätkö? Ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tosi hyviä ystäviä ylä asteella...en ole nähnyt enkä kuullut pitkään aikaan mitään:(

Vierailija
64/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui alle kouluikäisenä Vaasassa, mutta muutti (70-luvun puolivälin kieppeillä, juuri ja juuri kouluikäisenä?) muualle. Perheessä oli myös vanhempi sisko ja veli.

Vierailija
65/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset, "kihartuvat" hiukset. Asui ainakin 90-luvulla pääkaupunkiseudulla. Avovaimo lähti ja liitosta jäi jäljelle tyttövauva (jota Arto ei koskaan tavannut). Lapsia myös edellisestä liitosta. Kaksi tyttöä. Tämä avovaimo joka lähti oli vaalea ja hoikka. Erosivat kai naisen uskovaisuuden takia.

Tiedätkö? Ystävä.

Ja haluan kovasti tietää mitä hänelle kuuluu nykyään. :(

Vierailija
66/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö? Ystävä.

Ja haluan kovasti tietää mitä hänelle kuuluu nykyään. :(

Viimeksi olen kuullut hänestä 18-vuotta sitten, kun hänen avovaimonsa oli raskaana. Joten luultavasti hänen "tuntematon lapsensa" on tuota ikäluokkaa.

Vierailija
67/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka Vantaalta muutti Mäntyharjulle.

Kirjoiteltiin monta vuotta. Oli puhetta kutsua toinen sitten häihin... no, minä ainakin olen jo naimisissa, enkä sitä kutsua lähettänyt. =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi