Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ja minulla ei MITÄÄN yhteistä, silti menee hyvin, onko muita?

Vierailija
06.11.2010 |

Ollaan oltu pian 20 vuotta yhdessä. Ei yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia, mutta silti rakkautta, onko muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keskustelette? Entä miten käytätte vapaa-aikanne? Mitään yhteistä toimintaa (paitsi seksi? :D)?

Vierailija
2/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä että molemmilla on omat jutut ja silti on hyvä olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oppii toiselta uusia asioita.

Mutta kyllä teillä silti JOTAIN yhteistä on :).

Vierailija
4/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuottaa taisteltu (!) tosiaankin kaikesta saa vääntää kun mielipiteet ja maut ovat erilaisia. Mitään yhteistä(paitsi moonta lasta) ei meillä ole. Molemmat harrastavat ja matkustavat omillaan, yhdessä kuitenkin ollaan, varmaan hamaan loppuun saakka.

Oikeesti ne on noi pikkuasiat jotka ärsyttävät eniten, miten vaikeaa on esim. sisustaa kun ollaan niin erilaisia?

Vierailija
5/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään niistä asioista , joista ollaan eri mieltä.

-joku numero, mies maalainen ja konservatiivi minä kaupunkilainen ja erittäin liberaali.

Vierailija
6/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään yhteistä keskustelun aihettakaan, jos ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Meillä siis yhteinen kiinnostuksen kohde esim. kirjallisuus. Ja ei todellakaan olla samaa mieltä esim. kirjojen hyvyydestä :D Ja silloin tosiaan käydään parhaat keskustelut :)

Vierailija
7/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme myös miehen kanssa olleet yhdessä kohta 20v. Ihmisinä olemme erilaisia ja meitä kiinnostaa erilaiset asiat. Yhteistä on tosin lapset ja kiinnostus perheeseen.

Mutta jännä että ajan myötä huomaa että suhtaudumme moniin asioihin samasta näkökulmasta. Tiedän että mieheni ymmärtää parhaiten tuntemuksiani ja jakaa saman käsityksen. Miestäni saattaa usein harmittaa samat asiat kuin minuakin ja painoarvo on vastaavanlainen.

Muuten ulkoisesti olemme erilaisia luonteeltamme ja vahvuuksiltamme/heikkouksiltamme. Harrastukset ovat erilaisia, mutta yksi yhteinen koko perheen harrastus sentään löytyy ja se on lumilautailu (no nuorin lapsi laskee vielä suksilla). Toinen on matkat, vaikka sielläkin huomaa että meillä on hitusen eri käsitys tekemisestä ja aktiivisuustasosta. Tarvittaessa sitten tehdään kompromisseja koko perheen kesken, varsinkin kun lastenkin mielipiteet usein jakautuvat.

Rakkautta meillä miehen kanssa riittää. Ja tietenkin sitä seksiäkin.

t: Mies katsoo jotain toimintaleffaa, joka ei minua kiinnosta pätkääkään ja minä surffailen av:lla

Vierailija
8/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään niistä asioista , joista ollaan eri mieltä. -joku numero, mies maalainen ja konservatiivi minä kaupunkilainen ja erittäin liberaali.

Voimme olla miehen kanssa eri mieltä, mutta mies ei halua keskustella, koska ei pahemmin tykkää keskustella. Minä keskustelen mielelläni ja jopa väittelen. Mies taas mielummin puuhailee tai ottaa rennosti. Minä sitten kaipaan seuraa tai tylsistyn.

Mutta silti olemme asioista yleensä aika samaa mieltä, ainakin niistä meihin vaikuttavista. Ymmärrämme myös toisiamme. Olemma vain hyvin erilaisia, mutta arvomaailmamme on samanlaiset.

Vierailija
9/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei siis tietenkään ole mitään tällaisia parisuhteita vastaan (paitsi omalla kohdalla). En siis halua mitenkään tuomita.

On vain kiinnostavaa kuulla, miten tällaisissa perheissä/parisuhteissa toimitaan :)

Oikeastaan tuollainen kuulostaa todella hienolta. Kuinka iso sen rakkauden täytyykään olla, jos se on ainoa koossa pitävä voima ja joka on toiminut vuosia! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän