Miksei vastata siihen mitä kysytään
Leikitään että joku kysyy, mitä ostaisit, jos sinulla olisi vain 3e rahaa.
No, eka vastaa, että miten voi olla ja mihin olet tuhlannut rahasi. Toinen sanoo, että mulla on käyttölillä 30000e + Nokian osakkeita, että ei tarvi moista miettiä.
Sitten kysytään, että missä lasten isä on ja etkö voisi lainata vanhemmiltasi. Tai käytä visaa.
Mutta kukaan ei vastaa siihen mitä kysytään =)
Kommentit (3)
Onpas sulla ongelmat. Mä en ainakaan aio vastata sun kysymykseen.
Olen itsekin väännellyt niistä joskus hupiversioita. Mutta kysymykseesi:
ihmiset eivät ensinnäkään ymmärrä enää keskeistä kysymystä. Ehkä sen on tehnyt nettimaailma, ehkä vähäinen lukeminen peruskoulun jälkeen. Reputtaisivat tuolla vastaustaidolla teini-ikäisille suunnatut kokeet.
Toiseksi syyksi luulisin oman äänen ja asian rakastamista yli muiden. Pääasia, että oma innoittunut mielipide ja asenne kuuluu ja näkyy, alkuperäisellä kysymyksellä on toissijainen merkitys.
Kolmanneksi tulee mieleen ihan vain nettikeskustelukulttuuri, joka perustuu provosoimiseen, provosoitumiseen, kiihkon lietsomiseen, vastakkainasetteluun, jyrkkiin mielipiteisiin ilman tietopohjaa, eli suomeksi sanottuna ihan vaan ÄLÄMÖLÖÖN ÄLÄMÖLÖN VUOKSI.
Turhautuneiden ja tympääntyneiden nettiriippuvaisten ajanhukkaa O/
Ei osata vastata, luulisin. Sekoillaan vain. Siis mitä on lasissa? Kaikki kännissä...keskellä päivää...