Pystyisitkö syömään kokonaisen keksipaketin ilman että tulisi paha olo?
Kommentit (22)
Aina kaamosaikaan voin syödä just litran jäätelöä samalta istumalta, eikä yhtään ällötä. Paitti sitten, kun ne makkarat kertyy vyötärölle...
Aina kaamosaikaan voin syödä just litran jäätelöä samalta istumalta, eikä yhtään ällötä. Paitti sitten, kun ne makkarat kertyy vyötärölle...
Onneksi en toistaiseksi ole ylipainoinen, mutta tällä syömisellä hyvinkin pian....
Mulla kans menee helposti litra jäätelöä yhdeltä istumalta, eikä edes liity kaamosaikaan. Toistaiseksi ei ole näkynyt painossa millään tavalla kuitenkaan.
Sellainen Jaffa-keksipaketti nyt ainakin menis päivässä. Ja meneekin, jos olen sellaisen sattunut ostamaan.
Pienemmät suklaakeksipaketit (esim. jotain minttusuklaakeksiä tms.) menee yhdeltä istumalta.
Keksejä riittää yleensä yks, ihan maksimi on joku kolme keksiä. Sit se on siinä, ei enempää kiitos. En vois kuvitellakaani hotkivani koko pakettia, ei vaan menis alas... En erityisemmin edes tykkää kekseistä, johtunee ihan siitä.
Kahessa erässä tosin, mut tän illan aikana.
Kyl menis keksitikin. Vähän vois kuvottaa.
Mutta olen syönytkin ja paha olo tulee yleensä noin 30 minsan kuluttua vikasta keksistä.
Enkä oo mikään neiti, joka vinkuu heti, kun on syönyt jotain enemmän kuin kaksi haarukallista.
Jos siis kyseessä olisi mun mielestä hyvät keksit.
Sellainen puolen kilon suklaamurupikkuleipäpussi tosin ottaisi varmaan koko päivän, mutta sitä pienempi keksipaketti menisi kevyesti yhdeltä istumalta.
Toisen kohdalla tökkis ja kolmannen oksentaisin. Inhoan keksejä, hyi. En muutenkaan ole mikään makean ystävä. Suolaiset ja kirpeät on mun makuun.
Tosin sellaisen pienemmän keksipaketin.
Yksi paketti illassa menee yleensä.
Ei tule koskaan paha olo, vaikka söisin kuinka paljon makeaa kerralla. Olen aina ollut hoikka.
Voisin syödä ja olen joskus syönytkin. Ei kuvottanut mutta päätä alkoi lievästi särkeä.
Varmaankin voisin, mutta miksi tekisin niin?
Onko enää olemassa pieniä keksipaketteja?
Jotain Jaffa-keksejä joskus ennen joulua katselin kaupassa ja mietin ostaako, mutta kaikki pakettivaihtoehdot olivat tuplasti sen kokoisia kuin ennen. Siis kaksi riviä keksejä sisällä. En sitten ostanut kun arvelin että siinä olisi liikaa. Aiemmin sellainen pienempi paketti ei ole tuottanut ongelmia ja tuskin nytkään.
En todellakaan pystyisi :D En pysty enää syömään suuria määriä makeaa kerralla ilman, että alan voida pahoin. Olen nykyään enemmän suolaisen ystävä ja joskus menkkojen alla voisin kyllä tuhota kymmenessä minuutissa kokonaisen Pringles-tötsän tai pizzan.
Jotkut ylimakeat täytekeksit tökkii aika nopeasti, mutta esim. murokeksejä voisi mennä tosi montakin, muttei ehkä koko pakettia kuitenkaan