Miksi huutonetissä
pitää huutaa viimeisellä minuutilla vasta vaikka kohde olisi auki 14 vrk ja tämän aikana olisi ehtinyt huutaa ja on katsonutkin kohdetta 101 kertaa.
Kommentit (49)
Ettekö sit halua myydä, kun suljette kohteita ennen aikojanne? Eikö tarkoituksenne ole myydä ne tuotteet joita olette myyntiin laittaneet? Jos tiedossanne on, että huudot tulevat usein viime minuuteilla, niin miksi suljette ennen aikojaan? Ihan kiusallanneko? Luulisi, että jos laittaa huutonettiin tavaraa myyntiin, on ihan sama milloin huudot tulee, kunhan tulee. Mutta niin vaan on ihminen erehtyväinen... Itse en ole huutonettiä käyttänyt, ja tämän ketjun luettuani taidan olla jatkossakin käyttämättä.
tarkoita sitä, että sen viime minuutilla pitää huutaa ja myyjä odottaa huutoja HETI kun kohde aukeaa. jos on 14 vrk kohde auki niin ei myyjä todellakaan tarkoita sitä, että vasta 14 vuorokauden vimeisellä minuutilla saisi huutaa vaan odottaa aikaisempaa huutoa ja huutonethän on huutokauppa ja kilpailu muiden kanssa kohteesta. korotusautomaatti on sitä varten, että huutajan ei itse tarvitse päivystää vaan voi asettaa korotussumman sellaiseksi mihin asti on valmis korottamaan. tottahan toki myyjänä haluaa myydä ja odotankin huutoja alussa jos laitan vaikkapa aukioloajaksi 3 vrk. en halua turhaan käydä katsomassa päivittäin ja illoin ja viikonloppuisin onko kohdetta huudettu. jos huutoja on tullut, mutta jostain syystä hintavaraus ei täyttynyt niin olen aina valmis tekemään kaupat voittajan kanssa alle hintavarauksen, mutta en tee sellaisen kanssa kauppaa joka ei huuda ja kohteen sulkeutumisen jälkeen itkee ettei ehtinyt huutaa.
Toivottavasit ei tule sinulta huudettua koskaan mitään, etten vaan huuda saatana väärään aikaan ja väärää hintaa...
idiootti jos todellakin huudat viime minuutilla vaikka kohde on ollut auki jo monta päivää.
onko jotain vettä sakeampaa päässäsi?
Jos huomaan kiinnostavan pelikoneen halvalla huutonetissä niin huudan heti ja otan yhteyttä myyjään ja kysyn, että myytkö huutaaani summaan vai millä myyt ja saan näin korjattua huutoa vielä tai sitten jos on liian korkea pyynti niin en vaivaa itseäni enää.
Tai jos huomaan tietokoneosia halvalla ja on luotettava myyjä niin laitan heti huudon ja korotuksen.
Tai jos talvirenkaat on myynnissä jollakin ja erikoisvanteilla niin miksi munisin 14 vrk kun tarvitsen niitä heti ja voin huutaa ja laittaa viestiä myyjälle?
ei saisi huutaa vasta viimeisillä minuuteilla? Miksi olen idiootti jos yritän saada tuotteen mahdollisimman edullisesti? Valaiskaa mua, jooko?
on juuri niitä kauppaminuutteja ja kauppa pysyy vielä auki niinkauan kuin aktiivista huutoa käydään!!
ollaanko sielläkin siis idiootteja?
ei saisi huutaa vasta viimeisillä minuuteilla? Miksi olen idiootti jos yritän saada tuotteen mahdollisimman edullisesti? Valaiskaa mua, jooko?
voit saada myyjän myymään sinulle halvalla. Viime minuuteilla tulee aina kisa ja tavaran hinta nousee korkealle. Harvoin saa halvalla viime minuuteilla.
Nyt on valaistu.
ollaanko sielläkin siis idiootteja?
jos sielläkin luullaan, että myyjä turhaan laittaa aukioloajaksi 14 vrk. Tajuatko?
Miksi siis 14 vrk aikaa tai esim. 10 vrk tai 5 vrk jos pari päivää riittää kohteen huomaamiseen ja huomannut huutaa viime minuutilla. Miksi siis nuo pitkät ajat?
ap on joku ihan kaheli :O
Ei osaa kirjoittaa ja päättömät jutut muutenkin. Anna olla, sinä toimit ihan ok.
voit saada myyjän myymään sinulle halvalla. Viime minuuteilla tulee aina kisa ja tavaran hinta nousee korkealle. Harvoin saa halvalla viime minuuteilla. Nyt on valaistu.
en mä ainakaan olisi myyjänä niin idiootti että myisin tuotteen ekalle huutajalle jos kohde on vasta juuri avattu ja 2viikkoa vielä olisi myyntiaikaa jäljellä! Kun huutaa viime hetkellä, voikin käydä niin hyvä tuuri että se joku toinenkin kun on kiinnostunut tuotteesta ei olekan linjoilla silloin/sillä ei ole korotusautomaattia. "Vastustajalle" annan mahdollisimman vähän aikaa korottaa huutoani.
nähdä ja laittaa itselleen ylös milloin menee kiinni! Ei sen takia että niitä huudetaan sen 2 vk!!
