Miksi painostetaan alkoholivieroitukseen kun kysymys on lääkeriippuvuudesta?
Onko hoitajia tai lääkäreitä paikalla? Eikö tämä ole väärää hoitamista?
Onko kellään omakohtaista kokemusta? Minulla on.
Kommentit (5)
Alkovieroituksessako vieroitetaan uni-, rauhoittavista- ja mt-lääkkeistä? Ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä että jotakin on pielessä. Lääkärit ovat lääkkeet kirjoittaneet. Alkot ostaa itse alkosta.
Riippuvuuksia syntyy niin laillisiin kuin laittomiinkin aineisiin, niin Alkosta ostettuihin kuin apteekista ostettuhinkin. Onko sinulla menossa työpaikka, ellet suostu hoitoon?
että vaikka A-klinikkasäätiö mielletään ensisijaisesti alkoholistien hoitopaikaksi, se hoitaa riippuvuuksia laaja-alaisesti. Jopa peliriippuvaisten hoito on A-klinikan puitteissa.
Jos ihminen tuntee tarvetta sekoittaa päänsä, niin se on ensisijaista, ei se, millä hän päänsä sekoittaa - näin uskon.
Minne ap tai hänen läheisensä on ohjattu hoitoon?
Peliriippuvuus ja läheisriippuvuus syntyy eri tavalla kuin riippuvuus kem.aineista. Itse ei voi hallita fyysistä sairautta kun reseptilääke jostakin syystä tippuu pois - esimerkiksi ei uusittu ajoissa.
Puhutko AA:sta, A-klinikasta, Anonyymeista narkomaaneista, Myllyhoidosta, Minnesotahoidosta vai millaisesta vieroitusohjelmasta?