Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on väljä emätin?

Vierailija
05.11.2010 |

Taas yhden peniksen kokoa käsittelevän viestin ilmaannuttua tuli mieleeni tiedustella, lukeeko tätä palstaa paljon naisia, jotka tietävät omistavansa väljän emättimen? Jos tunnistat itsesi, kerrotko onko Sinulla ollut sellainen aina (kuten itselläni) vai onko emättimesi muuttunut väljäksi esim. synnytyksessä ja oletko onnistunut treenaamaan itseäsi tiukemmaksi? Onko väljyydellä haittavaikutuksia seksielämääsi?

En tiedä onko tämä harvinaista (kaipa emättimiäkin on eri kokoisia luonnostaan), mutta omani ei ole muuttunut miksikään ahkerasta lantionpohjan jumpasta huolimatta. Itsetyydytyksessä saan orgasmin helposti, mutta yhdynnästä en juurikaan nauti, koska tuntumaa normaalikokoiseen penikseen on vaikea saada.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin sanoisi, että "itsellä kans mahtuu 6,5 cm paksu jellydildo" -> voi mahtua myös toinen ja kolmas. Eli se "yks sormi mahtuu" on ihan turha ja harhaanjohtava kommentti, josta tulee heti mieleen, että on niin tiukka, että mahtuu VAIN yksi sormi.

kun näsäviisaasti kommentoimassasi tekstissä EI sanottu, että mahtuu vain yksi sormi. Copypaste: "Mutta itsellä kans yks sormi mahtuu sisään" > mahtuu yksi, voi mahtua myös enemmän.

Ei sellasta naista olekkaan, johon mahtuisi VAIN yksi sormi. Jos et tienny, niin pillu on venyvää sorttia ja onhan sieltä lapsikin tarkoitus tulla. Itsekin vielä sanoit, että pitää dildolla venytellä. Mut eihän se dildokaan mahtus sisään, jos kerran VAIN yksi sormi mahtuu. Ja jos sanoo, et yhdellä sormella jo tuntuu puristus, niin ei se poissulje etteikö toistakin sormea saisi sisään. Nokkeluutesi alta paljastui tyhmyys.

M34

Vierailija
22/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen asento, että ulottuvuus riittää kalulla, mutta pillu on liian tiukka? Nyt narraat...

Puristi hienosti joka puolelta ja ihan kaikki asennot eivät edes vaivattomasti sujuneet.

Esim takaa makuulla (lusikka) ei onnistunut ja doggy huonosti. Lähetyssaarnaaja ja nainen ratsailla parhaita. Mutta siis tämä nainen oli ns once in a lifetime kokemus. Mulla ei ole ollut yhtään näin tiukkaa edes alle kaksikymmpistä.

Nuorissa ja synnyttämättömissä on tiukkoja ja väljiä, kai se on kuin miehilläkin elimet vaan ovat erikokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä omien ajatusteni ääneen sanominen aiheutti ihmetystä. :)Siis todellakin tarkoitin että yhdellä sormella testailu aiheutti sen että seinämät tuntuvat mielestäni tiukasti, eli puristusta on joka puolelta. Mutta kyllä kaksikin sormea menee sisään. :D

Miehen penis käy takaapäin kipeää ja vaikea saada sisään, mutta kun mies on päällä ei tätä ongelmaa ole. Miehellä mielestäni iso penis. Tai no tuntuu ainakin minusta isolta. Ennen lasten tekoa seksi oli kyllä tuskaa. :(

Mutta todellakin tätä palstaa lukemalla olen varmaan vain muuttunut vähän hysteeriseksi että olenko nyt väljä? Tai olen varmaan väljempi ku aikaisemmin ku ennen ennen toista lasta ei voinut harrastaa "nopeaa" panemista ku sattui hieman. Nykyään voidaan jo harrastaa hieman vauhdikkaampia työntöjä. Mutta ei haittaa vaikka paikat on ehkä hieman löystynyt. Seksi tuntuu nyt paremmalta. Ehkä kolmannen lapsen jälkeen pääsen nauttimaan takaapäin seksistäkin. :) Toivon ainakin. Mies odottaa kovasti. kai se on hullu ku toivoo että vaimon paikat löystyis. Mutta tosiaan juteltuani asiasta miehen kans en enää pelkää olevani väljä.

Suosittelen naiset jos epäilette että juttelette miehenne kanssa. Luultavasti ne "väljä"- ajatukset ovat vain oman pään sisällä. :)

Vierailija
24/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikku hiljaa venyttelee. Kyllä sellainen tunne voi naisilla olla, ettei mahdu kuin 1 sormi.

En ymmärrä miksi pitää sanoa että "mullakin MAHTUU yks sormi". Voisi kirjoittaa siten kuin tarkoittaa, että yhteen sormeen tuntuu puristus joka puolelta. Mahtumisesta on tässä yhteydessä turha puhua, mutta yleisesti tuntuu olevan aika yleistä, että ihmiset kirjoittavat mitä sattuu.

M34 llä tuntuu löytyvän joka asiaan mielipide. Olet kirjoittanut jo sen verran kauan, että alat olla jo varmaan M35?

By the way, tykkään otsikoinnistasi esim. tgu76uyh6jy7 on hyvä ilmaisu.

Itsekin vielä sanoit, että pitää dildolla venytellä. Mut eihän se dildokaan mahtus sisään, jos kerran VAIN yksi sormi mahtuu. Ja jos sanoo, et yhdellä sormella jo tuntuu puristus, niin ei se poissulje etteikö toistakin sormea saisi sisään. Nokkeluutesi alta paljastui tyhmyys. M34

Vierailija
25/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa se kipupaikka on takaapäin panossa? Ihan pillun suulla, vai syvemmällä? Onko tehty episiotomiaa? Käytättekö liukastetta, oletko märkä? Juttelu kannattaa aina. Väljyyden epäilystä on pitkä matka siihen, että TIETÄÄ olevansa väljä. Epäilykset on täysin turhia, jos mies laukeaa kuten ennenkin, sessiot eivät venähdä pitkäksi ja jäykkyys pysyy yllä. Kyllä sen miehestä vaistoaa, jos väljyys on ongelma. Kyllä minä ainakin olen keskustellut asiasta vaimon kanssa. Tsoin siitä ei ole ollut muuta hyötyä kuin se, että seksin keskeytymisen tai haluttomuuden syy ei jää epäselväksi.

Ehkä kolmannen lapsen jälkeen pääsen nauttimaan takaapäin seksistäkin. Suosittelen naiset jos epäilette että juttelette miehenne kanssa. Luultavasti ne "väljä"- ajatukset ovat vain oman pään sisällä. :)

Vierailija
26/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa se kipupaikka on takaapäin panossa? Ihan pillun suulla, vai syvemmällä? Onko tehty episiotomiaa? Käytättekö liukastetta, oletko märkä? Juttelu kannattaa aina. Väljyyden epäilystä on pitkä matka siihen, että TIETÄÄ olevansa väljä. Epäilykset on täysin turhia, jos mies laukeaa kuten ennenkin, sessiot eivät venähdä pitkäksi ja jäykkyys pysyy yllä. Kyllä sen miehestä vaistoaa, jos väljyys on ongelma. Kyllä minä ainakin olen keskustellut asiasta vaimon kanssa. Tsoin siitä ei ole ollut muuta hyötyä kuin se, että seksin keskeytymisen tai haluttomuuden syy ei jää epäselväksi.

Ehkä kolmannen lapsen jälkeen pääsen nauttimaan takaapäin seksistäkin. Suosittelen naiset jos epäilette että juttelette miehenne kanssa. Luultavasti ne "väljä"- ajatukset ovat vain oman pään sisällä. :)

Ei oo tehty epparia eikä oo ollu repeämisiä tms. Kipupaikka on emättimen suulla ja sisällä lähellä kohdunkaulaa ja vastapäätä g-pistettä mielestäni tuntuu sellainen vihlova inhottava kipu. :( Paikat on gyne tutkinut ja kierukkakin oli vaikea poistaa ekan lapsen jälkeen ku eivät saaneet sisääni niitä muovilevittimiä (mitä sapuloita lie) vaikka olin mielestäni ihan rentona. Joten aikaisemmin kärsin tiukkuudesta todella. nykyään vaan ku tilanne muuttui tokan lapsen jälkeen niin tuli näitä väljä ajatuksia. :P Kohta kolmannen synnytys edessä. Toivottavasti pääsee taas helpolla ja synnytys menee hyvin. Ei oo onneksi paikat menneet rikki tai lihakset pamahtaneet.

Vierailija
27/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat on gyne tutkinut ja kierukkakin oli vaikea poistaa ekan lapsen jälkeen ku eivät saaneet sisääni niitä muovilevittimiä (mitä sapuloita lie) vaikka olin mielestäni ihan rentona. Joten aikaisemmin kärsin tiukkuudesta todella.

Olet onneksesi (tai no, miehesi onneksi ainakin :D ) kudoksiltasi jo tiukka, josta syystä siis vaikeudet gynetutkimuksessa, yhdyntäkivut jne. Ja vaikka kahden jälkeenkin tilanteesi on hyvä (eiköhän kolmannenkin), mutta olisihan silti hyvä reenata lihaksiakin. Sehän on ihan eri asia, kuin tiukat kudokset. Lihasten avulla nimenomaan voi vahvistaa omaakin nautintoa ja lisäksi tehdä tahdonalaista liikettä miehenkin iloksi, siis sen lisäksi, että olet jo valmiiksi timmi. :)

Vierailija
28/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun näkökulmastani. Kudostyyppisi on epäilemättä todella palautuvaa sorttia. Nauti siitä.

-26

Ei oo tehty epparia eikä oo ollu repeämisiä tms. Kipupaikka on emättimen suulla ja sisällä lähellä kohdunkaulaa ja vastapäätä g-pistettä mielestäni tuntuu sellainen vihlova inhottava kipu. :( Paikat on gyne tutkinut ja kierukkakin oli vaikea poistaa ekan lapsen jälkeen ku eivät saaneet sisääni niitä muovilevittimiä (mitä sapuloita lie) vaikka olin mielestäni ihan rentona. Joten aikaisemmin kärsin tiukkuudesta todella. nykyään vaan ku tilanne muuttui tokan lapsen jälkeen niin tuli näitä väljä ajatuksia. :P Kohta kolmannen synnytys edessä. Toivottavasti pääsee taas helpolla ja synnytys menee hyvin. Ei oo onneksi paikat menneet rikki tai lihakset pamahtaneet.

Vierailija
29/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikku hiljaa venyttelee. Kyllä sellainen tunne voi naisilla olla, ettei mahdu kuin 1 sormi.

En ymmärrä miksi pitää sanoa että "mullakin MAHTUU yks sormi". Voisi kirjoittaa siten kuin tarkoittaa, että yhteen sormeen tuntuu puristus joka puolelta. Mahtumisesta on tässä yhteydessä turha puhua, mutta yleisesti tuntuu olevan aika yleistä, että ihmiset kirjoittavat mitä sattuu.

M34 llä tuntuu löytyvän joka asiaan mielipide. Olet kirjoittanut jo sen verran kauan, että alat olla jo varmaan M35?

By the way, tykkään otsikoinnistasi esim. tgu76uyh6jy7 on hyvä ilmaisu.

Itsekin vielä sanoit, että pitää dildolla venytellä. Mut eihän se dildokaan mahtus sisään, jos kerran VAIN yksi sormi mahtuu. Ja jos sanoo, et yhdellä sormella jo tuntuu puristus, niin ei se poissulje etteikö toistakin sormea saisi sisään. Nokkeluutesi alta paljastui tyhmyys. M34

No nyt puhut jo tunteesta, kun pitäs fysiikkaa ja anatomiaa pohtia. Tuo on monelle kompastuskivi, että luulee muiden ajattelevan samallatavoin kuin itse. Voit kokeilla vaikka omaa nenääsi: yksi sormi sinne menee ja tuntuu reunat, mutta kyllähän sinä saat nenääs toisenkin sormen tungettua :-D

Nimimerkkinihän voi tarkoittaa vaikka penikseni mittaa, ei siis välttämättä ikää. Eikös se silloin ole ihan keskimittainen? ^^

M34

Vierailija
30/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en siis toista itseäni. Olen törmännyt yhteen naiseen, jolla oli niin väljä värkki, ettei seksistä hänen kanssaan tullut mitään.

