Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät koskaan käy kampaajalla koska se on liian kallista?

Vierailija
04.11.2010 |

Itse en ole yli 20 vuoteen käynyt kampaajalla. Lapsille haluan ostaa kaikkea mitä tarvitsevat, mutta vaatteistani ja omista menoistani haluan tinkiä jotta muut saavat kaiken mitä tarvitsevat. Onneksi näin kotiäitinä ei ole niin väliä miltä näyttää.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa pettynyt ja raivoissani kampaajien työhön! Pakon edessä oon käynyt kun veli meni naimisiin.

Sanoin nimenomaan ettei lyhyttä poikatukkaa, niin eiköhän mun tukka kynitty täysin lyhyeksi!!

Sanoin että saa olla naisellisen näköinen, niin ei.

Eli jos löytäisin hyvän kampaajan, voisin joskus käydäkin.

Nyt kuljen tukka kauhean näköisenä.

Ja mulla ei ole varaa, laskut odottavat taas.

Vierailija
2/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kampaajalla käyntiä kalliina?

Olen työtön (ja sitä kautta siis kotiäiti) eikä miehenkään tulot ole päätähuimaavat lomautuksen takia mutta silti on varaa käydä leikkaamassa hiukset. Naisilta se on tuossa lähikampaajalla 21e, miehiltä pari euroa halvempaa ja lapsilta 10e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, pitääkö joku kampaajalla käyntiä kalliina?

Olen työtön (ja sitä kautta siis kotiäiti) eikä miehenkään tulot ole päätähuimaavat lomautuksen takia mutta silti on varaa käydä leikkaamassa hiukset. Naisilta se on tuossa lähikampaajalla 21e, miehiltä pari euroa halvempaa ja lapsilta 10e.

panen johonkin mulle oikeasti tärkeään, esim. ruokaan. Me ollaan aika köyhiä, mutten silti osta koskaan huonolaatuista ruokaa. Me myös tehdään remonttia, ja sinne saakin upotettua kaiken välttämättömien menojen yli jäävän rahan.

Voisinhan mä tietty käydä kampaajalla ja kosmetologilla ja syödä lötköpastaa ja niitä kaikkein halvimpia merkkejä, mutta ei se vaan kiinnosta.

Vierailija
4/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kampaajalla käy 3 kertaa vuodessa leikkauttamassa latvat. Samalla ehkä tehdään hieman "mallinmuutosta" =tarkoittaa käytännössä sitä miten hiukset takaa leikataan/kuinka kasvoja kehystävät hiukset leikataan jne. hyvin pienivaraisia muutoksia joita harva edes huomaa, ei siis mitään radikaalia. Ja maksan tuosta isossa kaupungissa 20€, samalla kampaajalla käynyt jo vuosia. Lisäksi värjään hiuksia 4 kertaa vuodessa, yksi paketti väriä maksaa 10€ ja ostan sen kampaamosta. Hiukseni kasvavat nopeasti, siksi väri on hyvin lähellä omaani =ei näy juurikasvua. Ja koska hiukset kasvavat nopeasti, on niitä hyvä käydä tasoittamassa muutaman kerran vuodessa.

Kaikkiaan rahaa menee niin 100€ +shampoot&hoitoaineet ja muotoilutuoteet, kampaamo tuotteita jotka ostan alennuksista esim. Hulluilta päiviltä/Sokokselta ja noihin menee ehkä toinen 100€ vuodessa. Minusta aika halpaa, ja opiskelijanakin oli tuohon varaa.

Vierailija
5/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kaksi kertaaa, yo juhliini ja häihini teki kampaaja kiharat

mulla siis pitkät hiukset, jotka tasoittaa äitini tai joku muu

itse laitan kaupasta ostettua väriä niihin noin kerran kuukaudessa maksaa noin 6-7 e

eli halvalla pääsee jos haluaa

enkä ole koskaaan käynyt kosmetologilla, enkä hierojalla, enkä jalkahoitajalla, en siis missään

rahani menee ruokaan lasten vaatteisiin ja heidän harrastuksiin, sanomattakin siis on kait selvää että ITSE en ole koskaan harrastanut mitään, vain kirjastosta lainattujen kirjojen lukemista nuorampana, nyt ei ole siihenkään enää aikaa

Vierailija
6/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta leikkuri, sellanen sähkökäyttöinen, itse ostin ukolle sellasen makso jotain 30e

ja tosi helppo käyttää ja hieno tulos tulee

kun kaks käyttäjää on säästöt viel suuremmat

meillä ukon parturi makso 20 e kerta nyt jää sekin säästöön

Vierailija
7/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, pitääkö joku kampaajalla käyntiä kalliina?

panen johonkin mulle oikeasti tärkeään, esim. ruokaan. Me ollaan aika köyhiä, mutten silti osta koskaan huonolaatuista ruokaa. Me myös tehdään remonttia, ja sinne saakin upotettua kaiken välttämättömien menojen yli jäävän rahan.

Voisinhan mä tietty käydä kampaajalla ja kosmetologilla ja syödä lötköpastaa ja niitä kaikkein halvimpia merkkejä, mutta ei se vaan kiinnosta.

Ei se ole kuin muutama saunasidukka/kalja, suklaalevy tai karkipussi vähemmän kuukaudessa niin varmasti saa leikautettua hiuksensa (olettaen siis että hinnat ovat suunnilleen tuo parikymppiä eikä halua mitään värjäyksiä tms).

Tosin meilläkään pojan hiuksia ei leikata kampaajalla, koska ne on aika helppo leikata ihan kotonakin.

Vierailija
8/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää ihmettele joiden ihmisten ulkonäköä. Ymmärrän sen, että mt-potilaat eivät välitä ulkonäöstään, mutta ihan terveet ihmiset...

Missä takapajulassa te asutte, te jotka käytte kampaajalla neljän vuoden välein? Ei se nyt oikeasti ole niin kallista!

Itse käyn duunissa ollessani (2300 e netto) 8-9 krt vuodessa. Nyt hoitovapaalla 6-7 krt vuodessa. Värjätään, leikataan, laitetaan kulmia jne. Kyllä minun mieheni ihmettelisi, jos en kävisi. Ja antaisi rahaakin, jos pyytäisin.

Vierailija
9/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan myös kaikki tuotteet kampaajalta: sampoo, hoitoaine, lakat, vaahdot, puuterit, vahat jne.

Poikani (15) on käynyt kampaajallani jo 3-vuotiaasta. Nyt hiuksia värjätään 2 krt vuodessa. Enempää en anna. Poika käyttää myös hiusmuotoilutuotteita - hyviä.

Vierailija
10/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa. En silti ole mikään riihen seinästä revästy, meikkaan arkisinkin kevyesti ja pukeudun leikkikenttää lukuunottamatta suht nätisti. Kampaaja vaan on sellainen luksuspalvelu meidän nykytilanteessa, että siitä joudutaan tinkimään.

Vierailija
11/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset, ja ainoa mitä kampaajalta kaipaisin on latvojen tasoitus, ehkä sellaiseen u-kirjaimen muotoon. Silloin kun vielä kampaajalla kävin, tähän meni ehkä 15 min ja hinta 20 e, vähintään. Ei värjäystä eikä pesua.

Nykyisin mies tasoittaa latvat.

Vierailija
12/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehtisi 9kertaa vuodessa istua kampaajalla paria tuntia hiusten laitossa. Malli on sellainen, ettei tarvitse usein leikata, ja hiuksiin laitetaan siten väriä ettei tarvitse usein värjätä, eli raitoja jolloin ei tule juurikasvua. Lyhyitä hiuksia jotka vaativat kerran kuussa siistimisin en ikinä leikkauttaisi! Kun käy töissä, on lapsia ja harrastus joka vie paljon aikaa, se pari tuntia on VAIKEA saada mahtumaan kalenteriin. Ei tietenkään mahdotonta, mutta sen 2h yleensä käyttää mielummin johonkin muuhun, ihan oleiluun, hyvän ruuan tekemiseen, lukemiseen, lasten/miehen kanssa, päiväuniin... Kampaajalla käyn, mutta niin harvoi kun se on mahdollista, töiden vuoksi pitää olla siisti, eli missään peikkotukassa en voi kulkea.

Vierailija
13/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan määrän kaikenmaailman aineita hän tunkee hiuksiinsa. Itse pärjään suoritusrauta-aineella ja shampoolla sekä hoitoaineella, ja hiuksiani aina kehutaan, olen ollut useamman kerran myös hiusmallina (hiukset pitkät).

Kai 46 ymmärtää sen, että noita aineita ei tarvotse paljoa, ne ovat markkinamiesten keksintöä jotta saadaan hölmöt ostamaan, ostamaan, ja ostamaan. Kyllä: osa ihan tarpeellisia, mutta vain idiootti ostaa kaiken maailman vahat, lakat, puuterit ym. ja luultavasti linja jatkuu muussakin kauneudenhoidossa, eli on purkkia selluliittivoiteesta aina kynsinauhavoiteeseen, ja kaikki on niin välttämättömiä!! :D Mutta hyvä jos jostain saa hyvän mielen :)

Vierailija
14/65 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan määrän kaikenmaailman aineita hän tunkee hiuksiinsa. Itse pärjään suoritusrauta-aineella ja shampoolla sekä hoitoaineella, ja hiuksiani aina kehutaan, olen ollut useamman kerran myös hiusmallina (hiukset pitkät).

Kai 46 ymmärtää sen, että noita aineita ei tarvotse paljoa, ne ovat markkinamiesten keksintöä jotta saadaan hölmöt ostamaan, ostamaan, ja ostamaan. Kyllä: osa ihan tarpeellisia, mutta vain idiootti ostaa kaiken maailman vahat, lakat, puuterit ym. ja luultavasti linja jatkuu muussakin kauneudenhoidossa, eli on purkkia selluliittivoiteesta aina kynsinauhavoiteeseen, ja kaikki on niin välttämättömiä!! :D Mutta hyvä jos jostain saa hyvän mielen :)

Niin ja sitten vielä suihkun jälkeen vartalovoide..jne. En osta mitään tuollaisia.

Ainoastaan jos olisin menossa juhlimaan, voisin sipaista muotovaahtoa.

Meikkejäkään ei tarvii ostaa kun entiset riittää.

Osa ihmisistä on täysin vietävissä mutta kauppahan se on joka kannattaa..

Ärsyttää kun liikuntatunnin jälkeen jotkut suihkuttaa nitä pistäviä kemikaaleja hiuksiin. Eli lakkaa ym.

Vierailija
15/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kahtakymppiä vuodessa irrottaa? Kaikkein halvimmalla parturilla saa hiustenleikkuun tuohon hintaan.

Vierailija
16/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen keran kävin ennen omia valmistujaisia, ( 5 vuotta sitten ) ja sitä ennen en muista edes millon olisin käynyt. kaverit leikkaa hiukset tai minä, itse värjään, enkä ole edes kotiäiti.

Vierailija
17/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mulle turhaa rahanmenoa. Viimeisen 10 vuoden aikana oon käynyt n. 5 kertaa kampaajalla. Mä oon opetellut leikkaamaan itse hiukset. Nykyään se onkin helppoa, kun mulla on pitkät hiukset! Värjäämisestäkin luovuin n. 6 vuotta sitten.

Vierailija
18/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaako nainen käydä parturilla..?

Vierailija
19/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se maksaa 12 euroa. Joten en voi sanoa, etten kävisi koskaan.

Vierailija
20/65 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en kävisi. Viimeksi tänän meni vähän yli satku kampaajalle, mutta ostin myös kyllä lakkaa. Seuraava aika joulun hujakoilla. Käyn yleensä 5-6 kertaa vuodessa ja aina menee joku vajaa satku.