Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni haukkuu minut kännissä

Vierailija
09.11.2010 |

Viimeisen puolen vuoden aikana mieheni on haukkunut minut melkein joka kerta humalluttuaan. Myöhemmin pyytää anteeksi ja sanoo, ettei ole tarkoittanut, eikä muista tapahtumista mitään.

Muutenkin väittää, että tietyn verran humalluttuaan ei enää muista mitään tapahtumista ja tekee tällöin sellaista, mikä ei muuten tulisi mieleenkään, esim. halailee muita naisia ja lähettelee näille tekstiviestejä. Näistäkään ei muista mitään. En ole varma uskonko.

Näistä kännisekoiluista tiedän sattumalta, koska olen ollut itse paikalla ja pari kertaa vahingossa nähnyt miehen kirjoittaman tekstiviestin (miehellä ollut kännykkä kädessä, en ole tutkinut hänen puhelintaan salaa. Olen sanonut miehelle, että näitä sekoiluja on luulatavasti tapahtunut myös silloin, kun en ole paikalla ja miehellä on muistissa aukko, mutta mies ei usko.

Muutos on tapahtunut noin puolen vuoden aikana, sitä ennen mieheni on aina ollut kiltti ja rauhallinen, joskin hieman ärtyisä.

Mitä pitäisi tehdä? Kauanko siedän haukkumista yms.? Taas on edessä tuttavapariskunnan juhlat ja ahdistaa jo etukäteen, mitä niissä tapahtuu. En tiedä mistä miehen käytös johtuu enkä tiedä, kuinka kauan itse jaksan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko naiset itseämme perseestä kiinni ja jätetään nuo loukkaajat, elämä on lyhyt, en minä ainakaan enää ota yhtään haukkua vastaan, mieheni ei toki sitä tiedä mutta olen joskus sanonut sen hänelle ja sama haukunta jatkuu, viikosta toiseen, rahattomana lähden sitten maailmalle, kassissa leipää ja maitoa vain. Pitääkö köyhän sietää huonoa elämää, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla