Oletko ollut tänään ulkona?
Kommentit (36)
En. Pesin olkkarin ikkunat aamulla ja loppupäivän lepäilen ansaitusti. T. Eläkeläinen
Lähikaupasta hain kaljaa, kohta taidan mennä kaupunkiin hakeen viinaa. Kannattaa ulkoilla.;)
Joo, kävelin Prismaan edestakaisin yht. 6km. Ilokseni huomasin, että vaikka lunta on vielä, niin kävelyreitti oli kokonaan sulaa.
Aamulla talutin koiran.
Aamulla menin pyörällä töihin.
Iltapäivällä tulen pyörällä töistä.
Illalla talutan koiran.
Ja työterveydessä kehtasivat ehdottaa liikuntaa?!
Sen verran että vettä hain aamulla. Tasapainoilin hissuttamalla hangen päällä peläten liukastumista tai uppoamista ja kaatumista. Selkäkin niin kipeä muutenkin, että tänään en lähde mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla talutin koiran.
Aamulla menin pyörällä töihin.
Iltapäivällä tulen pyörällä töistä.
Illalla talutan koiran.
Ja työterveydessä kehtasivat ehdottaa liikuntaa?!
En tiedä, mitä teet työksesi (eli miten liikut työpäivän aikana), mutta jos toimistohommia, niin noissa kummassakaan aktiviteetissa sulla ei kädet ja niska-hartiaseutu saa yhtään liikuntaa, eikä keskikehon korsetti.
Joka päivä monta kertaa. Koirat pitää ulkoiluttaa, satoi tai paistoi :)
En, mutta olen kohta aivan pihalla, kun lyön saunan päälle ja otan vähän kyytipoikaa.
En vielä. Mies vei koiran aamulla, itse otan kohta kyseisen eläimen mukaan kun lähden ostamaan juotavaa. Tähän asti päivä mennyt krapulaa parannellessa.
En. Enkä aio käydä. Yksi vapaapäivä nyt ja kuusi työpäivää edessä. Askelmittarin mukaan olen helmikuussa kävellyt keskimäärin 7 km. päivässä. Se saa tämän kuun osalta riittää.
Olen, kävin aamulla tunnin lenkillä.