Odottelen rauhassa, josko samaa tuotetta tulee halvemmalla.
En myöskään koskaan ole törmännyt siihen, että kohde olisi suljettu etukäteen. En myöskään ole koskaan laittanut palautetta myyjälle, ja pyytänyt myymään johonkin tiettyyn hintaan.
Pitkä myyntiaika tarkoittaa minulle sitä, että voin miettiä halpaakin ostosta pitempään. Huuto.net ei ole minulle muutenkaan kovin tärkeä eli jos joku kohde menee ohi, niin eipä se paljoa harmita.
huudan lähes aina viime minuuteilla kirjanmerkeistä, ja usein olen saanut paljon edullisemmin kuin jos olisi tullut pitkin viikkoa/kahta kilpahuutoja. Jos se myyjää ärsyttää, niin voi, voi, eipä nappaa minua. Ja jos myyjä päättää sulkea kohteensa aiemmin, niin eipä haittaa sekään. Mitään elintärkeää en Huutiksesta metsästä...
Ja eihän se, kuinka monta kertaa kohdetta katsotaan tarkoita, että jokaisen katsojan pitäisi sitä huutaa... Jessus mitä pässejä, parempi olisi pysyä poissa koko Huutiksesta, jos noin nyppii.
kaikenmaailman turhantärkeät pösilöt sääntöineen on pyörittävinään KIRPPUTORIkauppaa kuin jotakin miljoonaluokan bisnestä! Voi hesus ristos... =D
Ettekö sit halua myydä, kun suljette kohteita ennen aikojanne? Eikö tarkoituksenne ole myydä ne tuotteet joita olette myyntiin laittaneet? Jos tiedossanne on, että huudot tulevat usein viime minuuteilla, niin miksi suljette ennen aikojaan? Ihan kiusallanneko? Luulisi, että jos laittaa huutonettiin tavaraa myyntiin, on ihan sama milloin huudot tulee, kunhan tulee. Mutta niin vaan on ihminen erehtyväinen... Itse en ole huutonettiä käyttänyt, ja tämän ketjun luettuani taidan olla jatkossakin käyttämättä.
viiteen päivään niin luulen, että sitä ei haluta ostaa. Suljen kohteen ja lahjoitan tuotteen pois tai myyn muilla tavoilla. En voi tietää, huudetaanko sitä viimeminuuteilla vai ei.
Usein käy niinkin, että olen kertonut tutuille myyväni jotain ja he haluavatkin ostaa. Silloin suljen huutiskaupan samantien enkä odottele ostajia. Etenkin isommissa tavaroissa tulee usein viestiä niiltä, jotka "aikoivat huutaa, mutta eivät ehtineet". No jos ei 5 päivässä ennätä huutelemaan niin harmi, tuote on jo jatkanut matkaansa.
viiteen päivään niin luulen, että sitä ei haluta ostaa. Suljen kohteen ja lahjoitan tuotteen pois tai myyn muilla tavoilla. En voi tietää, huudetaanko sitä viimeminuuteilla vai ei.Usein käy niinkin, että olen kertonut tutuille myyväni jotain ja he haluavatkin ostaa. Silloin suljen huutiskaupan samantien enkä odottele ostajia. Etenkin isommissa tavaroissa tulee usein viestiä niiltä, jotka "aikoivat huutaa, mutta eivät ehtineet". No jos ei 5 päivässä ennätä huutelemaan niin harmi, tuote on jo jatkanut matkaansa.
Enemmän työtähän tuo sinulle teettää, kun käyt sitä itse katsomassa.
