Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele otain elämänhallintakirjaa masentuneelle tai negatiivisten ajatusten

Vierailija
07.11.2010 |

kanssa painiskelevalle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on oikeasti ihan järjettömän paljon viisaita "elämänhallintaohjeita", mietiskelin tässä yks päivä että mahtaako kaikki elämäntapaoppaiden kirjoittajat olla "varastaneet" ideansa Raamatusta ;D

Vierailija
2/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan itseltäni ihan liikoja, stressaan kaikesta jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on se opaskirja jota käytetään kognitiivisen terapian työkirjana. Hakeudu MTT:n kautta sellaiseen terapiaryhmään. Tapaamisia on 8.

Vierailija
4/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

John O'Donohue: Anam Cara Kelttiläistä viisautta

Martin E.P. Seligam: Optimistin käsikirja

Mukavia, hyviä molemmat.

Hyvää talven jatkoa! Iloitse pienistä asioista!

Vierailija
5/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.apua.info/fi-FI/artikkelit/

Googlailin ja törmäsin

Vierailija
6/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritä elää tässä hetkessä ja älä vaadi itseltäsi liikoja. Parasta on olla sinut itsesi kanssa ja olla turhaan stressaamatta esim. tekemättömistä töistä. Ne kun ei lopu koskaan.

T.Ei perfektionisti, mutta negatiivisesti ajatteleva, joka haluaisi pois negatiivisesta ajattelusta.

Vierailija
7/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Secret,salaisuus. Ihan paras, käy ostaan suomalaisesta kirjakaupasta heti!

Vierailija
8/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Secret,salaisuus. Ihan paras, käy ostaan suomalaisesta kirjakaupasta heti!

Osaatko sanoa vähän mistä kertoo tarekmmin? Eihän ole mikään hihullikirja? Siis jostain aateliikkeestä tai jotain?

Vierailija
9/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin masentunut ja tuntui että elämä on paskaa...itsetunto oli kadonnut,ihmissuhteetki meni miten meni yms.Niin silloin ystäväni suositteli minulle Tommyn kirjoja,ja jotenki ne sai ajattemaan asioita aivan uudesta vinkkelistä. Hitsi kun en nyt varmasti muista juuri sen kirjan mitä luin uudestaan ja uudestaan... Olisko ollu virtahepo olohuoneessa.. läheisriippuvuus oli kuiten avainsana...

Vierailija
10/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaa menetelmän, jonka avulla voi oppia paremmin luottamaan, että elämä kantaa. Koeta löytää kirjastosta.

Vierailija
11/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Välimäki: Tartu elämään

Tommy Hellsten: Saat sen mistä luovut

Vierailija
12/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on se opaskirja jota käytetään kognitiivisen terapian työkirjana. Hakeudu MTT:n kautta sellaiseen terapiaryhmään. Tapaamisia on 8.

Itse olin keskivahvassa masennuksessa ja jaksoin käydä kahdeksasta tapaamisesta kahdessa, koska en tuntunut saavan mitään irti ryhmäterapiasta. 2 vetäjää, jotka kehoittivat lukemaan Depressiokoulu kirjaa ja lukuläksyä käsiteltiin seuraavalla tunnilla. Tuntia kesti alusta 1/2 tuntia ja 15-20 min. tauko ja luento jatkui yht. 1 1/2 tuntia. Vetäjät mainostivat kuinka aikaisemmat ryhmät olivat käyneet yhdessä leffassa ja keilaamassa yms. Ei ollut minun juttuni vaikka kirja varmasti onkin ihan hyvä itse luettuna. En halunnut avautua ventovieraille enkä myöskään jaksanut kuunnella muiden masentuneiden avautumisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi