Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi painostetaan alkoholivieroitukseen kun kysymys on lääkeriippuvuudesta?

Vierailija
08.11.2010 |

Onko hoitajia tai lääkäreitä paikalla? Eikö tämä ole väärää hoitamista?

Onko kellään omakohtaista kokemusta? Minulla on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko AA:sta, A-klinikasta, Anonyymeista narkomaaneista, Myllyhoidosta, Minnesotahoidosta vai millaisesta vieroitusohjelmasta?

Vierailija
2/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkovieroituksessako vieroitetaan uni-, rauhoittavista- ja mt-lääkkeistä? Ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä että jotakin on pielessä. Lääkärit ovat lääkkeet kirjoittaneet. Alkot ostaa itse alkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuuksia syntyy niin laillisiin kuin laittomiinkin aineisiin, niin Alkosta ostettuihin kuin apteekista ostettuhinkin. Onko sinulla menossa työpaikka, ellet suostu hoitoon?

Vierailija
4/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka A-klinikkasäätiö mielletään ensisijaisesti alkoholistien hoitopaikaksi, se hoitaa riippuvuuksia laaja-alaisesti. Jopa peliriippuvaisten hoito on A-klinikan puitteissa.

Jos ihminen tuntee tarvetta sekoittaa päänsä, niin se on ensisijaista, ei se, millä hän päänsä sekoittaa - näin uskon.

Minne ap tai hänen läheisensä on ohjattu hoitoon?

Vierailija
5/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliriippuvuus ja läheisriippuvuus syntyy eri tavalla kuin riippuvuus kem.aineista. Itse ei voi hallita fyysistä sairautta kun reseptilääke jostakin syystä tippuu pois - esimerkiksi ei uusittu ajoissa.