Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaako kukaan enää suoraan työnantajille ja kysyy töitä, vaikka ei ole paikkaa auki

Vierailija
07.11.2010 |

Minä sain muuten noin mun vaki paikan, kun olivat juuri päättäneet että palkkaavat uuden työntekijän,m utta eivät laita lehteen. Ja hyvä työpaikka onkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailla jatkuvasti jonninjoutaviin puheluihin?

Vierailija
2/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain soittamalla itselleni työpaikan, vaikka ei ollut avointa hakua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka paikkoja ei ole auki

Vierailija
4/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään haastaviin työtehtäviin.

Vierailija
5/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh, äläpä yleistä. Teen vaativaa, monipuolista työtä. Bruttopalkka 3000 euroa/kk. Eli ei nyt tod. pidä paikkansa.

Vierailija
6/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordan vain ei huolinut häntä duuniin...

Vierailija
7/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh, äläpä yleistä. Teen vaativaa, monipuolista työtä. Bruttopalkka 3000 euroa/kk. Eli ei nyt tod. pidä paikkansa.

Vierailija
8/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin projekti-insinööriksi isoon suomalaiseen konepajaan soittamalla pomolle, josta olin kautta rantain kuullut, että saattaisi olla töitä tarjolla. Pomo sannoi ettei just nyt ole mitään mutta laitetaan korvan taakse. Kuukautta myöhemmin soitti ja sanoi, että nyt olis töitä tarjolla vieläkö kelpaa. Tälläkin hetkellä työreisulla ulkomailla...

Parhaita työpaikkoja ei nimenomaan laiteta lehteen tai muutenkaan julkiseen hakuun. Paikat laitetaan korkeintaan firman omille netti sivuile aina ei edes sinne. Tälläi taataan ettei työkkäri osota kaikenmaailman haahuilioita haastatteluun.

Vierailija
9/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi johonkin myyntityöhön voi hyvin päästä reippaalla jalka ovenrakoon -asenteella, sellaisia työntekijöitähän niihin tehtäviin yleensä haetaan. Ja joskus voi olla iso etu hakijalle, ettei tarvitse kirjallista työhakemusta tehdä, ainakin esim. kun numeron 10 viestiä lukee ("haahuilia" jne.) :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi