Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luennoitsija otti koko ajan silmäkontaktia juuri minuun,

Vierailija
29.10.2010 |

istuin takarivissä joten ei ketään tiettyä ihmistä ainakaan takanani tuijotellut. Kyllähän toisen ihmisen katseen tuntee, etten usko että kuvittelin koko jutun.

Luennon jälkeisellä lounaallakin haki vähän väliä katsekontaktia.

Jäi vähän jännä fiilis ko. luennoitsijasta (julkkis).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varmaan rakastunut ensisilmäyksellä ja kohta pääset ihan JULKKIKSEN kanssa paneskelemaan. Onnea!

Vierailija
2/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varmaan rakastunut ensisilmäyksellä ja kohta pääset ihan JULKKIKSEN kanssa paneskelemaan. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvin vuoksi.

Vierailija
4/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita Seiskaan jos teillä on salarakassuhde ja jos sä tarvit silikonit

Vierailija
5/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on luennoidessa tapana aina yrittää katsella yleisöön sillä lailla 'huomioonottavasti' vaikka täytyy myöntää että luennon jälkeen en kasvoja muista, harvoin silloin luennon aikanakaan, mutta haluan ottaa jonkun kiintopisteen aina, että kontakti yleisöön vahvistuu :)

Vierailija
6/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskittyä sanomaansa, ei sitä siinä yleisöä ehdi tuijotella tietoisesti ainakaan.

Vierailija
7/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta yleisöstä tuijotteli seinää, paperia, nuokkui tai muuta vastaavaa, niin ettei heihin saanut katsekontaktia.

Olen ihan tylsä tavis, mutta olen huomannut, että luennoitsijat ottavat herkästi katsekontaktia, jos olen itse skarppina ja oikeasti katson heitä. Tottahan toki sitä luennoitsijana mielellään puhuu ihmisille, jotka näyttävät kuuntelevan heitä eikä niille joiden katse seilaa muualla (toki hekin saattavat kuunnella yhtä intensiivisesti, mutta hölmöltä tuntuu sellaisia katsoa itse).

Vierailija
8/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani ärsyttävä, mutta suomeksi kohtaavat katseet, eivät vastakkain plopsahtavat silmämunat.

Vierailija
9/9 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä