Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu jos kissa on syönyt rotanmyrkkyä?

Vierailija
09.11.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kissa kuoli siihen

Vierailija
2/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun maksavaurion. Tuttavan kissalla jotain häikkää maksassa tai munuaisissa (en muista) ilmeisesti sen vuoksi että on syönyt rotanmyrkkyä. hengissä on silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hae apteekista k-vitamiinia ja syötä kissalle

Vierailija
4/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin epilepsia vai muuten vaan veltostuu? Juo enemmän nyt ainakin, mutta muuta?

Vierailija
5/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kannata alkaa arpomaan, että antaako k-vitamiinia vaiko eikö. K-vitamiini on vastavaikuttaja, tarkoittaa sitä, että rotanmyrkky aiheuttaa veren ohentumisen niin, että verta alkaa tihkumaan joka paikasta. K-vitamiini sitten paksuuntaa verta.

Itse en lähtisi hoitamaan tällaista, vaan nimenomaan eläinlääkärissä. He osaavat ottaa kokeen, jolla nähdään että kuinka ohutta se veri on ja kuinka paljon mahdollisesti tarvitsee k-vitamiinia antaa. Lisäksi varmasti antavat muitakin nesteitä suoneen.

Minä veisin siis kattini lääkäriin.

Tosin minulla ei ole kissaa.

Vierailija
7/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan jos kattini pääsee naapurin rotanmyrkkylaatikkoon, kun nyt kuulin että mahdollisesti ei ole laatikkoakaan turvaamassa muita eläimiä kun rottia..

Vierailija
8/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän saisin naapurin kissan syömään rotanmyrkkyä..

Vierailija
9/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsena meidän naapurin koira kuoli rotanmyrkkyyn. Ja se oli kuitenkin isokokoinen saksanpaimenkoira.

Vierailija
10/12 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jäi henkiin. Tästä on aikaa vaikka kuinka - olin silloin lapsi, enkä muista, miten koira saatiin pelastettua, mutta susikoiran verta se ainakin sai. =)

Vierailija
11/12 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla että joku haluaa tappaa kissani, mitenkähän sen kissan vihaajan saisi nitistetyä, tai edes päätä kutistettua. Sairas ihminen vangitsee puolivillejä eläimiä kerrostalo asuntoon,  entä koiran omistajat, jotkut koirat ovat koko elämänsä hihanssa ja neljän seinän sisällä koskaan saa elää omaa elämäänsä, ikinä päättä minne on menossa tai mitä haluaisi itse tehdä. Leikeistä ja ruuasta asti kaikki määrätään. Kultuurissa on paljon sairauksia joita voisi hoitaa, esim. puhuttelemalla koiran omistajaa tai kissan tappajaa jolloin saisi puhuttua ne ympäri, muuttamaan muualle, pois kissojen luota ja koiranomistaja sinne missä koira saa eää koiran omaa elämää ei omistaja elämää. jopa kissojen katstrooffi yhdistyksessä on näitä eläinrääkääjiä jotka puhuvat itsestään eläin rakkaina, pitävät 20-30 kissaa 50 nelilön kerrostalo asunnossa, tai eivät hoida kissansa sairauksia, kumpi on sairaampi kissaa ulkonapitävä vai se joka antaa kissa kärsiä ja katselee vierestä? Mieti sitä kun teet muuttoa pois naapurisi kissan luota, että pitäsikö sinun mennä aivopesulaan vai ei?

Vierailija
12/12 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä lukemassa linkin sivuilta, miten typerät kissan omistajat pohtivat kissojensa myrkytyskuolemia ja kirjoittavat miten ovat mukamas rakastaneet kissojaan!!!! Eihän kissarakas ihminen pidä kissaansa irti!

http://www.petsie.fi/forums/16477-kissan-ihmeellinen-kuolema