Minkälaiset kalsarit on 6-vuotiaalla pojalla sellaiset, että niistä ei kiusata?
Kommentit (27)
Enimmakseen ulkoaltaita. Fudiksen jalkeen mennan kotiin suihkuun. Treenit ulkona nurmikentilla eika siella edes ole suihkuja. Kotona kaikilla on kylla suihkut.
Lahinna musta on surullista jo jos 6v kiusataan siita etta on tai ei ole jotain.
mennään jumpan tai esim lätkän jälkeen suihkuun?
- uimahalliin uimaan farkuissa???
Outoja tapoja siellä jenkeissä!!!
Meidän poika haluaa itse käyttää boxereita, ei niinkään piittaa siitä mitä muut käyttävät.
Siis pelkissa uikkareisssa tai ehka kylpytakki paalla poolille. Fudistreeneihin vaihdetaan kotona vaatteet ja niissa fudisvaatteissa mennaan kentalle. Pelin jalkeen kotiin, siella suihku ja vaatteiden vaihto.
Kentalla on vessat mutta ei yleensa pukuhuoneita tai suihkuja. Kun on shortsikelit ympari vuoden niin uikkareissa tarkenee hyvin menna altaalle. Itse laitan kylla yleensa jonkun mekon siihen paalle jos ei huvita bikineissa kavella tai ajaa autoa.
En myoskaan vois kuvitellakaan etta taalla kiusattais lasta kalsareitten (t-paidan tai jonkun muun vuoks). Opettajat puuttuisivat heti asiaan, samoin vanhemmat. Yla-asteella on ehka eri juttu, siita ei ole viela kokemusta kun lapset ovat pienempia.
Toivon etta jokainen vois kayttaa sita missa viihtyy ja lapsilla olis muutakin pohdittavaa kuin toistensa kalsarit.
Enimmakseen ulkoaltaita. Fudiksen jalkeen mennan kotiin suihkuun. Treenit ulkona nurmikentilla eika siella edes ole suihkuja. Kotona kaikilla on kylla suihkut.
Lahinna musta on surullista jo jos 6v kiusataan siita etta on tai ei ole jotain.
Meidän poika haluaa itse käyttää boxereita, ei niinkään piittaa siitä mitä muut käyttävät.
Siis pelkissa uikkareisssa tai ehka kylpytakki paalla poolille. Fudistreeneihin vaihdetaan kotona vaatteet ja niissa fudisvaatteissa mennaan kentalle. Pelin jalkeen kotiin, siella suihku ja vaatteiden vaihto. Kentalla on vessat mutta ei yleensa pukuhuoneita tai suihkuja. Kun on shortsikelit ympari vuoden niin uikkareissa tarkenee hyvin menna altaalle. Itse laitan kylla yleensa jonkun mekon siihen paalle jos ei huvita bikineissa kavella tai ajaa autoa. En myoskaan vois kuvitellakaan etta taalla kiusattais lasta kalsareitten (t-paidan tai jonkun muun vuoks). Opettajat puuttuisivat heti asiaan, samoin vanhemmat. Yla-asteella on ehka eri juttu, siita ei ole viela kokemusta kun lapset ovat pienempia. Toivon etta jokainen vois kayttaa sita missa viihtyy ja lapsilla olis muutakin pohdittavaa kuin toistensa kalsarit.
Enimmakseen ulkoaltaita. Fudiksen jalkeen mennan kotiin suihkuun. Treenit ulkona nurmikentilla eika siella edes ole suihkuja. Kotona kaikilla on kylla suihkut. Lahinna musta on surullista jo jos 6v kiusataan siita etta on tai ei ole jotain.
mennään jumpan tai esim lätkän jälkeen suihkuun? - uimahalliin uimaan farkuissa??? Outoja tapoja siellä jenkeissä!!! Meidän poika haluaa itse käyttää boxereita, ei niinkään piittaa siitä mitä muut käyttävät.
pienet markkinat etta kaikki tietavat ne muutamat merkit ja mita ne on maksanu.
Aidit aloittavat taman brassailun jo ihan niilla Reimateceilla.
että kiusaamisesta kysytään AIKUSILTA?
Jostainhan lapset ne mallit saavat. Miten pieni pitää aikuisen olla, että hän opettaa kiusaamaan.
Siis pelkissa uikkareisssa tai ehka kylpytakki paalla poolille. Fudistreeneihin vaihdetaan kotona vaatteet ja niissa fudisvaatteissa mennaan kentalle. Pelin jalkeen kotiin, siella suihku ja vaatteiden vaihto.
Kentalla on vessat mutta ei yleensa pukuhuoneita tai suihkuja. Kun on shortsikelit ympari vuoden niin uikkareissa tarkenee hyvin menna altaalle. Itse laitan kylla yleensa jonkun mekon siihen paalle jos ei huvita bikineissa kavella tai ajaa autoa.
En myoskaan vois kuvitellakaan etta taalla kiusattais lasta kalsareitten (t-paidan tai jonkun muun vuoks). Opettajat puuttuisivat heti asiaan, samoin vanhemmat. Yla-asteella on ehka eri juttu, siita ei ole viela kokemusta kun lapset ovat pienempia.
Toivon etta jokainen vois kayttaa sita missa viihtyy ja lapsilla olis muutakin pohdittavaa kuin toistensa kalsarit.
mitään kiusaamista tai sanomista ei ole ollut, ne vain tuntuvat lapsesta parhaimmalta päällä. Tavalliset alushousut (pikkuhousun malliset) kuulema kiristävät, ahdistavat ja hiostavat.