Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammat pahimpia sovinisteja

Vierailija
05.11.2010 |

Tuli tuosta pojat uimahallissa -keskustelusta mieleen, että en enää ihmettele miksi naiset on palkkakuopassa ja lasikatto vastassa uralla. Me olemme toisillemme hirveitä susia. Poikien äidit haukkuvat pieniä tyttöjä unohtaen että ovat itsekin olleet pieniä tyttöjä. Sitten jos joku äiti puolustaa tyttöjen oikeutta yksityisyyteen NAISTEN pukuhuoneessa, hän on miesvihaaja??? OMG.

En tarkoita että naisten pitäisi syrjiä miehiä, mutta naiset ovat kyllä näköjään valmiita kampittamaan toisiaan, että olisivat miesten silmissä mukavia ja kiinnostavia, eiks vaan? Surullista=(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään ikinä en ole kohdannut sellaista sovinistisuutta kuin tällä palstalla. Miehiä ja poikia puolustetaan viimeiseen asti ja naisia&tyttöjä haukutaan ja sorretaan. En tajua tätä, suurin osa tällä palstalla palstailevista on kai kuitenkin naisia? Mikä tekee naisesta sovinistin, en voi ymmärtää.

Vierailija
2/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on pelottavan paljon naisia, jotka on sitä mieltä, että mies voi jatkaa elämäänsä samaan tapaan kuin sinkkuna. Että ei miehen nyt tarvitse perhe-elämään ja lapsenhoitoon osallistua. Nainen sen sijaan saa heittää kaiken muun elämän romukoppaan siinä vaiheessa kun raskaustesti näyttää positiivista. Koska miksi niitä lapsia tekemään jos niitä ei halua hoitaa? Tämä samahan ei päde mieheen ollenkaan.... Miehen pitää saada mennä ja tulla ja harrastaa, että se jaksaa. Nainen kun äiti, niin ei saa ikinä väsyä. Senpä takia se omia harrastuksia tai yöunta tarvitse edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on pelottavan paljon naisia, jotka on sitä mieltä, että mies voi jatkaa elämäänsä samaan tapaan kuin sinkkuna. Että ei miehen nyt tarvitse perhe-elämään ja lapsenhoitoon osallistua. Nainen sen sijaan saa heittää kaiken muun elämän romukoppaan siinä vaiheessa kun raskaustesti näyttää positiivista. Koska miksi niitä lapsia tekemään jos niitä ei halua hoitaa? Tämä samahan ei päde mieheen ollenkaan.... Miehen pitää saada mennä ja tulla ja harrastaa, että se jaksaa. Nainen kun äiti, niin ei saa ikinä väsyä. Senpä takia se omia harrastuksia tai yöunta tarvitse edes.

naisia joille ei ole suotu omaa aikaa tai osallistuvaa miestä. Joten kenelläkään muulla ei saa sellaista olla. pelkkää kateutta.

Vierailija
4/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meinasin pyörtyä, kun jossain ketjussa joku akka kehui hankkineensa miehensä työkaverille (nuori nainen) siirron pois jostain hyvästä projektista (oli pakottanut miehensä suostuttelemaan pomon tähän) koska tämä nainen olisi joutunut miehen kanssa työmatkoille. Tämä mamma siis oli pelännyt, että heille tulee seksisuhde. Ja muutenkin siinä ketjussa oli varsin vahva meno, ettei naisten kuuluisi hankkiutua vaativiin johtotehtäviin, sillä av-mammalla ahdistaa jos mies on töissä naisten kanssa. Argh.

Vierailija
5/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelen tänne paljon, ja olen mies. Olen varmasti vastuussa osasta niistä viesteistä, joissa naisten näkökulmaa arvioidaan vastakarvaan.

Teen sen kuitenkin vain silloin kun tunnistan vaaleanpunaista perustelemanta höttöä, perusteetonta kitinää, ja tosiasioiden mutkien suoriksi vetämistä.

En ole tippaakaan sovinisti, vaan täysin humanisti. Miehetkin ovat nimittäin ajattelevia ihmisiä.

Vierailija
6/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun mielestä siellä oli törkeitä ja jopa sairaita kirjoituksia tyttöjen äideiltä.

Ihan pikkupoikia pidettiin kyttääjäinä, vaanijoina, raiskareistakin puhuttiin jne. Miten voi olla aikuisen mieli niinkin vaurioitunut?

Itselläni on 2 tyttöä ja 2 poikaa, ehkä ne joilla on vain sitä toista sukupuolta esim. tyttöjä, on sitten niitä jotka luulee kaikkien pikkupoikien ja isompienkin olevan raiskareita ja vaanijoita. Sääliksi käy, ilmeisesti niillä naisilla ei ole aikuisista miehistäkään hyvää sanottavaa?

Vierailija
7/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että joku pitää meidät tytöt ruodussa.

Ethän toki edes sovinistilta vaikuta :D

Minä kirjoittelen tänne paljon, ja olen mies. Olen varmasti vastuussa osasta niistä viesteistä, joissa naisten näkökulmaa arvioidaan vastakarvaan.

Teen sen kuitenkin vain silloin kun tunnistan vaaleanpunaista perustelemanta höttöä, perusteetonta kitinää, ja tosiasioiden mutkien suoriksi vetämistä.

En ole tippaakaan sovinisti, vaan täysin humanisti. Miehetkin ovat nimittäin ajattelevia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan