Onko muita, jotka eivät koskaan käy kampaajalla koska se on liian kallista?
Itse en ole yli 20 vuoteen käynyt kampaajalla. Lapsille haluan ostaa kaikkea mitä tarvitsevat, mutta vaatteistani ja omista menoistani haluan tinkiä jotta muut saavat kaiken mitä tarvitsevat. Onneksi näin kotiäitinä ei ole niin väliä miltä näyttää.
Kommentit (65)
sen verran hyvä tuuri että kaveri on todella ammattitaitoinen parturikampaaja (vaikka ei nyt niitä töitä teekkään eläkseen)niin hyvin tähän asti oon lyönny tukun rahaa kätöseen (kuitenkin reilusti väh. kun kampaajaan) ja niin oon viimoset 10 vuotta saannu tukan leikkuun, värjäyksen ja nyt n.5 vuotta pidennyksetkin ja niiden huollon miten oon halunnu:) voi että ku hävettää huijata verottajaa!;)
Viimeksi olen käynyt kampaajalla vuonna 1999. Sen jälkeen on vain kaverit tai mun äiti leikanneet mun tukkaa, lähinnä lyhennetty, välillä kerroksittain ja välillä tasaisesti. Pitkä tukka mulla on ollut aina. Haaveilen kampaajasta ja kiharoiden laittamisesta, mutta en raaski laittaa siihen niin paljon rahaa.
Mulla on noin 2600e netto, ja käyn kampaajalla muutaman kerran vuodessa. Enkä ole edes keskituloinen. Kai nyt ihmisellä yleensä on varaa käydä kampaajalla?
hiusren leikkuun,värjäyksen, kulmien ja ripsien värjäyksen. Kiva oli käydä. Nyt 9, luokkalainen poika haluaa leikata ja värjätä hiukset. O li työ harjoittelussa , kampaajat pitivät hyvin oppivana. oli leikanut ja saanut värjätä hiuksia. Nyt on leikannut sukulaisten hiuksia ja värjänny .
Sitä ennen olin opiskelija. Ei tässä kovin juhlita. :) Kai mies antaisi rahaa jos pyytäisin mutta en raaski. Musta se on vain turhaa maksaa niin paljon.
Mulla on pitkä, kauniiksikin sanottu tukka. En usko, että se tulisi yhtään paremmaksi kampaajalla. Värikin on luonnostaan hyvä. Ei sillä että olisi varaakaan käydä, olen akateeminen pätkätyöläinen ja tyytyväinen, jos saan 1500 kuussa. Sillä ei paljon mällätä, kun mies on opiskelija eikä siis tuo rahaa talouteen.
Mulla on noin 2600e netto, ja käyn kampaajalla muutaman kerran vuodessa. Enkä ole edes keskituloinen. Kai nyt ihmisellä yleensä on varaa käydä kampaajalla?
nettona 1800, ja kuitenkin käyn pari kerta vuodessa kampaajalla.
ja vaikka olen kotiäiti, ei tarkoita ettei olisi väliä miltä näytän!! Haluan näyttää hyvältä itselleni ja miehelleni :)
meinaatko, että jos ei käy kampaajalla, ei voi näyttää hyvältä? En ymmärrä.
yksi kampaajakaveri sanoi, että jos ei leikkaa pois huonoja ja kaksihaaraisia latvoja, haaroittuu ne muutkin hiukset. Tiedä sitten. Sen lisäksi, että ne huonot latvat näyttää kauheilta tietysti.
kampaajalla melkein 7 vuotta sitten ja silloinkin vähän vain tasotettiin latvoja. Meillä pelkkä 1cm tasoitus maksaa 25 euroa, puhumattakaan että leikattaisiin joku kiva malli/värjättäisiin jne. Olen 2 lapsen yh ja vuokran, laskujen ym. menojen jälkeen kuukaudessa jää 200 euroa rahaa ruokaan, vaatteisiin, lääkkeisiin, hygienia tarvikkeisiin jne.. Eli ei todellakaan rahaa käydä kampaajalla. 9 vuotias tyttö tasottaa joskus latvojani..
kampaajalla melkein 7 vuotta sitten ja silloinkin vähän vain tasotettiin latvoja. Meillä pelkkä 1cm tasoitus maksaa 25 euroa, puhumattakaan että leikattaisiin joku kiva malli/värjättäisiin jne. Olen 2 lapsen yh ja vuokran, laskujen ym. menojen jälkeen kuukaudessa jää 200 euroa rahaa ruokaan, vaatteisiin, lääkkeisiin, hygienia tarvikkeisiin jne.. Eli ei todellakaan rahaa käydä kampaajalla. 9 vuotias tyttö tasottaa joskus latvojani..
ole kahtakymppiä vuodessa irrottaa? Kaikkein halvimmalla parturilla saa hiustenleikkuun tuohon hintaan.
ei minulle kerta vuodessa riittäisi mihinkään
ap
oli vain yhdessä viestissä teksiä että ihan samaa miltä näyttää kun on kotiäitinä. en tarkoittanut sitä ettei ilman kampaaja voi näyttää hyvältä :)
t:16
ei minulle kerta vuodessa riittäisi mihinkään
ap
nyt parempi kuin ei mitään. Voihan sitä leikata kerralla vaikka 20 senttiä.
yksi kampaajakaveri sanoi, että jos ei leikkaa pois huonoja ja kaksihaaraisia latvoja, haaroittuu ne muutkin hiukset. Tiedä sitten. Sen lisäksi, että ne huonot latvat näyttää kauheilta tietysti.
Mutta laitan hiukset joka päivä. Joskus ponnarilla. Ulkonäöllä on väliä :)
kaveri lyhentää, mulla on pitkä tukka ja välillä leikkaan itse otsatukan ja välillä kasvatan sen pois.
Värjään tukan n. 5-6 kertaa vuodessa, kaupan väreillä ja ihan hyvässä kunnossa tuntuisi tuo olevan. Tosin laitan kyllä rahaa kalliimpiin hiustenhoitotuotteisiin.
..kait 11 vuoteen. Pistän exälle sakset käteen ja yritän vähän neuvoa ja toivon parasta. Viimeksi 10v. tytön kanssa yhdessä nyrhittiin.