Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokisitko olevasi rikas jos sulla olisi säästössä vanhan millin verran rahaa eli n. 170.000 euroa

Vierailija
07.11.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tilillä enemmänkin mutta rakennutin omakotitalon johon rahat nippa nappa riittivät...

Vierailija
2/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemänkin kuin tuo. Toki nuo on suurimmaksi osaksi sijoitettuna osakkeisiin ym., mutta siis vaikka huomenna realisoitavissa rahaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ai että olisi siistiä, kun ei olisi lainoja ja vielä jäisi 15 donaa säästöön. Kokisin, että asiat olisi oikein hienosti mallillaan. :)

Vierailija
4/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin ikionnellinen tuosta rahasta. Sillä saisin kaikki asiat kuntoon (talo, auto)

Vierailija
5/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos asunto olisi myös maksettu.

Vierailija
6/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä :D, vaan naurattaa niin ettei meinaa tuolilla pysyä?

: DDD No en todellakaan koe olevani, vaikka meillä on kyllä

enemänkin kuin tuo. Toki nuo on suurimmaksi osaksi sijoitettuna osakkeisiin ym., mutta siis vaikka huomenna realisoitavissa rahaksi.

Vierailija
7/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi itseäni rikkaana. Tuo olisi hyvä pesämuna omaan kotiin ja helpottaisi elämistä.

Vierailija
8/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla saisi vain asunnon hankittua/maksettua, niin silloinhan varallisuus olisi aika keskivertotasoa. Jos tuo olisi velattoman asunnon lisäksi olemassa, tuntisin itseni vakavaraiseksi. Sijoittaisin osakkeisiin tai 1-2 sijoitusasuntoon.

Vierailija
9/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt säästötilillä 2000 € ja sekin on mulle suuri summa, koen itseni miltei rikkaaksi :)

Mutta mä olenkin tällainen nuuka ja downshiftingistä kiinnostunut "köyhäilijä", joka tykkää kierrättää ja tulla vähällä toimeen.

Itseasiassa, en taitaisi edes keksiä mihin laittaisin tuollaisen summan rahaa, kun en tiedä mihin laittaisin noita kahtakaan tonniani. Siellä on maannut pankkitilillä jo iäisyyden :D

Vierailija
10/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisitko olevasi rikas jos sulla olisi säästössä vanhan millin verran rahaa eli n. 170.000 euroa

että nyt pitää rajoittaa menoja aika tavalla.

Eihän tuolla summalla saa kuin auton ja muutaman kuukauden lainanlyhennykset.

Vierailija
11/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokisi, vaan OLISIN todella rikas!!!

Vierailija
12/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää todennäköisesti tarkoittaisi sitä, että lainat olisi maksettu ja asuminen siis melkein ilmaista, palkkarahoilla eleltäis mukavasti ja niistä jää mm. matkailuunkin rahaa. Sitten säästössä köllöttäisi vanha milli.

Vierailija
13/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin edelleen köyhä mutta köyhä jolla on rahaa. Se on ihan eri asia kuin olla rikas.

Vierailija
14/14 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin edelleen köyhä mutta köyhä jolla on rahaa. Se on ihan eri asia kuin olla rikas.

Pakollinen viisastelija-vastaus joka on joka avauksessa. aika myöhään tällä kertaa tuli =))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan