Ristiäiset juhlittu! Ov
Aamusella kyselin kumpi nimeksi Inka vai Jessika, ku ei meinattu osata päättää. ;) Myös toisia nimiä kyselin.
Tytöstä tuli Inka Matilda. Voi kertoa mielipiteensä.
Kiitokset kaikille mielipiteistä, ehdotuksista, onnitteluista... :)
Kommentit (24)
Inka on ihan ok nimi, ja Matilda oikein kiva.
Jessika on kamalin tietämäni nimi. Jes! Sika!!!
Matilda on aina ollut mulle jotenkin mitäänsanomaton nimi, mutta nyt kun se sai "kasvot" (heh) tämän & edellisen ketjusi myötä, niin tarkemmin maisteltuna sehän on ihan kaunis nimi.
Onnea pienelle Inka Matildalle sekä muulle perheelle myös! :)
koska ala-asteella oli yksi vuotta vanhempi Inka, joka kiusasi minua aina. Varasti mun tavaroita ja oli tosi kamala... Jäänyt kauhu siihen nimeen :)
jaksavat muistuttaa tuosta Jessika nimestä. Informoikaa niitä lapsiannekin, että varmaan hoksaavat kiusata ja haukkua siaksi.
tyttöselle virallisesta nimestä :) Tiedän kaksi Inka-nimistä pikkutyttöä, mutta heidän toinen nimensä ei ole Matilda... joten ehkä ei teidän tytöllekään tule täyskaimoja ihan joka nurkalla vastaan :)
Teillä on ollut tärkeä päivä, toivottavasti ristiäisjuhlanne oli ikimuistoinen!
Kauniin nimen olette tytöllenne antaneet =).
Nauttikaa pienistä varpaistaa, hymysuusta, kaikista yheisistä hetkistä olivat ne sitten enemmän tai vähemmän täynnä haasteita ;). Halikaa, kuunnelkaa, puhukaa, opettakaa, olkaa läsnä. Rakastakaa!
huomannut vielä kiusata. todella kiva aina lukea tää llä kuinka ruma tyttäreni nimi on.
Teillä on ollut tärkeä päivä, toivottavasti ristiäisjuhlanne oli ikimuistoinen! Kauniin nimen olette tytöllenne antaneet =). Nauttikaa pienistä varpaistaa, hymysuusta, kaikista yheisistä hetkistä olivat ne sitten enemmän tai vähemmän täynnä haasteita ;). Halikaa, kuunnelkaa, puhukaa, opettakaa, olkaa läsnä. Rakastakaa!
kiva nimi!
Onnea teille kaikille!