En ymmärrä teitä jotka valittaa lapsen hoidosta!!!!!!!!!!!!!!!
Kaikki aina jaksaa valittaa että kuinka oman lapsen hoito on niiiiiiin rankkaa.. MITÄMITÄMITÄ!?? MIksiköhän! Kannattaisiko rakastaa lapsianne niin ei olisi niin rankkaa hoitaa heitä. Meilläkin yksi lapsi, eikä mitään ongelmia, päinvastoin päivät menevät lepposasti ja minusta on ihanaa kasvattaa pientä lasta.
Ei enään valituksia kiitos!
Kommentit (27)
edellinen oli ap. ja vaimo hoitaa yöt kyllä, niin saan itse levätä.
Vaimo siis vasta synnyttänyt, käy päivät töissä ja yöt hoitaa vauvan. En yhtään ihmettele jos sinulle kiukkuaa tai möykkää. Sinähän sentään lepäät yöt vaimosi ei ollenkaan.
Joku taitaa testata miten me reagoisaan, kun vaihtaa sukupuoliroolit toisin päin.
Kerrohan miksi se äiti tekee noin pitkää päivää? Onko se tosiaan jo toipunut synnytyksestä?
8 tuntia töissä ja 2 tuntia matkoihin eestaas. Hänellä parempi työ kuin minulla siksi halusi jatkaa töitä. Ja sanoi ettei synnytys niin rankkaa ollut, mutta pienen suloisen nyyttimme hoidosta kiukkuaa.
Provohan tämä ja eikö saatukkin mukavat naurut pyhäpäivän päätteeeksi :D ja nyt nukkumaan! Kiitos yleisö! :)
AP
On se aika pitkä päivä toipilaalle, jonka hormonit ovat ties millä mallilla ja alapää ja rinnat turvoksissa pitää esittää työssäkäyvää supersankaria.
edellinen oli ap. ja vaimo hoitaa yöt kyllä, niin saan itse levätä.