Noista katselukerroista ei voi päätellä mitään, koska mammoilla, jotka myyvät siellä ties mistä vaatetta, on lopussa rimpsut:
"reimatec ticket to heaven po.p maatila kaupunki retro" jne... Eli ihan huijauksena vaan jotain merkkien nimejä tai haluttuja kuoseja...
viiteen päivään niin luulen, että sitä ei haluta ostaa. Suljen kohteen ja lahjoitan tuotteen pois tai myyn muilla tavoilla. En voi tietää, huudetaanko sitä viimeminuuteilla vai ei.Usein käy niinkin, että olen kertonut tutuille myyväni jotain ja he haluavatkin ostaa. Silloin suljen huutiskaupan samantien enkä odottele ostajia. Etenkin isommissa tavaroissa tulee usein viestiä niiltä, jotka "aikoivat huutaa, mutta eivät ehtineet". No jos ei 5 päivässä ennätä huutelemaan niin harmi, tuote on jo jatkanut matkaansa.
itse määrittelemäänsä aikaa, vaan sulkee kohteen ennen kuin on itse laittanut siihen sulkuajan. Säälittävää minusta.
viiteen päivään niin luulen, että sitä ei haluta ostaa. Suljen kohteen ja lahjoitan tuotteen pois tai myyn muilla tavoilla. En voi tietää, huudetaanko sitä viimeminuuteilla vai ei. Usein käy niinkin, että olen kertonut tutuille myyväni jotain ja he haluavatkin ostaa. Silloin suljen huutiskaupan samantien enkä odottele ostajia. Etenkin isommissa tavaroissa tulee usein viestiä niiltä, jotka "aikoivat huutaa, mutta eivät ehtineet". No jos ei 5 päivässä ennätä huutelemaan niin harmi, tuote on jo jatkanut matkaansa.
Enemmän työtähän tuo sinulle teettää, kun käyt sitä itse katsomassa. Noista katselukerroista ei voi päätellä mitään, koska mammoilla, jotka myyvät siellä ties mistä vaatetta, on lopussa rimpsut: "reimatec ticket to heaven po.p maatila kaupunki retro" jne... Eli ihan huijauksena vaan jotain merkkien nimejä tai haluttuja kuoseja...
Jos joku tuttu sen haluaa eikä huutiksessa ole yhtäkään huutoa, niin helpompaa on sulkea kohde ja myydä muuta kautta. Minulle on tärkeintä päästä eroon siitä huutistavarasta ja jos näyttää, että se ei siellä ostajia kiinnosta niin sääntöjen mukaan saan kaupan sulkea koska haluan.
Ainoa lisätyö on käydä ostajan ilmaantuessa vilkaisemassa, että kukaan ei ole huutiksessa siitä tuotteesta kiinnostunut. Pari klikkausta ei työtä teetä.
viiteen päivään niin luulen, että sitä ei haluta ostaa. Suljen kohteen ja lahjoitan tuotteen pois tai myyn muilla tavoilla. En voi tietää, huudetaanko sitä viimeminuuteilla vai ei. Usein käy niinkin, että olen kertonut tutuille myyväni jotain ja he haluavatkin ostaa. Silloin suljen huutiskaupan samantien enkä odottele ostajia. Etenkin isommissa tavaroissa tulee usein viestiä niiltä, jotka "aikoivat huutaa, mutta eivät ehtineet". No jos ei 5 päivässä ennätä huutelemaan niin harmi, tuote on jo jatkanut matkaansa.
Enemmän työtähän tuo sinulle teettää, kun käyt sitä itse katsomassa. Noista katselukerroista ei voi päätellä mitään, koska mammoilla, jotka myyvät siellä ties mistä vaatetta, on lopussa rimpsut: "reimatec ticket to heaven po.p maatila kaupunki retro" jne... Eli ihan huijauksena vaan jotain merkkien nimejä tai haluttuja kuoseja...
Jos joku tuttu sen haluaa eikä huutiksessa ole yhtäkään huutoa, niin helpompaa on sulkea kohde ja myydä muuta kautta. Minulle on tärkeintä päästä eroon siitä huutistavarasta ja jos näyttää, että se ei siellä ostajia kiinnosta niin sääntöjen mukaan saan kaupan sulkea koska haluan.Ainoa lisätyö on käydä ostajan ilmaantuessa vilkaisemassa, että kukaan ei ole huutiksessa siitä tuotteesta kiinnostunut. Pari klikkausta ei työtä teetä.
hintoja ja ihan hyvin on kaupaksi mennyt, mutta oikein hyvin ei ole purrut kalliimpien tavaroiden kohdalla. kalliilla tarkoitan sellaisia jotka ovat esim. 300 € tai ylöspäin.
joku tuossa kertoi myös, että laita heti lähtöhinta jolla myyt, mutta esim. kalusteiden kohdalla jos laittaa kaapin hinnaksi heti 150 euroa niin se karkoittaa monta huutamasta ja ostavat ennemmin Ikeasta paskaheikon lastulevykaapin, mutta jos laittaa alkuhinnaksi vaikkapa 10 € niin huutajia tulee ja myös jotkut persaukiset yrittää saada kaappia hintaa 11 € ja jos eivät sitä saa siihen hintaan eli hintavaraus ei täyttynytkään vielä niin itkien luovuttavat huutamisen.