Eikös olekin niin, että jos varattu mies vastaa kysymykseen
"rakastatko minua" (siis rakastajattarelleen) että ei sano siihen mitään, niin totuus on ettei rakasta. Että sanoo siksi näin ettei menettäisi toista naistaan.
Kommentit (22)
Sääli häntä. Minä sentään olin aidoilla tunteilla mukana, mutta kurja sellainen ihminen joka haluaa käyttää toista heppoisin perustein.
ap
Tämä on asia, johon ei keneltäkään saisi sympatioita jos kehtaisi kertoa. Silti suru on yhtä suuri kuin jos olisi kyse "sallitun suhteen" ongelmista. Kukaan ei voi lopulta päättää keneen rakastuu tai keneen vain ihastuu.
ap
On totta, ettei voi päättää, keneen rakastuu tai ihastuu. Mutta jokainen voi kyllä päättää, mitä tällä tunteellaan tekee.
Kukaan ei voi lopulta päättää keneen rakastuu tai keneen vain ihastuu.
ap
"rakastatko minua" (siis rakastajattarelleen) että ei sano siihen mitään, niin totuus on ettei rakasta. Että sanoo siksi näin ettei menettäisi toista naistaan.
Siis ensin sanot että mies ei sanomitään, mutta sitten kuitenkin sanot "että sanoo siksi näin.."
Minun rakastaja (varattu mies. minä sinkku nainen) sanoo usesti ikävöineensä minua ja rakastavansa minua. Vastaa että niin minullakin oli ikävä, mutta rakkautta minulla ei häntä kohtaan ole.
voi kertoa vain siitä, että mies haluaa säilyttää nykyisen tilanteen, eikä halua antaa sinun ymmärtää, että se nykyinen tilanne voisi syventyä ja muuttua.
joka haluaa pysyä suhteessaan ja säilyttää asunnon ja kertoo että nykyinen järjestely toimii. Meidän suhde kestänyt pari vuotta. Itsekin olen varattu. Mutta ärsyttää kun ei ikinä puhu tunteistaan, vaikka teoillaan osoittaa ihan muuta. Päätin lopettaa tänään suhteen, kun vastaus kysymykseen rakastaako tämä minua, oli ettei sano siihen nyt mitään. Päätin tulkita asian niin ettei tämä rakasta. Ei myöskään suostunut kertomaan rakastaako vaimoaan. Sanoi vain ettei asiat aina mene niin kuin lauluissa lauletaan. Tein varmasti oikean päätelmän.
voi kertoa vain siitä, että mies haluaa säilyttää nykyisen tilanteen, eikä halua antaa sinun ymmärtää, että se nykyinen tilanne voisi syventyä ja muuttua.
Oot ollut pelkkä hoito. Nyt mies nauraa sulle paskaisen naurun kun olet kuvitellut että se rakastaa sua. Buahahahaaa!!
Jos en halua loukata toista.
Minä voisin sanoa että rakastan sua, mutta me ei voida edetä enempää.
Silloin haluan jatkaa tilannetta entisellään.
En voisi olla ihmisen kanssa joka heittää tollasia vastauksia. "En vastaa nyt" KUSIPÄÄ!!!
Parempi musta kuin se että valehtelisi - tai sanoisi suoraan että EI.
odotat sivusuhteelta rakkaudentunnustuksia, jos kuvio ollut tuollainen jo pari vuotta? Oletpa aika uuno, tynnyrissä kasvaa tällaisia ihmisiä.
Sen sijaan alkoi huutaa mulle ettei sano mitään. Sen olisin ymmästänyt paremmin, jos ystävällisesti olisi sanonut, ettei vastaa nyt mitään koska haluaa että jutellaan asiasta myöhemmin rauhassa. Kaiken lisäksi on tiennyt että olen rakastanut häntä koko ajan.
ap
Niin, että kysymys on melko laaja. Riippuu tilanteesta ajasta ja paikasta mitä sanoo rakastajattarelleen. Jos haluaa myöntävän vastauksen, sen saa parhaiten yhteisen viikonlopun alussa juuri oikeissa seksikkäissä alusvaatteissa hetkellä kun mies haluaa pesääsi enemmän kuin mitään muuta. Sunnuntaina kun mies menee perheensä luo tuskin paljoa rakkaustunnustuksia latele. Onhan juuri tekstannut vaimolleen "kulta, tuun kohta laita sauna päälle, pusipusi rakas"
sanoi rakastavansa mua kerran, pyysi anteeksi sanomisiaan seuraavana aamuna. oli itse tehnyt meille säännön, että rakkaudesta ei puhuta,koska on naimisissa.
mutta on erittäin monta kertaa sanonut mulle, että tykkää musta tosi paljon. no mä luen sitä toisin.
...ettei vaan olisi sama hoito, heh?!
Meillä ei saa puhua rakkaudesta, mutta mä en välitä, koska teot puhuvat enemmän kuin sata sanaa - alussa tosin yritin, mutta tuli kyllä selväksi aika pian!!!
tuollaisissa suhteissa? Miehet etenevät suhteissaan aivan siinä missä naisetkin, jos vain oikeanlaisia tunteita on! Ja ap, hyvä että lopetit suhteen! Hyvää jatkoa!
vieläpä monta kertaa päivässä!!! Toivottelee hyvät yöt tekstarilla jne. Voi olla, että ero on hänellä edessä puolisostaan, mutta toisaalta, mistä noista tietää...
Olet elänyt kaksi vuotta kahden miehen välillä. Toista pidät aviomiehenäsi, toista "rakastajana". Mitäs se aviomies sitten tekee, eikö hän rakasta? Ainakaan tämä toinen ukkeli, jonka olet nyt älyttömän fiksusti päättänyt pistää kärsimään karmeasti nahoissaan, ei rakasta.
Mikä ihme saa ihmisen elämään noin? Miksi helkutissa et voinut laskea omaa miestäsi menemään? Toivottavasti hän löytää tämän viestisi vähintään ja nakkaa sinut mäkeen.
Jos koittaa istua kahdella tuolilla, tippuu usein väliin.