Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ilmoittanut töihin olevasi sairas vaikket olisikaan?

Vierailija
08.11.2010 |

Miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan omaa lomaa. Eipä paljon omaatuntoa kolkuttele.

Vierailija
22/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä tuntuu olevan näitä omalomailijoita juuri kun melkein joka kk ollaan flunssassa ja pikkuvarpaassakin on varmaan välillä joku kauhea pipi. Tämän vuoksi jokaisen sairauslomien todellisuutta epäillään jatkuvalla syötöllä vaikka olisi mitkä lääkärintodistukset. Todella hienoa niille jotka ovat oikeasti sairaana kun juuri ei näiden omalomailijoiden omatunnot kolkuta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri.

Vierailija
24/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta peri kertaa en ehkä ole ollut ihan niiiin kipeä, etten olisi töihin pystynyt.

En muista mikä oli syy. Vuoden sairauslomapäivät pitämättä ( :

Vierailija
25/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maassa asuva kaverini oli tulossa käymään minun kotikaupungissani, ja yhteistä aikaa ei löytynyt muuten. Ei tuo nyt mikään hyvä syy ole, mutta ei omatuntokaan kyllä kolkuttanut, kiva päivä oli kaverin kanssa.

Vierailija
26/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 8 vuotta työelämässä ja sinä aikana vain 2 päivää sairauslomalla. Sain noroviruksen ja oksensin ja ripuloin aivan järkyttävästi. Oli kammottava olo. Muistan, että olin pois torstain ja perjantain. Sitten perjantaina helpotti. Olikin sopivasti viikonloppu aikaa kerätä voimia. Mulla ei ole koskaan flunssaa ja ilmeisesti influenssaltakin olen välttynyt (vaikka rokotuksia en ota).

Vierailija
27/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriltä kolarin aiheuttaman niskasäryn varjolla, vaikka särkyä ei juuri ollutkaan enää.

Vierailija
28/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo vituttaa tai työt vituttaa, otan saikkua

Vierailija
29/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa mulla oli niin kamalia väsymyksiä etten pysynyt pystyssä.

Pomo ei hyväksynyt väsymystä syyksi, joten valittelin supistuksia :(

Toisen kerran olin mokannut asiakkaan tilauksen enkä kehdannut myöntää sitä, joten soitin ja kerroin ajaneeni ojaan ja olevani niskatuen kanssa ensiavussa, joten tilauskin meni siinä samalla pilalle.

Vierailija
30/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran koska työyhteisön ilmapiiri sai minut ahdistumaan liikaa. Toisen kerran kun en suostunut raahaamaan sairasta 3-vuotiasta terkkarille jonottamaan jonkun todistuksen takia.

Vierailija
31/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään sairaslomapäivää viimeiseltä 10 vuodelta. Välillä kyllä tekisi mieli ottaa omaa lomaa, mutta se aiheuttaa mulle niin paljon lisätöitä, etten vain viitsi vaivautua. Flunssat tulee lievinä, poskiontelotulehdus parani hiljattain itsekseen, mahataudit sairastan lomilla ja viikonloppuina. Saan kyllä kaikki taudit hoitolapsiltani, mutta tervehdyn aina riittävästi työpäiviksi.

Vierailija
32/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana päivänä joutuisin tekemään itse ne työt, jotka edellisenä päivänä jäi tekemättä. Esim joku lääkäri sen kun vaan peruuttaa päivän vastaanottoajat tai kollegat hoitaa.

Mulla ei ole sijaisia, eikä kollegoita. Mulla työaika ei mene niin, että teen 8h töitä ja hoidan ne mitä ehdin, vaan niin, että töitä on tietty määrä viikossa ja ne kaikki hoidetaan, vaikka oltais kipeenä. Jos olen kipeenä, teen seuraavana päivänä sitten sen edellisen päivän työt myös.

Vierailija
33/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkahaastattelussa eikä sitä oikein voinut poissaolon syyksi sanoa. Ja kannatti, sain sen paikan.

Vierailija
34/34 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus parikymppisenä jonkun kerran "päänsäryssä" vaikka vaan väsytti ja lorvitutti. Nykyään en ilkeäisi enkä haluaisikaan, päin vastoin. Pidän työstäni tosi paljon, työkaverit on ihania eikä työ väsytä liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi