Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät koskaan käy kampaajalla koska se on liian kallista?

Vierailija
04.11.2010 |

Itse en ole yli 20 vuoteen käynyt kampaajalla. Lapsille haluan ostaa kaikkea mitä tarvitsevat, mutta vaatteistani ja omista menoistani haluan tinkiä jotta muut saavat kaiken mitä tarvitsevat. Onneksi näin kotiäitinä ei ole niin väliä miltä näyttää.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei olisi kyllä oikein varaakaan kun olen hoitovapaalla, mutta en käynyt myöskään töissä ollessani. Mulla on pitkä ja paksu tukka, ja vähintään joka toisella kerralla lopputulos ei ollut ihan toivottu ja olin 120 euroa köyhempi, auts! Lisäksi kampaajat yleensä valittivat, etteivät ehtineet hiusteni paksuudesta johtuen valmiiksi määräajassa (ilmoitin aina aikaa varatessani, että varaavat jo valmiiksi puoli tuntia normaalia pitempään).

Mieheni osaa tasata latvat ja itse leikkaan otsiksen, värjään ja väännän juhlakampaukset. Juuri eräs sukulainen oli todella yllättynyt kuullessaan, etten käy kampaajalla, joten otaksun, etten näytä aivan linnunpelättimeltä :)

Vierailija
42/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillai, ettei ole tosiaan varaa. Olen ollut sairaana ja sillai...

Mutta en välitä, vaikka miten haukkuisitte. Lapset tärkeimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun tukkani on niin helppo että tuntuisi hölmöltä käyttää se aika ja maksaa se raha. Pitkä suora tukka on niin helppo tasoittaa itsekin (tai siis mies sen minulle tekee). Nopeaa ja ilmaista.

Vierailija
44/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla viimeksi ennen kuopuksen syntymää. Kuopus on jo koulussa. Kun oli vain esikoinen, oli aika paljon vielä rahaa laittaa omiin menoihin.

Henkilökohtaiset menoni koostuvat pääasiassa ravinnosta. ostan lisäksi itselleni deodorantin ja kasvorasvan kerran vuodessa.

Vierailija
45/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset tulot teillä oikein on? Mulla on noin 2600e netto, ja käyn kampaajalla muutaman kerran vuodessa. Enkä ole edes keskituloinen. Kai nyt ihmisellä yleensä on varaa käydä kampaajalla?

on 1800 kuussa. Sillä summalla pitää koko perheen elää. Kun taloudessa on kaksi miespuolista, jotka käyvät kerran kuussa parturissa niin minä ajattelen, että minä voin olla se, joka säästää eikä mene kampaajalle kun ei ole pakko. Miesten on pakko mennä.

Vierailija
46/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kampaajakaveri sanoi, että jos ei leikkaa pois huonoja ja kaksihaaraisia latvoja, haaroittuu ne muutkin hiukset. Tiedä sitten. Sen lisäksi, että ne huonot latvat näyttää kauheilta tietysti.

tai mies

Vierailija
47/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksu tukka. Itse värjään, kampaajalla tulos on aina jotain mitä sattuu. Eivät kuuntele mitä haluan ja maksaa sen 120 euroa. Ei kiitos. Latvat saa mieskin tasoitettua ja väristä tulee joka kerta parempi itse laitettuna.

Vierailija
48/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen ei meistä lapsista käynyt parturissa vaan vanhemmat leikkasivat.

nykyään leikkaan omien lasten ja miehen hiukset omien värjäysten ja leikkuuden lisäksi. jonkin verran olen perehtynyt asiaan ja opettelemallahan nekin asiat oppii. ohjeita löytyy, kun osaa etsiä ja hyvät välineet on hyvä olla olemassa.

kysymys ei ole rahasta.

Vierailija
49/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kunnon lyhkäinen malli. Mutta sen ylläpito sitten vaatisikin toistuvia käyntejä, kerran vuodessa tuskin riittäisi. Tämän olkapäille ulottuvan nyt osaa tasoittaa mieskin. Ja otsiksen voi leikata itse.

Vierailija
50/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kieltämättä kallista puuhaa tai riippuu mitä tehdään. Mutta mulle siitä on tullu sellanen "hemmottelu" hetki itelle. Saan vähän aika olla ja kampaajalla tulee ihanan rentoutunu olo.

Vierailija
51/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä vaa raaski..

Vierailija
52/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohuen ohuet maantien väriset hiukset.

Kun oli varaa oli kullanpunainen tukka peppuun asti.

Nyt yli 50 jään työttömäksi.

Ajattelin alkaa siivota.

Voiko siivoojan palkalla käydä kampaajalla hiusten pidennyksessä 4 krt vuosi

maksaa noin 500 eur kerta

Vierailija
53/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen tähkäpää kirjoitti:

Minulla on ohuen ohuet maantien väriset hiukset.

Kun oli varaa oli kullanpunainen tukka peppuun asti.

Nyt yli 50 jään työttömäksi.

Ajattelin alkaa siivota.

Voiko siivoojan palkalla käydä kampaajalla hiusten pidennyksessä 4 krt vuosi

maksaa noin 500 eur kerta

Kyllä voi..säästät sitten ruuassa ja aumisessa:)

Vierailija
54/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on vain rikkaita varten ..ja nuoria

Keski-ikäinen ja köyhä...kuole pois haisemasta

Vierailija
55/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 50v lehmä näytä kauheelta tuksupidennyksissä????

Vierailija
56/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta lyhyt tukka ja tee siihen itse violetit raidat

Sopii 50v pyylevälle siivoojalle

Vierailija
57/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivoojan pitäisi olla nätti?

Siivooja saa vain alkoholisoituneita, rumia tai lyhyitä työttömiä miehiä?

Säästä rahasi

Vierailija
58/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siivoojat ja työttömät ei käy

Siinä sulle ap vastaus

Auttoiko?

Vierailija
59/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy siksi, koska en halua päähäni mitään ylimääräistä väriä tai sen poistoa. Mies lyhentää hiuksia silloin kun ne alkavat olla liian pitkät. En myöskään halua, että minulle leikataan joku "kiva malli", jonka tarkoitus on ainoastaan pitää yllä kampaajan työtä, kun sitä pitää vähän väliä käydä leikkaamassa uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
60/65 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy siksi, koska en halua päähäni mitään ylimääräistä väriä tai sen poistoa. Mies lyhentää hiuksia silloin kun ne alkavat olla liian pitkät. En myöskään halua, että minulle leikataan joku "kiva malli", jonka tarkoitus on ainoastaan pitää yllä kampaajan työtä, kun sitä pitää vähän väliä käydä leikkaamassa uudestaan ja uudestaan.

Ovatko hiuksesi ohuen ohuet ja hiirenharmaat?