Tämä on Kadonneita etsimässä ketju. Kuka sinulta on hukassa?
Pena. Jätti yhteiskoulun keskikoulusta kesken. Oli ainakin uransa alkuaikoina kirjapainoalalla. Hyvä piirtämään. Pääkaupunkiseutulainen, Länsi-Hesa.
Kommentit (67)
Kannattaa ottaa etsinnöissänne huomioon, että kohde ei välttämättä halua kuulla teistä mitään. Ihmisillä on täysi oikeus elää elämäänsä rauhassa, ja se oikeus ei ole siis vain moraalinen ja sikäli aina kiisteltävissä, vaan laillinen.
Kannattaa ottaa etsinnöissänne huomioon, että kohde ei välttämättä halua kuulla teistä mitään. Ihmisillä on täysi oikeus elää elämäänsä rauhassa, ja se oikeus ei ole siis vain moraalinen ja sikäli aina kiisteltävissä, vaan laillinen.
Täytti tai täyttää marraskuussa 45 v.
Matemaattisesti lahjakas.
Sairastui luusyöpään 15-vuoitaana ja toinen jalka amputoitiin polven yläpuolelta.
Kotoisin pieneltä paikkakunnalta Etelä-Pohjanmaalta.
[iSo? Tämähän on päivänselvä asia...?
[/quote]
Tiedän kyllä missä se fyysisesti sijaitsee, tuossahan tuo.
Naapurini Kirsikka Keravalta, jonka kanssa käytiin taaperokerhossa. Muutti pois ennen koulun alkua.
Näyttää olevan kaukana päivänselvästä monille
luokalta yhdeksännelle. Osaa hyvin kieliä, vaaleat pitkät kiharat hiukset. Auttoi aina koulujutuissa. Olen monesti miettinyt, mitä hälle kuuluu..
Katkaisi välit kavereihinsa ja muutti etunimensä. Itse ko. henkilöä kaipuu kun ei ollu mun kaveri mutta mietityttää...
Lähti opiskelemaan kultasepäksi(?). Kaksi kaveriasi, joilla on melkein samat nimet, olivat kavereistasi yläasteella.
Tiedän kyllä missä se fyysisesti sijaitsee, tuossahan tuo.
Eipä taida enää löytyäkään, luultavasti ei itse halua tulla löydetyksi.
Saa kaivata ja/tai etsiä ketä haluaa.On jotenkin tyhmää et aina löytyy joku joka muka tuntee ja tietää asiat paremmin niinkuin tossa Arto tapauksessa.Vanhaa ystävää saa ikävöidä vaik siitä olis tullut sarjamurhaaja.Kukaan ei tiedä muiden syitä tiettyihin tekoihin kuin asianomaiset itse.
Nyt 39 v (syntynyt muistaakseni lokakuussa 1971)
Tutustuimme ja vietimme vauhdikasta aikaa Tukholmassa vuonna 1991, olisi kiva tietää mitä tästä sosiaalisesta lahjakkuudesta tuli "isona":)
Osiskeli n 15 v sitten lähihoitajaksi Espoon Etsossa. Syntynyt jossin kauempana suomea, jonka jälkeen muutti naappureemme Leppävaaran kupeeseen, jonka jälkeen asui hetken espoon keskuskuksen likeellä HOASin asunnossa. Valmistumisen jälkeen löysi (toivottavasti) elämänsä miehen ja meni viheille ja sai vauvan; nykyinen sukunimi on siis Bild alkuinen, loppua en muista, joten väestöreksiteristäkään en ole löytänyt vanha ystävääni.
Tuntomerkkeinä syntymäluomi himolla :) Jos joku Tunnistaa Heidin, kerrotko että Mira Vermosta etsikelee tässä ketjussa.
Syntynyt Vantaalla ja muutti lukion jälkeen Ranskaan suorittamaan musiikinopintoja.
Olen eronnut, lapseton mies. Jos isä jäi puuttumaan niin ilmoittaudun isäksi.
Kadoksissa toinen puoliskoni; sielunkumppani, rakastajatar, vaimo ja tulevien lastemme äiti, tuo yksi ja sama loppuelämäni tärkein hahmo.
Kadoksissa toinen puoliskoni; sielunkumppani, rakastajatar, vaimo ja tulevien lastemme äiti, tuo yksi ja sama loppuelämäni tärkein hahmo.
kun romantii ilmotus!
En tiedä kuka olet, mutta vilpittömästi pyydän ettet enää pengo tätä asiaa. Johtaisi vain monen ihmisen henkiseen kärsimykseen.
Pyydän, anna olla.