Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä teitä jotka valittaa lapsen hoidosta!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
06.11.2010 |

Kaikki aina jaksaa valittaa että kuinka oman lapsen hoito on niiiiiiin rankkaa.. MITÄMITÄMITÄ!?? MIksiköhän! Kannattaisiko rakastaa lapsianne niin ei olisi niin rankkaa hoitaa heitä. Meilläkin yksi lapsi, eikä mitään ongelmia, päinvastoin päivät menevät lepposasti ja minusta on ihanaa kasvattaa pientä lasta.

Ei enään valituksia kiitos!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua, ja mä niin ymmärrän niitä, jotka valittavat.

Vierailija
2/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat erilaisia riippumatta vanhemmista. Minulla on kolme lasta ja kaikki heistä ovat olleet varsin erilaisia vauvasta lähtien. Yhden vauvan kanssa oli rankempaa, koska hän oli keskonen ja alkuun liittyi siksi kaikenlaista. Mutta hei, kun sinäkin saat useamman lapsen, niin ymmärrät.

Ja se on ENÄÄ, ilman sitä n-kirjainta lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen äiti ole tuonkin vaiheen elänyt. Älä huoli ap, sä opit vielä ymmärtämään vähän enemmän ja silloin me muut annetaan sulle anteeksi toi keuhkoaminen. :)

Vierailija
4/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä lastasi ja anna muiden hoitaa omat hommansa:)

Vierailija
5/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ainakin rakastan lapsiani, ihan niin paljon ettei sen enempää voikaan! mutta silti valitan välillä, koska ihmiset väsyvät. Äideillä on lupa väsyä ilman, että heidän rakkauttaan lapsiinsa epäillään. TIlanteet ovat erilaisia ja kuulehan, parempi se väsymys on ilmaista valittamalla vaikkapa täällä kuin se, että pimahtaa lopullisesti yrittäessään suoriutua kaikesta hymyssä suin..

Onnea jos lapsesi on noin helppo

t.erityislapsen onnellinen mutta välillä väsynyt äiti

Vierailija
6/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on naiivit ja kokemattoman jutut. Maailmanrauhaa jne.

Pienet lapset, pienet murheet...

Vierailija
7/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta vaimoni valittaa kun on hoitanut lastamme YHDEN ILLAN ja minä sentään olen isyyslomalla eli lapsen kanssa kokoajan ja ei edes ole rankkaa (ja tietyst se on aivan eriasia jos lapsella synnynnäinen sairaus tms)

AP

Vierailija
8/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä määrä huutomerkkejä. Vedä nyt henkeä välillä.

Vierailija
9/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ketään kenellä 1 lapsen kanssa olisi rankkaa

Vierailija
10/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
11/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1vko Ap

Eipä se paljon vielä tee kun syö ja nukkuu suurimman osan ajasta :D

Vierailija
12/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä vaan, että ei sun silti kannata muille lällätellä, että kun mulla on näin helppoa, olisipa teilläkin!

Mullakin on yksi helppo lapsi, jonka kasvattaminen on ihanaa ja jonka kanssa on leppoisaa ja ongelmatonta. Joten ymmärrän mistä sä puhut.

Mutta kun mulla on sen lisäksi myös toinen lapsi, joka on vaativa, olipa pienenä jopa vaikea. Niin sen ansiosta mä tiedän, että kannattaa varoa tuollaista ylimielisyyttä kuin sä nyt esität, sillä maailma on enemmän kuin se kapea katse, jonka itse haluaa luoda.

Vierailija
13/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA :D

Odotas kun alkaa ryömiä, kontata, nousee joka paikkaan, maidosta ilmavaivoja, hampaat puhkeaa, räkätauti.....yms. Eipä ole ihan kiltti enää :)

Vierailija
14/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulle ei voi sanoa edes mitään, jos sulla on vasta viikon vanha lapsi. Sä oot ainakin mun silmissä vielä siinä porukassa joka ei tiedä yhtään mitään yhtään mistään. Sympatiat vaan sulle, muista että kun aikaa kuluu niin sullakin on oikeus väsyä, eikä kukaan epäile ettetkö silti rakastais lastasi.

Vierailija
15/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen äiti töissä vai asuu muualla? Vai onko kuitenkin ehkä kenties niin, että sä vähän hoitelet sitä vauvaa, mutta puolet hommista jää vaimolle, kun ethän sä voi kaikkea tehdä? Ja sit kukkoilet...

Provo tän on oltava. Ei kukaan voi tosissaan väittää kasvattavansa viikon ikäistä.

Vierailija
16/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun alapää täysin parantunut ja palautunut? Entä hormonitaso, onko se jo normaali? Imetätkö? Onko sun rinnat kipeät?

Hassua kun mies yrittää väittää olevansa samalla viivalla juuri synnyttäneen naisen kanssa.

Vierailija
17/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa sanoivat, että on muutenkin helppoa, kun lapsi nukkuu ja syö pitkäään vielä samaan malliin ja muutenkin mitä kirjoista olen lukenut niin ei oo vaikuttanu vaikeelta. Lisäks ooon hoitanu siskon lapsia joskus vaimonkanssa ja se oli niin ihanaa että päätettiin hankkia oma, eikä tulis mieleenkään valittaa oman lapsen hoidosta!

Vierailija
18/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vauvani oli 1 vko:n ikäisenä todella helppohoitoinen..oikeastaan 3kk ikäisenä vielä.

Tuossa iässä ne nukkuu suurimman osan vuorokaudesta ja heräävät vain syömään. Helppoahan se on, mutta sitten kun alkaa valvomaan enemmän ja puhkeaa juuri ensimmäiset hampaat, alkaa liikkumaan enemmän niin siinä jää omat tarpeet toiseksi eikä voi kuvitella istuvansa tietokoneella viittä tuntia putkeen kun vauva ei enää nukukaan sitä 20-22h vuorokaudessa.

Vierailija
19/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa sanoivat, että on muutenkin helppoa, kun lapsi nukkuu ja syö pitkäään vielä samaan malliin ja muutenkin mitä kirjoista olen lukenut niin ei oo vaikuttanu vaikeelta. Lisäks ooon hoitanu siskon lapsia joskus vaimonkanssa ja se oli niin ihanaa että päätettiin hankkia oma, eikä tulis mieleenkään valittaa oman lapsen hoidosta!

Vierailija
20/27 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa hankkii töissä, mutta minä hoidan 10tuntia päivässä ja kun vaimo tulee töistä onkin jo pikkuinen yöunilla. Joten vaimo ei ehdi paljoo hoitamaan. Mutta silti jaksaa valittaa, kun oli yhden illan hoitamassa yksin, kun olin poikien kanssa jääkiekkomatsissa. Mutta puhuttiin asia ja hänkin kuulemma rakastaa samanlailla lastamme, vaikka vähän valittikin.