Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on niskanpäällä seksiasioissa?

Vierailija
05.11.2010 |

Miten teillä, kumpi on niskanpäällä seksiasioissa?

Olen itse hyvin seksuaalinen nainen ja olen aina ihmetellyt, sitä että miestä ohjaisi seksuaaliset halut.

Tämä ei ainakaan oman mieheni kohdalla päde. Koskaan en ole seksillä saanut tahtoani läpi.

Meillä se olen minä joka vonkaa. Ja minä olisin valmis välillä tekemään mitä vain hänen puolestaan seksin vuoksi. Mies ei onneksi tätä käytä hyväkseen. Minä vain haluaisin seksiä enemmän kuin hän.

Ja kyse ei ole siitä että olisin huono sängyssä. Kyllä mies täysin tyydytetty aina seksin jälkeen.

Mutta olen monesti miettinyt että miten yleensä muilla pareilla on.

Pystytkö sinä kayttämään seksuaalista valtaasi miehesi kanssa, kääntääksesi tämän pään jossain asiassa.

Meillä ei onnistuisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on meille yhteistä hauskaa ja halut kohtaavat... jos sitä alkaisi käyttämään väärin, niin olisi moni asia pian pielessä

Vierailija
2/4 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin on tärkeää olla vonkaaja ja jos vonkaa menee halut. Olet ehkä latistanut tunnelman miehesi mielestä. Moni kova vonkaaja onkin tosipaikan tullen nösvö. Kovasti tepastellaan terassilla muna tanassa. Tosipaikan tullen näin ei käy vaan veijari ottaa luonnollisen lepoasennon.

Olet liian laadukas nainen miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kokonaan.

Vierailija
4/4 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen niskan päällä (kai). Lähettelen vaimolle kiihkeitä viestejä, kähmin ja lähentelen häntä ja muutenkin vonkaan p*llua. Vaimo toisaalta esittää siveää mutta antaa kuitenkin varsin auliisti.

Hän loukkaantuu jos jostakin ihme syystä sattuisin olemaan vonkaamatta. Taitaa siis nauttia siitä, että on haluttu vaikka ei sitä oikein haluaisi myöntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä