Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka paljón luottokortti velkaa?

Vierailija
08.09.2010 |

niin kuinka paljon velkaa luottokorteilla ja kuinka paljon lyhennät niitä kuukaudessa?itellä on jotain 4000 ja tuntuu etten ikinä saa niitä maksettua..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vahingossa maksoin ostokset luottokortilla enkä pankkikortilla. Joka kuukausi palkkapäivänä menee kokosumma.

Sen voi itse päättää lyhentääkö 100% vai jotain muuta. Miten olet päästänyt luottovelkasi noin isoksi. Siinähän on ihan hirveä korkokin? Kyllä se lyhenee kun vaan maksat sitä. Laita kaikki ylimääräinen sen lyhennyksiin, niin joudut maksamaan vähemmän korkoja, jossa taas säätät seuraavan lyhennystä varten. Niin saat sen nopeammin maksettua.

Vierailija
2/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaa halunut luottokorttia !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua joutua kiusakseen.

Vierailija
4/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli maksettua aikamoinen määrä matkoja. Maksan pois kaikki heti seuraavassa laskussa, kuten aina.

Vierailija
5/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Visaa vain ulkomailla, ja siellä kun tulee käytyä maks kerta vuoteen.

Mun periaate on, että ostan mihin mulla on rahaa. Täähän asti on sillä periaatteella pärjätty, vain opintoihin ja asuntoon on otettu velkaa. Toinen autokin on vanha mutta toimiva, sen ostin käteisellä (1500 e), toinen on uudempi ja maksoi 6000 e, siihen lainattiin kyllä miehen vanhemmilta pari tonnia, meillä siis oli onni ettei jouduttu korollista velkaa ottamaan. Muuten on pärjätty omillamme, ei meillä kyllä sitten mitään hilavitkuttimia olekaan, kun ei meillä ole niihin rahaa.

Vierailija
6/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona remontti kesken ja kierrätän himpun lisää maksuaikaa luottokortin kautta. Samoin tilailen paljon ulkomailta ja maksaminen olisi vaikeaa ilman luottokorttia. Luottokortin summan maksan aina 100% eräpäivänä, jotta en maksa kalliita korkoja. Raha vain juoksee "ilmaiseksi" parin luottokortin läpi. Jo lapsuudesta kotoa opittu tapa, että elä maksa korkoja. Luottokorttia saa käyttää sen verran kun pystyy maksamaan ilman korkoja. Joskus jonkun virheen vuoksi olen tainnut 6€ maksaa korkoja luottokorttilaskusta, muuten en koskaan mitään.

Vierailija
7/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksuvälineenä ja laskua kertyy kuussa siten runsaasta 1.000 eurosta aina 2.500 euroon asti. Maksan laskun aina seuraavassa kuussa kokonaisuudessaan, joten siinä mielessä minulla ei ole luottokorttivelkaa.

Vierailija
8/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää sitä luottokorttia varsinkin matkojen maksamiseen. Pankkikortilla ei netissä kannata maksaa ja käteisellä ei onnistu. Velaksi en sitä osaa ajatella, kun kerran maksan kaiken kerralla pois.

Se 3.500,- "velkaa" oleva

Vierailija
9/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan visalaskut aina kerralla pois

Vierailija
10/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli luottokortti jossa reilu tonni velkaa, maksoin sen 4kk:dessa pois ja palautin luottokortin pankkiin.

Vierailija
11/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan oli luottokorttivelkaa jopa 6000 €, mutta kovalla työllä ja vaivalla sain sen maksettua pois ja leikkasin samalla kaikki luottokortit. En suostu ottamaan enää mitään luottokorttia!

Vierailija
12/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan Visalla vain kun on pakko. Eli tietyistä nettikaupoista tilatessani. Maksan aina laskun kerralla pois.

Kerran jouduin maksamaan eläinlääkärin Visalla kun jouduttiin hätätilanteen takia päivystysaikana menemään ja lasku oli muhkea. Sen maksoin kolmessa kk:ssa pois.

Vierailija
13/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makselen kyllä pikkuhiljaa pois, ja tosiaan sillä on tullut makseltua matkoja jne.

Mulla ei yleensä ikinä ole näin paljoa luottokorttivelkaa.

Miehellä ei ole tällä hetkellä vissiin ollenkaan.

Vierailija
14/14 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ulkomailla, käytän luottokortteja muutoin vain harvoin jos iskee maksaessa äkillinen epävarmuus, onko tilillä juuri sillä hetkellä varmasti tarpeeksi rahaa. Kun hoitovapaalla olen niin tulot on pienet ja siirtelen yhteiseltä tililtä omalleni rahaa mutta aina en muista tarkistaa saldoa.