Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin että kettutytöt menisivät

Vierailija
04.11.2010 |

salakuvaamaan vanhainkoteihin. Jo alkaisi vipinä kun omaiset näkisivät miten mummoa pyöritellään tai ettei sitä pyöritellä ollenkaan.

Kettufilmeille ei kukaan jaksa enää lotkauttaa korviaan. Nyt tarvitaan jotain uutta äimisteltävää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdypä sinä, AP, tosiaan ajamaan sitä vanhusasiaa. Minusta on kohtuutonta odottaa, että yhdet ja samat ihmiset puuttuvat kaikkiin maailman epäkohtiin.

Vierailija
2/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös vanhusten hoito ole esim. MOT-ohjelman teemana tällä hetkellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos samoja kuvia on jo 20 vuotta pyöritelty ja mitään hyvää ei ole eläinten puolesta tapahtunut muuta kun ihmiset taivastelevat samoja kuvia vuosi toisensa perään niin mitä tässä yritetään saavuttaa. Ei ainakaan mitään parannusta ole tapahtunut. Vaikka noita filmejä näytetään 8 tuntia illassa niin ketut on samoilla sijoillaan edelleen.

Vierailija
4/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samat kuvat on vaan edelleen.

Vierailija
5/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos samoja kuvia on jo 20 vuotta pyöritelty ja mitään hyvää ei ole eläinten puolesta tapahtunut muuta kun ihmiset taivastelevat samoja kuvia vuosi toisensa perään niin mitä tässä yritetään saavuttaa. Ei ainakaan mitään parannusta ole tapahtunut. Vaikka noita filmejä näytetään 8 tuntia illassa niin ketut on samoilla sijoillaan edelleen.

Ja harvemmat ostavat turkisia.

Vierailija
6/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon ja olen usein ajatellut.

Vierailija
7/14 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne edelleen olemassaolevat eläimet eivät ole päässeet yhtään sen parempiin oloihin, joten ei ole ollut mitään hyötyä noista kuvista.

Vierailija
8/14 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salakuvaamaan vanhainkoteihin. Jo alkaisi vipinä kun omaiset näkisivät miten mummoa pyöritellään tai ettei sitä pyöritellä ollenkaan.

Kettufilmeille ei kukaan jaksa enää lotkauttaa korviaan. Nyt tarvitaan jotain uutta äimisteltävää.

porukalle elukat ovat ihmisiä tärkeämpiä.

Tyypillisiä vihreitä/vasemmistolaisia -elämän realiteetit ovat pikkuisen vieraita ja rahaa saa automaatista...

Vierailija
9/14 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille porukalle elukat ovat ihmisiä tärkeämpiä.

Tyypillisiä vihreitä/vasemmistolaisia -elämän realiteetit ovat pikkuisen vieraita ja rahaa saa automaatista...

Kun taas ne kettutyttöjä kritisoivat ovat luonnollisestikin itse vapaaehtoistyössä sekä vanhainkodilla, vammaisten hoitolassa että lastenkodissa, vai mitä?

Vierailija
10/14 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille porukalle elukat ovat ihmisiä tärkeämpiä.

Kun taas ne kettutyttöjä kritisoivat ovat luonnollisestikin itse vapaaehtoistyössä sekä vanhainkodilla, vammaisten hoitolassa että lastenkodissa, vai mitä?

taas ohjasit keskustelun sivuraiteelle, ekohörhö...

Ikään kuin vapaaehtoistyön tekeminen olisi joku edellytys että voi näitä kettutyttöjä kritisoida, vai? LOL!!!!!!!!!!

Vierailija
11/14 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin mummon pyörittelijä.

Vierailija
12/14 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kameran ja matkaan, hopihopi.

Vierailija
13/14 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa ihmeteltiin miksi kettutytöt ajavat itselleen tärkeitä asioita sen sijaan että ryntäilisivät vaikuttamaan sinne minne kuka milloinkin käskee. Minä kritisoin tätä ajatusmallia ja yritin esimerkillä osoittaa miten naurettavaa on valittaa siitä että joku tekee edes jotain, kun itse ei vaivaudu tekemään mitään.

Vai meinasitko, että maailmassa on vain tietty ryhmä jonka tehtävänä on vaikuttaa maailman asioihin ja muut voivat sitten sohvalta huudella ohjeita?

Mistä muuten johtuu tuo tavaton vihamielisyys ja nimittelyntarve? Itse muistan keskusteluja käydyn tuolla tasolla joskus ala-asteella ja kuvittelisin, että aikuiset voisivat argumentoida omat mielipiteensä jotenkin muutenkin kuin huutelemalla "ekohörhö" nimettömyyden turvin...

Vierailija
14/14 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itse kuvaa vanhuksia? Kaikkiko niiden toisten pitäisi tehdä näiden eteen???? Eikö jo riitä että eläinten asioita hoitavat???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi