Kirpikellä vaatteet tahrautuvat :(
Itse olen aikoinan aihmetellyt, että miksi ihmiset vie taharasia vaatteita kirpparille, sillä eihän niitä kukaan osta. Nyt kun olen itse pitänyt viikon pöyitää yhdellä pk suosituimmista lastenvaate kirppareita, huomasin vaatteisiin tulleen tosi paljon irtolikaa el taroja :(.
Ko kirpparilla on kahvio ja mm jäätelöpiste sekä lapsille kiva leikinurkka-- hieno juttu, mutta tosiaan ainakin muksunurkan vieressä roikkuvat vaateet ovat" tahmatassujen merkkaamia"
Harmittaa tietty, jos nätti vaate jää roikkumaan tangolle tahrojen takia, vaikka itse on vaatteet pessyt. silittänyt ja tarkastanut että vielä lepaa kiertoon.
Toinen mikä kirpparilla pistää silmään on pöytien sotkuisuus. Kukaan myyjä tuskin ei viskaa tuoteittaan yhenä myttynä myyntipöydälle, niin miksi joidenkin ostajien on pakko myllätä kaikki pinot sekasin ??
Kommentit (3)
Miksi et sano sille yrittäjälle siitä, turha sitä täällä on vatvoa, ei se auta.
av-lla vatvotaan vaikka minkälaisia asioita. aika monet käyvät kipppareilla, joten ei mikään turha aihe vatvoa tätäkin täällä :)
Itse olen ihmetellyt, miten ihmiset ehtivät tavan kaupassa katsoa vaatteita siitisti, mutta kirppareilla ei tarvitse välittää miten pengotun kasan jälkeensä jättää.
Harva myyjä nyt voi itsepalvelu kippiksellä olla jatkuvasti pöytäänsä järjestämässä.
ei ole mitään ruokapistettä lähellä ja kyllä on ihan käytössä tulleita tahroja. En juurikaan viitsi edes katsoa vaatteita siellä enää. Etsin leluja, kirjoja, lehtiä, ym. Parhaiten vaatteita tuntuu löytyvän yhden päivän mll:n kirppareilta, vaikka tällä hetkellä vähän niitä ostankin. Miksi ne jää mytyksiä? Ei ole mahdollisen ostajan velvollisuus pitää siistinä pöytää ja kun lapsen kanssa siellä kulkee, niin ei siinä ennätä siististi pöytyiä katsella. Parhaat tuotteet pitäisi olla selkeämmin esillä ja itse käydä siistimässä pöytänsä. Mutta onhan toi inhottavaa, jos asiakkaat tahmaavat vaatteita.