Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uusioperheitä?

Vierailija
22.10.2010 |

Miten järjestätte sukujuhlat ja muut? Missä pidetään ja ketä kutsutaan. Lapsen juhlat tulossa kesällä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko uusperhettä? Juhlien järjestäminen riippuu monesta asiasta ja siitä, mitkä juhlat ovat kyseessä.

Vierailija
2/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlat on järjestetty niissä kodeissa, jossa lapsi on kirjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlat kyseessä.

Vierailija
4/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsi aloitti vasta koulun, mutta meillä asuu siis sekä miehen lapset että yhteiset lapset. Miehen lapset käyvät etä-äidillään joka toinen viikonloppu. He viettävät syntymäpäivät kotona (vieraat koostuvat sekä minun että mieheni sukulaisista) ja toiset juhlat ovat etä-äidillään. Joulun viettävät joka toinen vuosi kotona ja joka toinen etä-äidillään. Sitten kun rippijuhlat tms ovat ajankohtaisia, niin luultavasti vietämme ne "pääjuhlat" meillä kotona, äidin puolen sukulaiset sitten joko tulevat meille tai sitten viettävät keskenään myöhemmin... Mites teillä sitten?

Vierailija
5/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään ja mä järkkään. Kutsutaan aina isä myös pojan synttäreille tms. Joskus on ollut hassua, kun on ollut pojan synttäreillä iso lauma poikia ja minä ja "kaksi isiä". Samoin on pidetty sukujuhlat. Isovanhemmat eivät valitettavasti käy exän puolelta julissa, mutta asuvat kyllä niin kaukana, että eivät kyllä käyneet oikein silloinkaan kun lapsi oli pieni, anoppi ei ollut edes ristiäisissä. Ex-anoppi tosin käynyt meillä kahvilla muuten vaan eronkin jälkeen, vaikka etäisyyttä on satoja kilometrejä. En usko että mitään ongelmaa tulee mistään rippijuhlistakaan tms.

Vierailija
6/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimmat ovat viikot minulla ja viikonloput isällä. Exällä on suuri omakotitalo, jossa siis tilaa reilusti enemmän kuin tässä minulla. Siksi olisi helpompi järjestää juhla siellä. Itsestä vaan tuntuu ainakin tässä vaiheessa kiusalliselta mennä entiseen kotiin valmistelemaan ja juhlimaan. Mutta ehtiihän ajatukseen vielä tottua.Yksi mahdollisuus toki olisi vuokrata joku tila muualta, mutta muksu itse tahtoisi siellä isän luona juhlia, mikä tietenkin painaa vaakakupissa paljon.

Vierailija
7/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Ehkäpä saadaan juhlat pidettyä. Oli mukava saada kuulumisia toisilta uusperheellisiltä.

Vierailija
8/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain UUSperheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan