Oletko asunut elämäsi aikana aivan yksin?
Kommentit (48)
yhteensä jotain vajaat 6 vuotta ikävälillä 18v-26v
ja kaikkein mieluiten asuisinkin yksin.
Ensin lapsuudenkodissa, sitten au pair -perheen luona, kavereiden kanssa ja lopuksi puolison kanssa. Eri asumismuotoja tullut siis kokeiltua kuitenkin.
ensin yksi kämppis ja sitten kommuunissa opiskeluaikoina. Sitten yksi poikaystävä, vanhempien luo takaisin ja sitten nykyinen avomies. :)
18-21, melkein 3 vuotta tuli täyteen. Nyt on tuo lapsukainen, niin ei pelkoa että pääsisin olemaan joskus yksistäni :D
mutta en virallisesti. Tällä hetkellä asun virallisesti yksin mutta silti täällä majailee taaskin yksi ihminen.
yhteensä jotain vajaat 6 vuotta ikävälillä 18v-26v
Miten iso muutos se käytännössä on, kun on asunut pitkään yksin ja muuttaa sitten yhteen toisen kanssa? Tuleeko ihan konkreettisia ongelmia siitä, kun on tottunut asumaan itsekseen...?
ikää 40v. Taidan olla nolo? Onko muita?
Ensin asuin äidin kanssa kunnes täytin 18v., sen jälkeen muutto omaan kotiin mun poikani kanssa.
Muutin kotoa soluasuntoon ja siellä oli yleensä ainakin yksi kämppis. Joskus kesällä taisi olla vähän aikaa niin että olin yksin siellä ja pari niistä kämppiksistä oli kyllä aika paljon pois eikä silleen seurallisia. Sieltä muutin yhteiskeittiölliseen yksiöön ja siinä siis jaettiin keittiö reilu 10 ihmisen kanssa niin sekin oli vähän sellaista puoliksi yksin asumista.
Sitten muutinkin miehen kanssa yhteen ja sillä tiellä on oltu 14 vuotta ja lapsiakin on nyt.
18-vuotiaana. Kun muutin kotoa pois ja ennen kun muutettiin mieheni kanssa yhteen.
yksin ja nyt ikää 36. Välillä olisi ihana kyllä aikamatkata tuohon omaan pikku yksiöön ja hiljaisuuteen:) Ainiin loppuajasta minulla oli kyllä pieni kissa seuranani, tosin sekin on jo vanha tantta nykyään:)
noin yhdeksän vuotta.
Vuodet kertyvät opiskeluajasta, vuosista ulkomailla ja vielä muutama kotisuomessakin jo työelämässä ollessa.
Yhden lapsen äitinä ja huonossa parisuhteessa elävänä välillä ikävöin sitä aikaa...