Nainen oli kuitenkin niin mukava muuten, että tapailin häntä pidempään. Hävettää hieman tunnustaa että käytin hänen kanssaan kondomia, vaikka ei olisi tarvinnut. sillä halusin tuntea edes jonkinlaista puristusta omissa vehkeissäni. Välillä seksi tuntui sellaiselta, että kadotin tuntuman omaan erektiooni. En siis aidosti tiennyt, että seisooko minulla vai ei.

Hän tietysti ihmetteli syytä. Selitin että minulla on herpes, jota minulle ei ole. En ottanut asiaa koskaan esille, mutta ihmettelen, eikö hän itse huomannut asiaa tai välittänyt siitä.

Joo, ja ei minulla mikään maailman suurin ole, mutta ei pieninkään, mikä ehkä selviää siitä että kondomi puristaa kivasti.

Vierailija
31/38 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää hieman tunnustaa että käytin hänen kanssaan kondomia, vaikka ei olisi tarvinnut. sillä halusin tuntea edes jonkinlaista puristusta omissa vehkeissäni. Välillä seksi tuntui sellaiselta, että kadotin tuntuman omaan erektiooni. En siis aidosti tiennyt, että seisooko minulla vai ei. Hän tietysti ihmetteli syytä. Selitin että minulla on herpes, jota minulle ei ole.

No tätä voi jo sanoa uhrautumiseksi! :D

Ja ps. Edellisessä viestillä on mennyt vaan lainaukset prsiilleen; vastauksen viimeinen kappale on M34:n vastine.

Tietää hän kertoa.

N33

Vierailija
32/38 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljempi on aina parempi. Pystyy työntää sormia sisään ja helpompi touhuilla monipuolisesti. Valuvana vielä paras. Trust me I know.

Vierailija
33/38 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Nuorempana ei edes miettinyt väljyyttä ja lantionpohjanlihakset olivat ilmeisesti kunnossa, koska esim. joku kumppani totesi minun "lypsävän". Ei ollut kokenut sellaista aikaisemmin. Sittemmin vaikea synnytys, jonka seurauksena messuhalli. Oikeasti synnytys voi pilata värkin. Yleensä ei niin huomaa, mutta jos olen märkä ja miehellä seisoo huonosti, on mies saattanut kysyä onko hän sisällä :(

Vierailija
34/38 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
35/38 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miesten kalut on eri kokoisia ja niin on myös eroja emättimien tiukkuudessa.

Jos kalu ei tunnu emättimessä juuri miltään, voi kokeilla seuraavaa:

Nainen on koltallaan sängyn reunalla. Mies työntyy seisaaltaan takaapäin sisään ja vetää kalun sitten ulos niin, että vain terska on sisällä. Sitten mies vie kätensä naisen reiden etupuolelta kalunsa varteen niin, että keskisormen kynsi painaa kalua terskan juuresta ylöspäin, eli kohti välilihaa.

Sitten vain aloitetaan rauhalliset työnnöt niin, että kalu ja sormi pysyvät yhdessä ja myös yhdessä liikkuvat sisään ja ulos. Kun mies työntyy aivan "juurta myöten sisään" niin, sormen tyvi samalla hieroo naisen klitorista.  Muut sormet pidetään suorina ja niitäkin voi toki liikuttaa ja hieroa häpyhuulia.

Toki miehen kynnet pitää olla hyvin leikatut ja sormet puhtaat, jotta ei tule vaurioita

Vierailija
36/38 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljävittuisuus on suomalaisten naisten kansantauti. Liekö yhteydessä siihen että ajan kuluessa naiset kehittyvät valaiksi. Ei se voi olla pienimunaisten propagandaa koska isomulkkuisetkin miehet niihin törmäävät.

Vierailija
37/38 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin skenaario on pieni muna ja väljä pillu. Tyydyttävää on keskikokoinen penis ja tiukahko pillu. Tajunnanräjäyttävää on iso kulli ja tiukka pillu.

Seksi on maailma epäreiluin kontaktilaji

Vierailija
38/38 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

phyh...........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan