Katsokaa TV7- kanavaa ja löytäkää se,mitä olette aina hakeneet!
eli juurikin se lapsen usko uudestaan...
Sieltä ne vastaukset löytyvät kuin itsestään teille kaikille, oli tilanne mikä vaan...
Takaan sen!
Kommentit (6)
Hienoa jos olet itse avun saanut kyseiseltä kanavalta. Sinä varmaan osaat nyt auttaa uskosi kautta minua eli uskosi voimalla saat kyseisen kanavan näkymään meille ja saan sitä kautta sitten apua, eikö niin? Kiitos, jään nyt odottelemaan lähetystä.
http://www.tv7.fi/nettv/;jsessionid=E43A59B8EA12140C507F999F396BC487
jotain aivan karmeeta :O. Ystäväni, joka on uudestisyntynyt halusi seurata kanavaa ja "sain" sivusilmällä sitä seurata. Oikeesti...
No, ystävästäni on tullut aito hihhuli ja taitaa olla niin että meidän ystävyys kyllä tyssää. Surullista mutta totta...en jaksa keskustella ihmisen kanssa jolla ei ole enää mitään omaa mielipidettä ja joka asiaan pitää tunkea tuo usko...jopa silloin kun tulee minun luokseni kylään pitää tuo kanava valita esiin "taustalle"...*huoh*
Siis oletan että kyseessä on se hihhulikanava ?
Joitakin harvoja hyvin tehtyjä ohjelmia olen sieltä löytänyt. Yleensä teologinen tietämys on heikkoa ja opetuksesta ei tule mitään uutta, opetus on paatoksellista, vähempikin huutaminen riittäisi, jos todella uskotaan, että Pyhä Henki tuo puheeseen elämän eikä ihminen itse.
kyseisestä toiminnasta, vaikka kanava näkyisikin:)
Kun sketsisarjaa katsoisi on se kanava.
Hienoa jos olet itse avun saanut kyseiseltä kanavalta. Sinä varmaan osaat nyt auttaa uskosi kautta minua eli uskosi voimalla saat kyseisen kanavan näkymään meille ja saan sitä kautta sitten apua, eikö niin?
Kiitos, jään nyt odottelemaan lähetystä.