Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on Kadonneita etsimässä ketju. Kuka sinulta on hukassa?

Vierailija
09.11.2010 |

Pena. Jätti yhteiskoulun keskikoulusta kesken. Oli ainakin uransa alkuaikoina kirjapainoalalla. Hyvä piirtämään. Pääkaupunkiseutulainen, Länsi-Hesa.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummi otti joskus viikonloppuna mukaansa mummolaan (vanha hyvä aika, ei byrokratiaa vaan välittämistä) ja siellä leikittiin yhdessä. Lastenkoti suljettiin/yhdistettiin toiseen joskus 70-luvulla ja niin katosi minulta Jari.

Vierailija
42/67 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi käyttää huumeita, niistä psykooseja

mietin joskus, elääkö enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit, mistähän ne löytyvät.

Vierailija
44/67 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lukioaikainen kaverini. Muutti sittemmin ulkomaille ja tiettävästi asuu jossain päin maailmaa ulkomaalaisen miehensä kanssa (naimisissa ja ottanut miehen nimen).

Vierailija
45/67 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti Helsinkiin opiskelemaan. Olisi kiva tietää kuulumisia.

Vierailija
46/67 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuna, hän oli erittäin tomera ja määrätietoinen tyttö, olisi kiva tietää mitä hänelle kuuluu tänään?

- käytiin meriusvankoulua vuonna 81

Vierailija
47/67 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölöstä, ekan luokan syksy, sitten muutti jonnekin. 70-luvulla.

Vierailija
48/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaanaa alle 40v pääkaupunkiseudulta kaipailen. Asui ainakin parikymppisenä Varistossa avomiehensä ja poikansa kanssa ja oli töissä pankissa. Silloin hänellä oli pitkät suorat vaaleat hiukset ja oli hoikka energinen nainen.

Vierailija
49/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset, "kihartuvat" hiukset. Asui ainakin 90-luvulla pääkaupunkiseudulla. Avovaimo lähti ja liitosta jäi jäljelle tyttövauva (jota Arto ei koskaan tavannut).

Lapsia myös edellisestä liitosta. Kaksi tyttöä. Tämä avovaimo joka lähti oli vaalea ja hoikka. Erosivat kai naisen uskovaisuuden takia.

Vierailija
50/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni 6-vuotiaasta koko ala-asteen ajan. Muutti Puolangalle 80-luvun alussa ja lähti kai opiskelemaan fysioterapeutiksi.

Olen etsinyt monesti.

Lundissa syntynyt vanha ystävä etsii.

Vierailija
51/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällimäisenä tulee mieleen Cuci ja Piko Jyväkylästä siskokset... toisella oli jonkin aikaa israelilainen aviomies.

Vierailija
52/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset, "kihartuvat" hiukset. Asui ainakin 90-luvulla pääkaupunkiseudulla. Avovaimo lähti ja liitosta jäi jäljelle tyttövauva (jota Arto ei koskaan tavannut). Lapsia myös edellisestä liitosta. Kaksi tyttöä. Tämä avovaimo joka lähti oli vaalea ja hoikka. Erosivat kai naisen uskovaisuuden takia.

Vierailija
53/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutti 2001 Iso-Britanniaan. Pitkä, komea ja sananvalmis tyyppi.

Vierailija
54/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä elämääni kaipaan on näiden seinien sisäpuolella ;)

Vierailija
55/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä elämääni kaipaan on näiden seinien sisäpuolella ;)

:((

Vierailija
56/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaihto-oppilaana USAssa ja tutustui japanilaiseen, jonka kanssa meni naimisiin.

Vierailija
57/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukkulan lukio 80 luvun lopussa, asui vääksyssä.

Vierailija
58/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin yhdessä ala-aste ja ylä-aste. Paras ystäväni, jota kaipaan ihan kamalasti.:( Viimeisten tietojeni mukaan asunut Sipoossa ja Lohjalla.

Vierailija
59/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein koko elämäni ajan minulla on ollut kirjeenvaihtokaveri Ina Saksasta. Löysin pullopostia missä oli hänen ensimmäinen kirjeensä kun olin jotain 3-4 vuotias. Kirjoittelimme säännöllisesti toisillemme, mutta 10-vuotta sitten yhteydenpito jäi. En tosin koskaan häntä ole nähnyt mutta harmittaa suuresti. Olen lähettänyt kirjeitä silloiseen osoitteeseen saamatta vastausta vieläkään..

Miia

11-vuotta sitten opiskelimme ylä-asteella samaan aikaan ja olimme paita ja peppu.

Hänen mumminsa luona oleskeli vuoden samaisella paikkakunnalla missä minä asuin, mutta tämän jälkeen lähti takaisin kotiinsa Kirkkonummelle enkä hänestä ole kuullut mitään sen jälkeen. :(

Yrittänyt olen numerotiedustelut käydä läpi yms.. turhaan..

Elina, Mauri, Teresa...+muutama muu

Lastenkodissa asustelin 15-18 vuotiaana, joskus vuosina 2000-2003 ja he olivat kuin sisaruksia minulle. Sen tiedän että Mauri ja Elina asustelevat jossain päin Oulua ja Teresa Iisalmessa.

Vierailija
60/67 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paras ystäväni ala-asteella. Muutti Tesjoelle joskus 80-luvun puolelssä välissä. Nähtiin vielä muutama kerta. mutta en yhtään tiedä missä asustelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi